Розв'язування вправ, що передбачають множнння і ділення раціональних чисел

Про матеріал
Презентація на тему "Розв'язування вправ, що передбачають множнння і ділення раціональних чисел" для учнів 6-х класів закладів загальної середньої освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування вправ, що передбачають ділення раціональних чисел Самоздра Анна Євгенівна

Номер слайду 2

Тестові завдання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Варіант 1 Варіант 21. Яка з наведених рівностей є НЕправильною?1. Яка з наведених рівностей є НЕправильною?а) – 20 : 1 = - 20;а) 0 : ( -30 ) = 0;б) 50 : ( -2,5 ) = -20б) – 10 : ( - 13 ) = 30 ;в) – 10 : ( - 12 ) = -20 ;в) – 30 : (- 1 )= 30;г) 0 : ( -20 ) = 0.г) -45 : ( -1,5) = - 30 2. Чому дорівнює частка чисел -5,4 і 0,18 ? 2. Чому дорівнює частка чисел -3,2 і – 0,16 ?а) – 3 ; б) 3 ; в) -30 ; г) – 300.а) 20 ; б) - 20 ; в) 2 ; г) – 200.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Варіант 1 Варіант 21. Яка з наведених рівностей є НЕправильною?1. Яка з наведених рівностей є НЕправильною?а) – 20 : 1 = - 20;а) 0 : ( -30 ) = 0;б) 50 : ( -2,5 ) = -20в) – 30 : (- 1 )= 30;г) 0 : ( -20 ) = 0.г) -45 : ( -1,5) = - 30 2. Чому дорівнює частка чисел -5,4 і 0,18 ? 2. Чому дорівнює частка чисел -3,2 і – 0,16 ?а) – 3 ; б) 3 ; в) -30 ; г) – 300.а) 20 ; б) - 20 ; в) 2 ; г) – 200.

Номер слайду 3

Пригадай правила ділення раціональних чисел. Правило ділення двох від’ємних чисел: Частка від ділення двох від’ємних чисел є числом додатним; щоб знайти модуль частки, треба модуль діленого поділити на модуль дільника. Правило ділення двох чисел з різними знаками: Частка від ділення двох чисел з різними знаками є числом від’ємним; щоб знайти модуль частки, треба модуль діленого поділити на модуль дільника. Пам’ятаємо, що на нуль ділити не можна «+» : «+» = «+»«+» : «-» = «-» «-» : «+» = «-» «-» : «-» = «+»

Номер слайду 4

Виконання усних вправ1. Поставте замість * знаки дій, щоб виконувався порядок дій, указанийримськими цифрами. Можна користуватися дужками. Розв'язанняа) а) ((-15)+0,3))∙2;б) б) 4,8∙((-9)+(-3));в) в) (-64+(-8)):(-4)+2.2. Спростіть вираз: Розв'язанняа) 32𝑥 – 11;  а) 32𝑥−11=6𝑥−33;б) −25 – 2𝑥; б) −25 – 2𝑥=−10+4𝑥; в) −5(𝑥 + 3) + 3. в) −5𝑥 + 3+ 3=−5𝑥−15+3=−5𝑥−12. 

Номер слайду 5

Виконайте дії Розв’язанняа) 6,25:(- 15)=-1,25;б) -0,78:(-235)=3950∙513=0,3;в) -429:1,9=- 385∙1019=−4;г) -325: (- 1,7)= 175∙1017=2;д) -0,32:110=−825∙101=−165=−315;е) −1,25:3712=−54∙1243=−5∙343=−1543. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}а) 6,25:(- 15);б) -0,78:(-235);в) -429:1,9;г) -325: (- 1,7);д) -0,32:110;е) −1,25:3712.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 6

Виконайте дії Розв’язанняа) 880:300−350+150:35−45−80=880: −50+150: −10–80==−885−15−80=−17,6−95=−112,6;б) 27−24:8−11∙−9+8:27−35==27−24:−3∙−9+8:−8=27+8∙∙−9−1=35∙−10=−350;в) −1,2: 1,5−1,8+0,35: 0,83−0,9=−1,2:−0,3+0,35:−0,07=4−5=−1;г) −0,9−319∙41150−28,07:3,5=−0,9−319∙21150−8,02=−0,9−319∙4,22−8,02==−0,9−319∙−3,8=−0,9+319∙3810=−0,9+35=−0,9+0,6=−0,3. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}а) 880:(300-350)+150:(35-45)-80;б) (27-24:(8-11))∙(-9+8:(27-35)); в) -1,2: (1,5-1,8)+0,35: (0,83-0,9);г) −0,9−319∙(41150−28,07:3,5).{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 7

Розв’яжіть рівняння Розв’язання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}а) Розв'яжіть рівняння:а) 32𝑥−11=−21;б) −25−2𝑥=−14;в) −5𝑥+3+3=−17;г) 0,4 𝑥+12=−0,16;{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}а) 32𝑥−11=−21;6𝑥−33+21=0;6𝑥−12=0;6𝑥=12;𝑥=126;𝑥=2.б) −25−2𝑥=−14;−10+4𝑥+14=0;4𝑥+4=0;4𝑥=−4;𝑥=−44;𝑥=−1.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}в) −5𝑥+3+3=−17;−5𝑥−15+3+17=0;−5𝑥+5=0;−5𝑥=−5;𝑥=−5−5;𝑥=1.г) 0,4 𝑥+12=−0,16;0,4𝑥+12+0,16=0;0,4𝑥+12,16=0;0,4𝑥=−12,16;𝑥=−12,160,4=−30,4.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 8

Домашнє завдання1. Опрацювати § 47 стор. 230-231, повторити правила і властивості ділення раціональних чисел. Письмово в зошиті стор.234 № 1312, №1314

pptx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку