Розв'язування лінійних рівнянь з однією змінною ( Презентація)

Про матеріал
Сформувати уявлення про зміст поняття «лінійне рівняння з однією змінною» та способи його розв'язування; відпрацювати навички розв'язування рівнянь, що зводяться до лінійних.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

4( x – 3) = 20 x + 8 = – 15 0,75s – 3k 5x = 6x +6 a – 4 + b 11b 6m – 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Тема урока :

Номер слайду 4

ЗАДАЧА ЛіТЕРАТУРА РІВНЯННЯ НЕВІДОМА

Номер слайду 5

3x = 1,5 15 + x = 8 4,6+ x =-18,6 -x : 3 = 1,2 2,9 - x = 14,7 6x – 14 = 4 7x + 54 = 2 4,9 x = 0

Номер слайду 6

Що називається рівнянням? Що називається коренем рівняння? Що означає розв'язати рівняння?

Номер слайду 7

1) 1,5+2,5х=14 2) (х-1,1)-2=5 3) 10-0,3х=6,4 4) х:100-20=7,2

Номер слайду 8

Знайди помилку 1) (30-х)+12,5=17,4 2)(0,2х+7):0,5=16,4 30-х=17,4+12,5 0,2х+7=16,4*0,5 30-х=29,9 0,2х+7=8,2 х=30-29,9 0,2х=8,2-7 х=0,1 0,2х=1,2 х=1,2:0,2 х=0,6

Номер слайду 9

Історичний екскурс Хто придумав рівняння? Відповісти на це питання неможливо! Завдання, що призводять до вирішення найпростіших рівнянь, люди вирішували на основі здорового глузду. Ще 3-4 тисячі років до нашої ери єгиптяни і вавилоняни вміли вирішувати найпростіші рівняння, вид яких не був схожий на сучасні. Греки успадкували знання єгиптян і пішли далі. Найбільших успіхів в розвитку вчення про рівняння досяг грецький вчений Діофант (III ст.) "Він багато всіляких вирішив проблем. І посухи передбачав, і зливи. Воістину його пізнання дивні "

Номер слайду 10

Першим написав книгу арабською мовою про рішення рівнянь середньоазіатський вчений Мухаммед ібн Муса ал-Хорезмі (IX століття). Назва у неї була дуже дивна - «Коротка книга про числення ал-джабра і ал-мукабале». У цій назві вперше пролунало відоме нам слово «алгебра».

Номер слайду 11

При розв'язуванні рівнянь: Якщо в частині однієї, Байдуже якій, Зустрінеться член додатній, Ми до обох частин, З цим членом звіривши, Рівний член додамо, Тільки із знаком іншим, - І знайдемо результат нам бажаний.

Номер слайду 12

Далі дивимося в рівняння, Можливо зробити приведення, Якщо члени в ньому подібні, Зіставити їх зручно, Віднявши рівний член з них, До одного наводимо їх.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

(2а+3):0,5=50 А.С.Пушкин а = 110 Л.Н.Толстой а = 11 С. Есенин а = 1,1

Номер слайду 19

Самостійна робота. Варіант 1. Варіант 2. Розв’язати рівняння: -1,8х = -5,4 4х = 24+х 4(х-3) = х+6 Розв’язати рівняння: 0,6х= -2,4 8х – 8 = 20-6х 3(у – 2) =у+2 У санаторії було 97 відпочиваючих. Після того як кілька людей виїхало на екскурсію, в санаторію залишилося 78 відпочиваючих. Скільки людей виїхали? В автобусі було 78 пасажирів. На зупинці кілька людей вийшли. В автобусі залишилося 59 пасажирів. Скільки людей вийшли з автобуса на зупинці?

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Успіх Користь Новизна Інтерес Легкість Нудьга Труднощі Безкорисність

Номер слайду 22

Дякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
24 березня 2021
Переглядів
3922
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку