Урок + презентація "Розв'язування задач за допомогою рівнянь"

Про матеріал

Розробка уроку і до нього презентація по темі " Розв'язування задач за допомогою рівнянь" 6 клас

Перегляд файлу

Предмет: Математика.

Клас: 6.

Тема : Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Тип уроку: урок отримання нових знань.

Мета уроку: розвивати вміння слухати; ясно, точно, грамотно викладати свої думки; розвивати креативне мислення, ініціативу, винахідливість, активність при розв’язуванні задач; формувати вміння будувати логічні міркування і робити  висновки; вміти розв’язувати  задачі за допомогою рівнянь.

Дидактичні засоби: підручник «Математика. 6 клас» Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова , презентація.

 

Обладнання: дошка, проектор

 

Етапи уроку

Мета  етапу

Діяльність вчителя

Діяльність здобувачів освіти

Універсальні навчальні дії

Організаційний момент

Створення гарного психологічного настрою на роботу

Вітає учнів,
перевіряє готовність до уроку, створює емоційний настрій

Взаємне привітання, настроювання на роботу

Комунікативні:
планування навчального співробітництва з вчителем і однокласниками
Регулятивні:
здатність до мобілізації сил та енергії

Актуалізація знань

Актуалізація опорних знань і способів дій

Демонструє слайд 2 і пропонує виконати усні обчислення

Виконують обчислення з   поясненнями, при необхідності виправляють, доповнюють відповіді  однокласників

Комунікативні: взаємодія з вчителем і однолітками;
вміння висловлювати думки
Пізнавальні: структурування знань;
усвідомлене побудова мовного висловлювання в усній формі

 

Демонструє  слайди 3, 4 і пропонує розв’язати два рівняння. Кожне завдання виконується одним учнем. Учитель відкриває наступний рядок після того, як учень  правильно відповів

Один учень промовляє алгоритм розв’язання рівняння, інші – уважно слухають, при необхідності доповнюють або виправляють відповідь

Комунікативні: взаємодія з вчителем і однолітками;
вміння висловлювати думки
Пізнавальні: структурування знань; усвідомлене побудова мовного висловлювання в усній формі

 

Постановка навчальної теми

Забезпечення мотивації навчання, прийняття мети уроку

Демонструє слайди 5, 6 і пропонує розв’язати  дві задачі: перша задача розв’язується арифметичним способом, друга – алгебраїчним (за допомогою рівняння). Учитель задає питання, які приводять до розуміння,  що не достатньо знань для розв’язання другої задачі. Слайд 7.

В ході бесіди допомагає визначити зв’язок між вивченою темою «Ріняння» і новою задачею, підводить к  формулюванню теми уроку слайд 8

Розв’язують першу задачу.
Розмірковують над розв’язанням другої: порівнюють умови, короткий запис, висувають гіпотези, відповідають на поставлені питання.

 

 

Формулюють мету і тему уроку
Записують тему уроку в зошит

 

Комунікативні: взаємодія з вчителем і однолітками; вміння висловлювати думки
Регулятивні: постановка навчальної задачі на основі співвідношення того, що вже відомо і засвоєно учнями, і того, що ще невідомо; складання плану і послідовності дій
Пізнавальні:
формулювання гіпотез

«Відкриття» учнями нових знань

Забезпечення сприйняття, осмислення і первинного запам'ятовування дітьми нової теми

 

Демонструє слайд 9, пояснює розв’язання задачі

Відповідають на запитання вчителя, записують розв’язки в зошит

 

Комунікативні: взаємодія з учителем і однолітками; вміння висловлювати думки

Пізнавальні:пошук і виділення необхідної інформації;встановлення причинно-наслідкових зв'язків

 

Фізкультхви-линка

Зміна діяльності

Демонструє слайд  10

Учні виконують вправи

 

Первинне закріплення

Встановлення правильності та усвідомленості вивчення теми

 

Слайди 11-13. Разом з учнями розбирає задачі по плану:

- Про що задача?

- Які слова будуть в короткому запису задачі?

- Що позначимо за х?

- Як будуть записані інші дані?

- Яке рівняння можна скласти?

Учні разом з вчителем розбирають умови запропонова-них задач, обирають дані для короткого запису, визначаються з позначенням невідомого і складають рівняння

Комунікативні: взаємодія з учителем і однолітками; вміння висловлювати думки

Пізнавальні: смислове читання; побудова логічного ланцюжка міркувань

Регулятивні: складання плану і послідовності дій

 

Самостійна робота з самоперевір-кою за зразком

 

Встановлення правильності та усвідомленості вивчення теми. Виявлення первинного осмислення досліджуваного матеріалу, корекція виявлених прогалин, забезпечення закріплення в пам'яті дітей знань і способів дій, які їм необхідні для самостійної роботи за новим матеріалом

 

Пропонує учням самостійно розв’язати задачу слайд 14. Після завершення роботи відкриває слайд 15 з готовим зразком розв’язання.

Самостійно розв’язує задачу, потім звіряють зі зразком розв’язання на екрані слайд 15. Оцінюють свою роботу слайд 16

Регулятивні: складання плану і послідовності дій; звірення способу дії і його результату з заданим зразком, в разі необхідності - корекція

Пізнавальні: смислове читання; побудова логічного ланцюжка міркувань

 

Підведення підсумків

Самооцінка результатів своєї діяльності и всього класу

Учитель пропонує відповісти на питання слайд 17

Учні відповідають на питання

Регулятивні:виділення і усвідомлення учнями «нових» знань, оцінювання їх необхідності

Комунікативні: взаємодія з учителем і однолітками; вміння висловлювати думки

 

Постановка домашнього завдання

 

 

Домашнє завдання: опрацювати § 32, № 1440, 1442
слайд 18

Записують домашнє завдання в щоденник

 

 

docx
Додано
26 березня 2021
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку