Дев’ятнадцяте листопада. Класна робота. Розв’язування лінійних нерівностей та систем лінійних нерівностей з однією змінною
Номер слайду 2
Графічний диктант «Так – ні» Чи є розв’язком нерівності 𝑥>0 будь-яке додатне число?Чи правильно, якщо нерівності мають різні розв’язки, то їх називають рівносильними?Чи є нерівність 38<−0,1 – правильною числовою нерівністю?Чи правильно, що при множенні та діленні обох частин нерівності на одне і те саме додатне число, отримаємо нерівність, рівносильну даній?Ч є розв’язком нерівності 0𝑥<1 проміжок (−∞; +∞). Чи правильно, що об’єднання числових проміжків – це множина, яка складається з усіх чисел, які належать хоча б одному із цих проміжків?Чи існує ціле число, яке належить проміжку −2,5 ;−2,3?Чи є нерівність 3𝑥+12>2𝑥−2 строгою? Ключ до графічного диктанту «Так – ні»𝟏𝟎𝟎𝟏𝟏𝟏𝟎𝟏
Номер слайду 3
Тест «Властивості числових нерівностей» Посилання на тестjoin.naurok.ua. Код доступу – 6343336 абовикористайте QR-код
Номер слайду 4
Вправа «Пазли» Посилання на вправуhttps://learningapps.org/watch?v=pnxgoov8k20 абовикористайте QR-код
Номер слайду 5
Нейропсихологічна гра «Майстерні руки»
Номер слайду 6
Завдання № 1. Задача прикладного змісту. У фермерському господарстві є два яблуневих сади. У першому саду з 90 яблунь зібрали менше 2700 кг яблук. У другому саду з 70 яблунь зібрали більше 1750 кг яблук. Знайти скільки кілограм яблук можливо зібрати з однієї яблуні?
Номер слайду 7
Завдання № 2. Знайдіть область визначення функції: № 251(1)𝒚=𝒙−𝟑+𝟏𝟕−𝒙+𝟏𝒙𝟐−𝟐𝟓 𝒙−𝟑≥𝟎,𝟕−𝒙>𝟎,𝒙𝟐−𝟐𝟓≠𝟎; 𝒙≥𝟑,𝒙<𝟕,𝒙≠±𝟓. Область визначення функції: 𝟑;𝟓∪𝟓;𝟕. Розв'язання:
Номер слайду 8
Завдання № 3. Додаткове завдання:1. Замість числа 𝑁 впишіть натуральне число із проміжку 1;5 та розв’яжіть нерівність:𝟑𝒙−𝟏+𝟑𝑵𝒙+𝑵≤𝟎2. До участі у конкурсі на кращий соціальний плакат «Моє бачення Європи» запрошують молодь. За умовами конкурсу вік учасників 𝒙 становить від 15 до 35 років. Запишіть систему нерівностей для визначення 𝒙. Самостійна робота. Відповідь: Число 1: [1; + ∞); Число 2: [0,5; + ∞); Число 3: [37; + ∞); Число 4: [0,4; + ∞); Число 5: [513; + ∞). 2. 𝑥≥15,𝑥≤35.
Номер слайду 9
Рефлексія
Номер слайду 10
Домашнє завдання: Повторити: § 1 – 7. Письмово: робота з підручника: Істер О. С. Алгебра: підруч.для 9-го кл. загальноовіт.закл./ О. С.Істер. – Київ: Генеза, 2017. – 264с. Середній рівень: № 195(1,3), 197; Достатній рівень: № 207(1,3), 246(1); Високий рівень: № 250(1), 252. Додаткове завдання: Скласти та розв’язати прикладну задачу, яка розв’язується за допомогою лінійної нерівності чи системи лінійної нерівності з однією змінною. Творче завдання – створити презентацію на тему: «Нерівності навколо нас».