Розв'язування вправ, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів

Про матеріал
Урок з алгебри для учнів 7 класу, на тему :Розв'язування вправ, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Тема уроку: Розв’язування вправ,  які передбачають піднесення одночленів  до степеня та множення одночленів.

Мета уроку: удосконалити вміння виконувати піднесення одночленів до степеня та множення одночленів, розв’язувати вправ, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів; розвивати кмітливість, пам'ять, логічне мислення,  навички колективної  та самостійної  роботи; активізувати  пізнавальну діяльність учнів;  виховувати  активність,  самостійність, старанність, увагу, взаємоповагу, культури математичного мовлення, інтересу до математики.

Очікувані результати: учні повинні вміти розв’язувати задачі, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів.

Основні поняття: одночлен, значення одночлена, степінь одночлена.

Обладнання: таблиці, картки із завданнями,   комп’ютерний проектор,  підручник, роздавальні матеріали.

Тип уроку: удосконалення вмінь і навичок.

Хід уроку

І.Організаційний момент

Добрий день діти ,зараз пограємо у  Гру „Спіймай мій настрій”.

 Дітям пропоную попрацювати в парі і домовитися, хто почне свої дії першим.

 Діти виконують дії. 

-         Посміхніться, „зніміть” посмішку зі свого обличчя долонею та „киньте” своєму сусідові. „Спіймайте” посмішку, „прикрасьте” нею своє обличчя.

-         Зобразіть на обличчі ще будь-яку емоцію, „подаруйте” її своєму товаришеві.

У вас появився хороший настрій продовжуємо працювати

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Перевірка домашнього завдання за зразком (слайд1).

 

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

     Запишемо  тему нашого уроку

Розв’язування вправ,  які передбачають піднесення одночленів  до степеня та множення одночленів.

       Сьогодні ми  продовжимо працювати над темою «Розв’язування вправ,  які передбачають піднесення одночленів  до степеня та множення одночленів»; удосконалимо вміння  розв’язувати задачі, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів.

   Сподіваюся, що кожен виявить глибокі знання, доведе свою компетентність у світі одночленів .

А також на протязі уроку побачимо, що математику застосовують  і у повсякденному житті. Епіграфом нашого уроку будуть слова давньогрецького філософа, мислителя Арістотеля.

Епіграф  уроку: «Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання.

Арістотель»

 ІV. Гра «Редактори газети»

         Сьогодні  пропоную вам  уявити себе в ролі працівників редакції газети ,її спеціального випуску «Математичні факти і коментарі», що буде присвячений темі «Розв’язування вправ,  які передбачають піднесення одночленів  до степеня та множення одночленів.»

Мета нашої роботи – випустити номер, підготувавши основні рубрики:

І. «Актуальне інтерв’ю».

ІІ. З перших вуст …

ІІІ. «Цікаво, хто це?»

ІV. Реклама

V. «Ми маємо талант»

VІ. « Цікавий квадрат»

VІІ. Спорт

   Як сумлінні журналісти починаймо працювати.                                                                                            V. Актуалізація опорних знань

        1.   Рольова гра «Актуальне інтерв’ю».

      Перша рубрика нашої газети  «Актуальне інтерв’ю». І зараз ми з’ясуємо як ви засвоїли теоретичний матеріал.

      Бліц –опитування

1.Як помножити степені з однаковими основами?

2.Як поділити степені з однаковими основами?

3.Як піднести степінь до степеня?

4.Як піднести добуток до степеня?

5.Які  вираз називають одночленами?

6. Поясніть, який вигляд  одночлена називають його стандартним виглядом?

7. Що називають коефіцієнтом одночлена?

8. Що називають степенем одночлена?

9. Які одночлени називають подібними?

 

2.  З перших вуст(цікава інформація)

        Я зачитаю вам інформацію про видатного математика, який вніс вагомий внесок у розвиток математика.

 (біографічна довідка)

     У всій історії математики немає нікого, кого можна було б порівнювати з цим вченим за ранньою обдарованістю. Він виявив її, коли йому не було й трьох років. Ще за життя його вважали рівним Архімеду та Ньютону, називали королем математиків. Проте, походження його було далеко не королівським. Син водопровідника, він з’явився на світ у жалюгідному сільському будиночку в Брайживейсі (Німеччина). Він згадував напівжартома, що вмів рахувати раніше, ніж навчився говорити. Став гордістю і матері, і країні, і всього наукового світу. Основна риса наукових робіт цього вченого – їх виключна різнобічність. Улюблений вислів «Не вважати нічого зробленим, якщо ще залишається дещо зробити». У 1799 році цей відомий вчений довів теорему, яка довгий час називалася «основною теоремою алгебри».

 

VІ. Удосконалення умінь та навичок

3. Гра «Вгадай хто це?»

     А зараз відгадаємо ім’я,прізвище та побачимо зображення(фото)  математика біографію якого я вам зачитала. Для цього ви повинні заповнити математичне лото.

Робота в групах

   Завдання до гри:

І група

Виконайте множення одночленів:

 

 

 

 

К А Р Л

   ІІ група   

Виконайте множення одночленів:

 

Г АУСС

 

ІІІ група

Виконайте множення одночленів:

  

 

 

Фото

 

C:\Users\LifeINVEST\Saved Games\Desktop\торти\images.jpg C:\Users\LifeINVEST\Saved Games\Desktop\торти\Без названия.jpg

 

 

 

Зверніть увагу на рекламу, розміщену на шпальтах нашої газети.

4. Реклама  (Фізкультхвилинка)

 (Виконати тест на уважність)

 

     5. Наступна рубрика   «Ми маємо талант».

        Робота з підручником. Два учні біля дошки інші працюють самостійно звіряючи з дошкою.

  274(2,3)

1 учень 3

2 учень 4

 №278(1,2)

 1 учень 1

 2 учень 2

6.Спорт  Гра «Влучний стрілець» (встановити взаємовідповідність)

       Поговоримо про такий вид спорту, як стрільба з лука. Давайте постріляємо. Суть гри: запропоновано 5 завдань і дано 5 відповідей.На місцях вирішують приклади. Той, хто вирішує швидше за всіх учнів класу приклад, виходить і проводить стрілку (влучає в ціль) від приклада до відповіді.

 

Спростіть вираз:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     

 

 

                                                                                       

 

 

                                             

 

 

                                                      

 

 

                                                 

 

7.Гра « Цікавий квадрат» (робота в парах)

     Кожна пара працює індивідуально, але в кінці повинна вийти на загальний результат.

 

VII.Підсумки уроку

     Сьогодні ми з вами плідно потрудилися і от маємо випуск нашої газети.

  1. Як ми впоралися із завданнями?

 2.Яке завдання ми ставили перед собою?

 3.Який персонаж вам допоміг?

 4.Продовжте речення: "Мені сьогодні на уроці сподобалось …"

  5.Над чим вам треба попрацювати?

  6.Чи з’ясували для себе, що із вивченого потребує доопрацювання?

На початку уроку ви отримали картки самоконтролю,заповніть їх,оцініть свою роботу на уроці .

Прізвище,ім’я________________________

Оцініть себе по кожному з визначених напрямів від 0 до 2 балів.

1.Ви брали активну участь у роботі групи_____

2.Ви вносили вдалі пропозиції_____

3.Ви надавали підтримку іншим членам групи_____

4.Ви висунули цілком нову ідею, що сподобалась іншим_____

5.Ви вдало узагальнювали думки інших і просували роботу групи вперед____

6.Ви доповідали класу про результат групової роботи____

Але наша зустріч – не остання, і ви одержуєте домашнє завдання:

 

VІІІ.Домашнє завдання.

 

             Запишіть рубрики на наступний номер газети, яка вийде в четвер.

1.Крок до зірок (повторити §6,7).

2.Хвилина слави (виконати № 277(1,4), № 279, №281(1,3,5).

Додаткове завдання  Кросворд ( Скласти математичний кросворд .)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2023
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку