Урок з алгебри у 8 класі
Тема: Розв’язування вправ на використання властивостей квадратного кореня
Мета:
Закріпити навики учнів при використанні властивостей квадратного
кореня під час розв’язування вправ.
Ліквідовувати прогалини в знаннях учнів при добуванні з чисел квадратних коренів.
Розвивати в учнів вміння аналізувати; застосовувати свої знання в новій ситуації.
Виховувати вміння співпрацювати в групі.
Організаційний момент
Перевірка домашнього завдання
Консультування учнів з тих питань, які виникли в них під час виконання домашніх вправ. На запитання учнів відповідає не тільки учитель а й учні які розв’язали дані вправи.
На дошці два учні записують властивості квадратних коренів
Актуалізація опорних знань
Учні перевіряють записані на дошці властивості квадратних коренів. Якщо є помилки, то виправляють їх
Усно перевіряють правильність розв’язаних в підручнику (на застосування властивостей) вправ №613 і №614. І «сигналізують» вчителю карткою «+» або «-»
Застосування набутих знань та вмінь
Учні розв’язують вправи або в парах , або в групах, або самостійно (за бажанням учнів).
Завдання середнього рівня. Це вправи на пряме використання властивостей квадратного кореня. №625; 627; 629. Відповіді до цих вправ записані на дошці. Вправи треба розв’язати і прочитати вислів: «У школі тчеться щастя».
Відповідь |
8 |
1,5 |
|
10 |
1 |
|
3 |
4 |
|
5 |
|
|
81 |
625 |
8 |
9 |
1 |
32 |
буква |
у |
о |
л |
ш |
к |
і |
т |
е |
ь |
ч |
с |
т |
я |
а |
у |
т |
я |
с |
Завдання достатнього рівня. №637; 640; 642. Це вправи, де треба спростити вираз (добути корінь), а потім розкрити модуль.
Завдання високого рівня. Це вправи на спрощення виразів типу і де треба спочатку виділити повний квадрат; добути квадратний корінь і розкрити модуль. Це №647; 645. Правильність розв’язання учні звіряють з відповідями підручника.
Підсумок. Учні висловлюють свою думку щодо розгаданого вислову: «У школі тчеться щастя». Що це значить?
Рефлексія. Сьогодні на уроці:
Я навчився…
Я повторив…
Я пригадав…
Мені сподобалось…
Домашнє завдання: повт. §14;16;17
«6» №626; 628; 630
«9» №641; 643
«12» №648; 656
Література. О.С. Істер «Алгебра 8»
К., «Гемеза», 2016