Виховна година: "Добро – це я і ти"

Про матеріал
Мета: вчити виразно читати вірші; розвивати уміння узагальнювати, робити висновки, умовиводи; підвищувати загальну культуру особистості; вчити дітей відчувати і бачити добре та погане в світі; розвивати почуття толерантності, прищеплювати добрі людські якості: співчуття, милосердя, любов до людей і природи; розширювати кругозір учнів; розвивати мислення, мовлення, уяву учнів.
Перегляд файлу

Прилуцька гімназія №5 ім. В. А. Затолокіна

Прилуцької міської ради

Чернігівської області

 

 

 

Виховна година:

"Добро – це я і ти"

 

 

 

 

 

Підготувала:

вихователь ГПД

Клюйко Ю. В.

 

 

 

2020

 

 

Мета: вчити виразно читати вірші; розвивати уміння узагальнювати, робити висновки, умовиводи; підвищувати загальну культуру особистості; вчити дітей відчувати і бачити добре та погане в світі; розвивати почуття толерантності, прищеплювати добрі людські якості: співчуття, милосердя, любов до людей і природи; розширювати кругозір учнів; розвивати мислення, мовлення, уяву учнів.

Хід заняття:

  1. I. Організація класу. 

Вихователь:

Треба всім нам привітатись:

Добрий день!

Дружно весело сказати:

Добрий день!

Вліво - вправо повернемось,

Туди-сюди усміхнемось.

Всіх гостей ми привітаєм:

І здоров'я побажаєм.

 

II. Ознайомлення з темою та метою заняття.

Вихователь: Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття. Ми з вами вирушаємо у

подорож стежкою добра.

 

III. Актуалізація опорних знань

1. Вступна бесіда.

Вихователь: Що ж таке добро? Де ви його зустрічали? (Діти відповідають)

Вихователь: Так, це все світле, прекрасне. Наприклад: сонце, весна, посмішка, мама. Добро - це коли люди допомагають, піклуються один про одного.

2. Творче завдання «Збери прислів'я».

Вихователь: Молодці!

Правила добра

Щоб добрим чоловіком стати,

Потрібно правила добра всім знати.

Найперше з правил цих чудесних

Уміння бути добрим, чесним.

А друге правило таке:

Шануй ти маму й тата,

Люби сестер, братів, людей,

Добро сам будеш мати.

А третє правило просте,

Щоб мати серце золоте

Зла на людей ти не тримай,

Учителів не забувай.

Ці правила виконувати мусиш,

Тоді закону доброти ти не порушиш.

- Тепер можна подорожувати далі.

 

Попереду у нас місто ввічливості

Вихователь:

У цій країні кожен другу рад,

У цій країні ні образ, ні смутку.

Добро і мир шикуються у ряд,

Щоб були добрими у всіх стосунки.

 

3. Творче завдання «Дерево Доброти». Робота з «чарівними» словами і привітаннями.

- Добрі слова ми говоримо у привітаннях, побажання один одному. Згадайте, а часто ви вживаєте добрі слова? Ці слова ще називають «чарівними».

Учень:

Я слова чарівні знаю,

Вивчила охоче!

Я в розмові їх вживаю

Зранку і до ночі.

- Доброго здоров'я, Галю!

Добрий день, Оленко!

Ти до мене, я до тебе

Звернемось гарненько!

З добрим ранком всіх вітаю,

Як іду із хати,

І кажу всім «На добраніч»,

Як лягаю спати.

І «спасибі», й «дуже прошу»,

«Вдячна вам», «будь ласка» -

Словом, радість всім приношу,

Світ стає, як казка.

«Всім привіт», «Іди здорова»,

«Дякую красненько!» -

Ось яка чарівна мова радує серденько.

Жителі міста ввічливості, Співчуття та Людяність, підготували для вас завдання

 

Фізкультхвилинка "Хмари"

Ось такі великі хмари

(учні роблять широкі кругові розводи руками)

Вийшли й зразу темно стало.

(закрити на кілька секунд долонями очі)

Ми ті хмари розженемо,

(руками імітують рухи плавця)

В гості сонечко позвемо.

(рухи долонями до себе)

Вигляда з-за хмари сонце.

(нахилитись в сторони, приставляючи руку до чола)

Стук-стук-стукає в віконце.

(різкі короткі руки кулаками)

Сонце клас наш освітило,

(широкий круговий розмах руками)

Посмішки усім вручило.

(посміхнутись однокласникам)

Гріє сонечко долоні,

(потерти долоню об долоню, щоб руки зігрілись)

Ми бадьорі вже – не сонні.

(зімітувати рухи вмивання)

Ручки знов до рук візьмемо,

І писати розпочнемо.

 

Загадки:

- Я дуже люблю свою бабусю, яка живе за лісом. Я дбаю про неї і часто ношу їй пиріжки. (Червона Шапочка)

- Я в скрутну хвилину завжди поруч зі своїм господарем. Заради його щастя мені довелося битися з Людоїдом. (Кіт у чоботях)

- Я, незважаючи на свій маленький зріст, врятувала ластівку. (Дюймовочка)

- Наші герої раді, що ви знаєте про їх добрі вчинки.

А які добрі вчинки робили ви в своєму житті? (Відповіді дітей)

 

4. Гра «Добрий або злий»

- А на якого героя ви хотіли б бути схожим? Чому? (Відповіді дітей)

  

IV. Підсумок уроку

Вихователь:

Ось і підійшла до завершення наша подорож. Підводячи підсумок нашого заняття, я хотіла б сказати: ввічливою людиною не народжуються, а стають. Від вас вимагається вміння самим стежити за собою, розуміти, як необхідно поводитися в різних ситуаціях. Не ображайся на дорослих, якщо ті роблять зауваження. Адже добре слово людині, що дощ у посуху.

 

 

Завантаження...
docx
Додано
15 вересня 2020
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку