Клас :
Дата: 23.01.20.
Тема заняття: Розв’язування вправ на порівняння раціональних чисел.
Мета заняття:
Обладнання: підручник, зошит, роздрукований матеріал.
Тип заняття (м-м): А-П( 3x30).
Міжпредметні зв’язки:
Основні прийоми, форми та методи роботи: фронтальне опитування, індивідуальні картки із завданнями, робота в групах.
Основні поняття та терміни заняття: додатні і від'ємні числа, число 0, координатна пряма, протилежні, цілі і раціональні числа, модуль числа.
Хід розвивальної взаємодії
І. Організаційна частина.
1)Привітання.
2) Перевірка присутності учнів та підготовки класу до уроку.
3) Перевірка дом.завдання( в кінці уроку збираю зошити)
II. Актуалізація опорних знань та вмінь.
Фронтальне опитування:
1)Що називають координатною прямою?
(назв. пряму з вибраним на ній:
2)Де на координатній прямій розміщені точки, які відповідають додатним та від’ємним числам?
3)Як порівнювати числа за допомогою координатної прямої?
5)Яке з двох від’ємних чисел більше?
(з двох відємних чисел більшим є те, модуль якого менший, і меншим є те, модуль якого більший). -5 ˃-100.
Рефлексія знань та настрою
III. Постановка теми, мети та завдань заняття.
Учитель повідомляє тему, мету і завдання уроку.
IV. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів.
V. Апробація та адаптація набутих знань.
Раціональні числа
__________ дробові числа
натуральні 0 _________ __________ від’ємні дробові
1) |-2 |- |- |
2) |- |∙ |- |
3) |-4,8|:|-|
4) |- |+|- |
А)
Б)
В)
3) Розв’язати рівняння:
1) |-x|=-3
2) |-x|= 10
3) |x-4|=0
4) |4-x|+8=8
5) ||x|-5=0
6) |x+12|=-26 Г)
VІ. Підсумок та висновки заняття.
Проміжна рефлексія (знань та настрою)
VІI. Домашнє завдання:
1)Поврити параграфи 33-37.
2)Виконати № 984, 980.
3)Підготуватися до К.р.