18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Розв'язування задач і рівнянь. Множення багатоцифрових чисел

Про матеріал
Запропоновані тестові завдання доцільно використовувати на уроці. Даний матеріал дозволяє визначити рівень підготовленості учнів виконувати завдання різної складності, здійснювати оперативну діагностику і узагальнити знання з теми.
Перегляд файлу

Тестові завдання з теми:

«Багатоцифрові числа. Множення двоцифрових та трицифрових чисел»

1. Які числа є "сусідами" числа 5899

а) 5799 і 5999

б) 5898 і 5999

в) 5888 і 5900

г) 5898 і 5900

2.Знайти значення х, якщо х:204=367

а) 163

б) 8808

в) 74868

г) 73868

3. У якому з прикладів правильно визначено порядок виконання дій?

а) C:\Users\User\Pictures\изображение_viber_2020-04-28_16-31-28.jpgб) C:\Users\User\Pictures\изображение_viber_2020-04-28_16-31-29.jpgв) C:\Users\User\Pictures\изображение_viber_2020-04-28_16-31-285.jpgг) C:\Users\User\Pictures\изображение_viber_2020-04-28_16-31-297.jpg

 4. Довжина прямокутника 8 дм, ширина 7 дм. Щоб знайти його площу, треба

а) 7×8

б) 8+7

в) (8+7)×2

г) 8+7+2

 5. З Луцька до Одеси вийшов швидкий поїзд зі швидкістю 79 км/год. Одночасно назустріч йому з Одеси вийшов пасажирський потяг зі швидкістю 55 км/год. Через 6 годин вони зустрілися. Яка відстань між містами?

а) 134 км

б) 744 км

в) 774 км

г) 804 км

6. Один шофер перевіз самоскидом 595 ц цементу, а другий - 490 ц, причому перший шофер зробив на 3 рейси більше. Скільки рейсів зробив перший шофер, якщо вантажність самоскидів була однакова?

Який із виразів відповідає розв'язанню задачі?

а) 595:((595-490):3)

б) (595+490)-(595-490)

в) (595-490):3

г) 595-490+3

docx
Додав(-ла)
Волос Наталія
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
2318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку