Множення раціональних чисел (Презентація)

Про матеріал
Тема. Множення раціональних чисел з різними знаками. Мета: сформувати уявлення про зміст дії множення двох раціональних чисел з різними знаками та виробити вміння використовувати цей алгоритм для обчислення значень виразів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Множення раціональних чисел 6 клас Учитель математики КЗ «Чугуївський ліцей №6» Єрошенко Ю.П.

Номер слайду 2

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Хто придумав від’ємні числа? Італійський математик, купець та мандрівник Множення раціональних чисел

Номер слайду 3

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) 1. Обчисліть: |5| = |-7| = |0,38| = |- 4,6| = |- 3/7|

Номер слайду 4

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) 2.   Запишіть суму у вигляді добутку: 2 + 2 + 2 5 + 5 + 5 + 5+5 -3 + (-3) + (-3) + (-3) - 4 + (-4)

Номер слайду 5

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Множення раціональних чисел Умовимося, додатні числа зв'язувати з словом "друг", а від’ємні числа із словом "ворог", древні вживали цікаве правило множення : Друг мого друга- мій друг (+ . + = +) Друг мого ворога - мій ворог (+ . - = - ) Ворог мого друга - мій ворог (- . + = - ) Ворог мого ворога - мій друг (- . - = +)

Номер слайду 6

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Щоб помножити два числа з різними знаками, треба помножити їх модулі і перед отриманим добутком поставити знак «-» . 6 . 10 = - (|-6| . |10|) = - (6 . 10 ) = - 60 36 . (-2) = - (|36| . |-2|) = -(36 . 2) = - 72 Щоб помножити два числа з однаковими знаками, треба помножити їх модулі (отримаємо число додатне). 13 . 2 = |+13| . |+2| = + (13 . 2) = + 26 = 26 16 . (-2) = |- 16| . | -2| = 16 . 2 = 32

Номер слайду 7

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Множення раціональних чисел Якщо кількість від’ємних множників парне, то добуток - число додатнє. -3 . (-4) = 12 -8 . (-9) = 72 множників – 2, 12 > 0, 72 > 0 Якщо кількість від’ємних множників непарне, то добуток - число від’ємне. -4 . (-5) . (-3) = - 60 -3 . (-3) . (-4) = - 36 множників – 3, - 60 < 0, -36 < 0

Номер слайду 8

Перевір себе: Обчислити: (-18) ∙ (-2)= (-14) ∙ (+5)= 18 ∙ (- 0,4) = 7 ∙ (-5) ∙(- 2)= 36 -70 -7,2 70 5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4)

Номер слайду 9

Працюємо в парі: 1. Обчислити : а) 2,8 ∙ (-2) = б) -0,6 ∙ (-0,9) = в) -5 ∙ 0,6 = г) -0,125 ∙ 8 = д) 1,2 ∙ (-2) = е) 0 ∙ (-5,12) = -5,6 0,54 -3 -1 -2,4 0 5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4)

Номер слайду 10

2. Обчислити : а) 6 ∙ 3 = б) 4 ∙ (-5) = в) (-8) ∙ 3 = г) (-3) ∙ (-5) = д) 2 ∙ (-2) = е) -15 ∙ 0 = ж) з) 0,2 ∙ (-4) = и) (-0,3) ∙ 12 = 18 -20 -24 15 -4 0 1 -0,8 -3,6 5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4)

Номер слайду 11

3. Знайди значення виразу: а) -2,4 ∙ 2 ∙ (-0,5)= б) -9 ∙ 2 ∙ (-3) = в) 0,2 ∙ (-100) ∙ 3 ∙ = г) 2 ∙ (-3) ∙ 4 ∙ (-5) ∙ 6= д) -2,3 ∙ (-2) ∙ (-8) = 2,4 54 -60 720 -36,8 5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) 4. Виконайте множення: № 1245 № 1248

Номер слайду 12

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) 5.  Який знак має добуток ab, якщо: а) а > 0, b > 0;   + б) a > 0, b < 0;   - в) а < 0, b < 0;   + г) a < 0, b > 0; - д) а < 0, b = 0;   0 е) a = 0, b > 0? 0

Номер слайду 13

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) § 28, вивчити правила № 1259, 1262, 1264

Номер слайду 14

5 . 4 - 5 . 4 5 . (-4) - 5 . ( - 4) Я дізнався… Я маю труднощі… Мені сподобалося... Я навчився (лась) ... Мій настрій...

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
24 березня 2021
Переглядів
1040
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку