Прилуцька гімназія №5 ім. В. А. Затолокіна
Прилуцької міської ради
Чернігівської області
Розв’язування ситуацій:
«Будь обережним»
Підготувала
вихователь ГПД
Клюйко Ю. В.
2020
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з небезпечними ситуаціями, що виникають у житті, закріплювати знання про те, що росте в лісі, чому не можна збирати дітям ягоди; формувати знання про правила поведінки в природі, розвивати увагу, мислення, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи виховувати слухняність, обережність, обачність.
Хід заняття
Вихователь: Станьте, діти, всі чемненько,
Усміхніться всі гарненько,
Усміхніться самі до себе,
Усміхніться всі до мене,
Привітайтесь: «Добрий день!»
Дидактична гра «Небезпека в лісі»
Вихователь: Яка небезпека може очікувати тут на дитину?
(Вихователь показує картки, а діти відповідають, яка небезпека може статися)
(Малята переглядають фрагмент мультфільму «Маша і Ведмідь» (вовки викрадають Машу).
Вихователь: Ось, бачите, що може статися з дитиною, яка без дорослих гуляє в лісі? Але ми ж не залишимо дівчинку в біді! Як допомогти Маші? Я Спробую погукати – Машо! Агов! (Вихователь непомітно знаходить «слід»)
Фізкультхвилинка «Топ-топ»
Раз, два, три, чотири — у лісочок ми ходили.
Зайця сірого зустріли.
Зайчик прудко так стрибає,
Пташка весело літає,
Швидко лис десь пробіжить,
Їжачок у кущах сидить.
Посиділи і ми трішки,
Щоб спочили ручки, ніжки.
Всі веселі, от чудово!
У лісок підемо знову.
Бесіда: «Як уникнути зустрічі з дикими тваринами?»
- Де їх можна зустріти?
- Чим вони небезпечні?
- Як захиститися від них?
Дидактична гра «Що зайве?»
Завдання: Погляньте на малюнки. Хто (що) на них зображений? Хто (що), на вашу думку, тут зайвий? Чому?
Вихователь: Чому дітям не можна ходити самому до лісу? Що може статися?