Розв’язування вправ на використання властивостей квадратного кореня

Про матеріал
Тема: Розв’язування вправ на використання властивостей квадратного кореня Мета:  Закріпити навики учнів при використанні властивостей квадратного  кореня під час розв’язування вправ.  Ліквідовувати прогалини в знаннях учнів при добуванні з чисел квадратних коренів.  Розвивати в учнів вміння аналізувати; застосовувати свої знання в новій ситуації.  Виховувати вміння співпрацювати в групі.
Перегляд файлу

Урок з алгебри у 8 класі

Тема: Розв’язування вправ на використання властивостей квадратного кореня

Мета:

    Закріпити навики учнів при використанні властивостей квадратного

    кореня під час розв’язування вправ.

    Ліквідовувати прогалини в знаннях учнів при добуванні з чисел квадратних коренів.

    Розвивати в учнів вміння аналізувати; застосовувати свої знання в новій ситуації.

    Виховувати вміння співпрацювати в групі.

Організаційний момент

Перевірка домашнього завдання

    Консультування учнів з тих питань, які виникли в них під час виконання домашніх вправ. На запитання учнів відповідає не тільки учитель а й учні які розв’язали дані вправи.

    На дошці два учні записують властивості квадратних коренів

Актуалізація опорних знань

    Учні перевіряють записані на дошці властивості квадратних коренів. Якщо є помилки, то виправляють їх

    Усно перевіряють правильність розв’язаних в підручнику (на застосування властивостей) вправ №613 і №614. І «сигналізують» вчителю карткою «+» або «-»

Застосування набутих знань та вмінь

Учні розв’язують вправи або в парах , або в групах, або самостійно (за бажанням учнів).

Завдання середнього рівня. Це вправи на пряме використання властивостей квадратного кореня. №625; 627; 629. Відповіді до цих вправ записані на дошці. Вправи треба розв’язати і прочитати вислів: «У школі тчеться щастя».

Відповідь

8

1,5

10

1

3

4

5

81

625

8

9

1

32

буква

у

о

л

ш

к

і

т

е

ь

ч

с

т

я

а

у

т

я

с

Завдання достатнього рівня. №637; 640; 642. Це вправи, де треба спростити вираз (добути корінь), а потім розкрити модуль.

Завдання високого рівня. Це вправи на спрощення виразів типу   і  де треба спочатку виділити повний квадрат; добути квадратний корінь і розкрити модуль. Це №647; 645. Правильність розв’язання  учні звіряють з відповідями підручника.

Підсумок. Учні висловлюють свою думку щодо розгаданого вислову: «У школі тчеться щастя».                                               Що це значить?

Рефлексія. Сьогодні на уроці:

                     Я навчився…

                     Я повторив…

                     Я пригадав…

                     Мені сподобалось…

Домашнє завдання: повт. §14;16;17

  «6» №626; 628; 630

  «9» №641; 643 

  «12» №648; 656 

Література. О.С. Істер «Алгебра 8»

  К., «Гемеза», 2016

 

 

docx
Додав(-ла)
Шульга Наталія
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку