Розв'язування вправ з теми «Властивості арифметичних квадратних коренів»

Про матеріал
Тема. Розв'язування вправ з теми «Властивості арифметичних квадратних коренів» Мета: • удосконалити знання властивостей квадратних коренів; • формувати вміння застосовувати властивості квадратних коренів до розв'язування вправ; • розвивати культуру мовлення, уміння вибирати раціональний спосіб розв’язування, інтерес до вивчення математики; • виховувати патріота – українця; • прищеплювати відповідальність, бажання здобувати міцні знання, взаємоповагу, колективізм.
Перегляд файлу

Тема. Розв'язування вправ з теми «Властивості арифметичних квадратних коренів»

Мета:

  •    удосконалити знання властивостей квадратних коренів;
  •    формувати вміння застосовувати властивості квадратних коренів до розв'язування вправ;
  •    розвивати культуру мовлення, уміння вибирати раціональний спосіб розв’язування, інтерес до вивчення математики;
  •    виховувати патріота – українця;
  •    прищеплювати відповідальність, бажання здобувати міцні знання, взаємоповагу, колективізм.

Тип уроку: урок повторення і застосування знань, умінь, навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання з учнями.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

За допомогою сигнальних карток “Так”, “Ні” перевіримо правильність виконання домашнього завдання .

ІІІ. Актуалізація опорних знань і умінь

Діти, сьогодні ви працюєте в групах і парах.

Протягом уроку ви будете працювати з листом самоконтролю, впишіть своє прізвище і за кожне правильно виконане завдання в певну графу проставите собі зароблені бали.

Повторення теоретичного матеріалу.

Інтерактивний метод «Бліц-опитування» (По три питання для кожної групи, за кожну правильну відповідь можна отримати 1 бал.)

  1.                         Що називають квадратним коренем?
  2.                         Що називають арифметичним квадратним коренем?
  3.                         Якому виразу тотожно дорівнює вираз
  4.                         Сформулюйте теорему про арифметичний квадратний корінь із степеня.
  5.                         Сформулюйте теорему про арифметичний квадратний корінь із добутку.
  6.                         Сформулюйте теорему про арифметичний квадратний корінь із дробу.

 

Усні вправи

«Виправи помилку» (за кожну правильну відповідь 0,5 б)


І група

IIгрупа


ІV Застосування знань та вмінь

Робота з конвертами

У кожній групі на столі лежать конверти.

Відкрийте Конверт №1 «Збери пазл» (робота по групах).

Ваше завдання зібратипазл – рівності, та наклеїти їх на аркуші А-3.

(За кожну правильну відповідь 0,5 б)

Конверт для першої групи


54

9

5


Конверт для другої групи


210

6

7


- Над наступним завданням пропоную попрацювати в парах, відкрийте конверт№2

Конверт№2 «Математичне лото» (робота в парах)

У спеціальному конверті групам учнів пропонується набір карток. Учні дістають з конверта картку, розв’язують завдання і накривають нею відповідний результат. Картки накладають лицьовим боком униз. Якщо всі завдання розв’язані правильно, то зворотні боки карток, складають якийсь умовний шрифт: рисунок, креслення, слово, геометричну фігуру тощо. (За кожну правильну відповідь 0,25 б)

 

Відповіді:

0,06

1

149

48

3

6

 

Конверт №3 «Розгадай слово» (робота по групах)

Завдання: установити відповідність між виразами та тотожно рівними їм виразами (и,р,м-кожне завдання 0,5б)

Конверт для першої групи

1

И)

М

2

Р)

И

3

М)

Р

Конверт для другої групи

1

И)

М

2

Р)

И

3

М)

Р

 

Вчитель

Групи готові, яке слово у вас вийшло? (Відповідь:«МИР»)

Наступне завдання Конверт №4 «Творче завдання» (робота по групах) Ваше завдання замінити знак * одночленом.

(За кожну правильну відповідь 0,5 б)

Конверт для першої групи

Замініть * одночленом так, щоб утворилася тотожність

 

Конверт для другої групи

Замініть * одночленом так, щоб утворилася тотожність

 

(Представники груп називають одночлени, якими вони замінили зірки та звіряють )

 

 

 

Робота біля дошки Прийом «Математична скринька»

Вчитель. Проведемо невеличке змагання. Запрошую до дошки по одному учню кожної групи

Представники груп виходять до дошки, тягнуть навмання «білет», в якому завдання - спростити вираз. Учні спрощують вираз, пояснюють які властивості квадратного арифметичного кореня можна застосувати.

(За правильну відповідь 1 б)

 

 

 

 

 

 

 

Білет І

Білет ІІ

Білет ІІІ

 

Спростіть вираз

 

Спростіть вираз

 

Спростіть вираз

VІІ. Підсумки уроку. Рефлексія. Домашнє завдання

Діти, закінчився наш урок, і настав момент підведення підсумків, візьміть, будь ласка, свої листи самоконтролю і підрахуйте всі бали, які ви набрали за урок. Напроти кожного завдання наклейте відповідний смайл-висновок (завдання легко вдалося виконати, викликало труднощі та інше)

Домашнє завдання №484, 488(1-4)

 

 

Додаток1

Лист самоконтролю

Прізвище:

 

 

Бліц-опитування

Кнверт№1

«Збери пазл»

Конверт№2

«Математичне лото»

Конверт №3

 «Розгадай слово»

Конверт №4

«Творче завдання»

Робота біля дошки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку