Тема. Розв'язування вправ з теми «Властивості арифметичних квадратних коренів»
Мета:
Тип уроку: урок повторення і застосування знань, умінь, навичок.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання з учнями.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
За допомогою сигнальних карток “Так”, “Ні” перевіримо правильність виконання домашнього завдання .
ІІІ. Актуалізація опорних знань і умінь
Діти, сьогодні ви працюєте в групах і парах.
Протягом уроку ви будете працювати з листом самоконтролю, впишіть своє прізвище і за кожне правильно виконане завдання в певну графу проставите собі зароблені бали.
Повторення теоретичного матеріалу.
Інтерактивний метод «Бліц-опитування» (По три питання для кожної групи, за кожну правильну відповідь можна отримати 1 бал.)
Усні вправи
«Виправи помилку» (за кожну правильну відповідь 0,5 б)
І група
IIгрупа
ІV Застосування знань та вмінь
Робота з конвертами
У кожній групі на столі лежать конверти.
Відкрийте Конверт №1 «Збери пазл» (робота по групах).
Ваше завдання зібратипазл – рівності, та наклеїти їх на аркуші А-3.
(За кожну правильну відповідь 0,5 б)
Конверт для першої групи
54
9
5
Конверт для другої групи
210
6
7
- Над наступним завданням пропоную попрацювати в парах, відкрийте конверт№2
Конверт№2 «Математичне лото» (робота в парах)
У спеціальному конверті групам учнів пропонується набір карток. Учні дістають з конверта картку, розв’язують завдання і накривають нею відповідний результат. Картки накладають лицьовим боком униз. Якщо всі завдання розв’язані правильно, то зворотні боки карток, складають якийсь умовний шрифт: рисунок, креслення, слово, геометричну фігуру тощо. (За кожну правильну відповідь 0,25 б)
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповіді:
0,06 |
1 |
|
|
149 |
48 |
3 |
6 |
Конверт №3 «Розгадай слово» (робота по групах)
Завдання: установити відповідність між виразами та тотожно рівними їм виразами (и,р,м-кожне завдання 0,5б)
Конверт для першої групи
1 |
|
И) |
М |
2 |
|
Р) |
И |
3 |
|
М) |
Р |
Конверт для другої групи
1 |
|
И) |
М |
2 |
|
Р) |
И |
3 |
|
М) |
Р |
Вчитель
Групи готові, яке слово у вас вийшло? (Відповідь:«МИР»)
Наступне завдання Конверт №4 «Творче завдання» (робота по групах) Ваше завдання замінити знак * одночленом.
(За кожну правильну відповідь 0,5 б)
Конверт для першої групи
Замініть * одночленом так, щоб утворилася тотожність
Конверт для другої групи
Замініть * одночленом так, щоб утворилася тотожність
(Представники груп називають одночлени, якими вони замінили зірки та звіряють )
Робота біля дошки Прийом «Математична скринька»
Вчитель. Проведемо невеличке змагання. Запрошую до дошки по одному учню кожної групи
Представники груп виходять до дошки, тягнуть навмання «білет», в якому завдання - спростити вираз. Учні спрощують вираз, пояснюють які властивості квадратного арифметичного кореня можна застосувати.
(За правильну відповідь 1 б)
Білет І |
Білет ІІ |
Білет ІІІ |
Спростіть вираз
|
Спростіть вираз
|
Спростіть вираз
|
VІІ. Підсумки уроку. Рефлексія. Домашнє завдання
Діти, закінчився наш урок, і настав момент підведення підсумків, візьміть, будь ласка, свої листи самоконтролю і підрахуйте всі бали, які ви набрали за урок. Напроти кожного завдання наклейте відповідний смайл-висновок (завдання легко вдалося виконати, викликало труднощі та інше)
Домашнє завдання №484, 488(1-4)
Додаток1
Лист самоконтролю Прізвище:
|
|
||||
Бліц-опитування |
Кнверт№1 «Збери пазл» |
Конверт№2 «Математичне лото» |
Конверт №3 «Розгадай слово» |
Конверт №4 «Творче завдання» |
Робота біля дошки |
|
|
|
|
|
|