Розв’язування вправ на порівняння раціональних чисел.

Про матеріал
Конспект уроку математики для 6-го класу з теми:"Розв’язування вправ на порівняння раціональних чисел".
Перегляд файлу

Клас­­­ :

Дата: 23.01.20.

 

 

Тема  заняття: Розв’язування вправ на порівняння раціональних чисел.

 

Мета заняття:

  • Узагальнити і систематизувати знання учнів про додатні і від'ємні числа, число 0, координатну пряму, протилежні, цілі і раціональні числа, модуль числа, порівняння раціональних чисел при розв'язуванні вправ.
  •  сприяти розвитку вміння працювати самостійно, розвивати навики математичної мови, усного рахунку та уваги;
  • виховувати старанність і наполегливість у навчанні.

 

Обладнання: підручник, зошит, роздрукований матеріал.

 

Тип заняття (м-м): А-П( 3x30).

Міжпредметні зв’язки:

Основні прийоми, форми та методи роботи: фронтальне опитування, індивідуальні картки із завданнями, робота в групах.

 

Основні поняття та терміни заняття: додатні і від'ємні числа, число 0, координатна  пряма, протилежні, цілі і раціональні числа, модуль числа.

 

Хід розвивальної взаємодії

І. Організаційна частина.

1)Привітання.

2) Перевірка присутності учнів та підготовки класу до уроку.

3) Перевірка дом.завдання( в кінці уроку збираю зошити)

II. Актуалізація опорних знань та вмінь.

Фронтальне  опитування:

1)Що називають координатною прямою?

(назв. пряму з вибраним на ній:

  1. початком відліку
  2. одиничним відрізком
  3. та вказаним додатнім напрямом.

2)Де на координатній прямій розміщені точки, які відповідають додатним  та від’ємним   числам?
3)Як порівнювати числа за допомогою координатної прямої?
5)Яке з двох від’ємних чисел більше?

(з двох відємних чисел більшим є те, модуль якого менший, і меншим є те, модуль якого більший). -5 ˃-100.

Рефлексія знань та настрою

III. Постановка теми, мети та завдань заняття.

Учитель повідомляє тему, мету і завдання уроку.

IV. Мотивація навчальної та пізнавальної  діяльності  учнів.

 V. Апробація та адаптація набутих знань.

  1. Учні в парах заповнюють таблицю.
  1. Заповнити таблицю.

Раціональні числа

 

 

             __________                                                    дробові числа

 

натуральні       0        _________                       __________         від’ємні дробові 

 

  1. Установити відповідність між виразами (1-4) та їх числовими значеннями (А-Д).

1)  |-2 |-  |- |

2) |-  |∙ |- |

3) |-4,8|:|-|

4) |- |+|- |

А)

Б)

В)


    3) Розв’язати рівняння:

        1) |-x|=-3

        2) |-x|= 10

        3) |x-4|=0

4) |4-x|+8=8

5) ||x|-5=0

6) |x+12|=-26 Г) 


 

  1. № 982 (підручник)
  2. №971(підручник)
  3. №979 (підручник)  
  4. Робота за роздрукованим матеріалом.

VІ. Підсумок  та висновки заняття.

 Проміжна рефлексія (знань та настрою)

  1. Мені сподобалося….
  2. Я навчився….
  3. Я відчув труднощі з…
  4. Я не вмів, а тепер вмію…

VІI. Домашнє завдання:

1)Поврити параграфи 33-37.

2)Виконати № 984, 980.

3)Підготуватися до К.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку