Розв’язування ситуацій: «Будь обережним»

Про матеріал
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з небезпечними ситуаціями, що виникають у житті, закріплювати знання про те, що росте в лісі, чому не можна збирати дітям ягоди; формувати знання про правила поведінки в природі, розвивати увагу, мислення, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи виховувати слухняність, обережність, обачність.
Перегляд файлу

Прилуцька гімназія №5 ім. В. А. Затолокіна

Прилуцької міської ради

Чернігівської області

 

 

 

Розв’язування ситуацій:

«Будь обережним»

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вихователь ГПД

Клюйко Ю. В.

 

 

 

2020

 

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з небезпечними ситуаціями, що виникають у житті, закріплювати знання про те, що росте в лісі, чому не можна збирати дітям ягоди; формувати знання про правила поведінки в природі, розвивати увагу, мислення, зв’язне мовлення;  виховувати дбайливе ставлення до природи виховувати слухняність, обережність, обачність.

Хід заняття

  1. Організаційний момент.

Вихователь: Станьте, діти, всі чемненько,

Усміхніться всі гарненько,

Усміхніться самі до себе,

Усміхніться всі до мене,

Привітайтесь: «Добрий день!»

  1. Мотивація дошкільників
  1. Основна частина

Дидактична гра «Небезпека в лісі»

Вихователь: Яка небезпека може очікувати тут на дитину?

(Вихователь показує картки, а діти відповідають, яка небезпека може статися)

  • Можна заблукати, якщо підеш у ліс без дорослих.
  • Можна впасти в яму.
  • Випадково з’їсти отруйні ягоди чи гриби.
  • Можна зустріти небезпечних тварин (вовка, лисицю, ведмедя; може вкусити змія)
  • У лісі є поламані дерева, які можуть упасти.
  • У лісі є отруйні ягоди, гриби, які потрібно знати та обходити.
  •  Можуть зустрітися небезпечні речі, які підбирати не можна.

 (Малята переглядають фрагмент мультфільму «Маша і Ведмідь» (вовки викрадають Машу).

 

Вихователь: Ось, бачите, що може статися з дитиною, яка без дорослих гуляє в лісі? Але ми ж не залишимо дівчинку в біді! Як допомогти Маші? Я Спробую погукати – Машо! Агов! (Вихователь непомітно знаходить «слід»)

Фізкультхвилинка «Топ-топ»

Раз, два, три, чотири — у лісочок ми ходили.

Зайця сірого зустріли.

Зайчик прудко так стрибає,

Пташка весело літає,

Швидко лис десь пробіжить,

Їжачок у кущах сидить.

Посиділи і ми трішки,

Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі, от чудово!

У лісок підемо знову.

 

Бесіда:  «Як уникнути зустрічі з дикими тваринами?»

- Де їх можна зустріти?

- Чим вони небезпечні?

- Як захиститися від них?

 

Дидактична гра «Що зайве?»

Завдання: Погляньте на малюнки. Хто (що) на них зображений? Хто (що), на вашу думку, тут зайвий? Чому?

  1. Підсумок

Вихователь: Чому дітям не можна ходити самому до лісу? Що може статися?

  • Чи можна рвати і їсти ягоди в лісі? Чому?
  • Що робити, коли зустрінеш лісового звіра?
docx
Додано
15 вересня 2020
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку