Тема: Розв'язування задач з параметрами графічним способом.
Мета: повторити поняття параметра і способи розв'язування задач з параметрами; відпрацювати вміння виконувати дослідження кількості розв'язків рівнянь з параметрами застосовуючи комп'ютерні технології; прищеплювати любов до математики, надаючи можливість кожному учневі стати успішним.
Форма навчання – фронтальна. Прийом навчання – «Приваблива мета».
Хід заняття.
Тема уроку, яку ми сьогодні повторюємо «Розв'язування задач з параметрами графічним способом».
(Графічний метод особливо ефективним буває при дослідженні рівнянь з параметрами та їх систем.)
ІІІ. Удосконалення вмінь і навичок.
Завдання №1.
При яких значеннях параметра рівняння |х2 – 2х - 3| = а має рівно три розв'язки?
Завдання №2.Визначити кількість коренів рівняння | 2 | х | - 1 | = а залежно від значення параметра а.
Завдання №3.
При яких значеннях параметра а розв'язком рівняння |х + 5| + |х - 2| = а є відрізок довжиною 7?
Використовуючи програму GRAPH перевірте чи правильно виконано завдання .
Самостійно. При яких значеннях параметра а система рівнянь має три розв'язки
х2 + у2 = 25;
Y = |x| + a.
IV. Підбиття підсумків уроку
V. Домашнє завдання. Екзаменаційний збірник В. 19 № 4.1; В. 14 № 4.1. Повторити задачі на дослідження властивостей квадратного тричлена з параметрами.