2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Розв'язування задач з теми: "перпендикулярність площин. Ортогональне проектування"

Про матеріал
Презентація з теми: "Перпендикулярність площин. Ортогональне проектування".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач

Номер слайду 2

Завдання уроку

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань

Номер слайду 4

Робота в групах

Номер слайду 5

Група 1 З вершини середнього за величиною кута трикутника, сторони якого дорівнюють 9 см, 10 см і 11 см, до площини трикутника проведено перпендикуляр, довжиною 7 см. Знайдіть відстані від кінців перпендикуляра до прямої, що містить протилежну до цього кута сторону трикутника.

Номер слайду 6

Група 2 Два рівнобедрених трикутника, кут між площинами яких дорівнює 600, мають спільну основу завдовжки 20 см. Площа одного з трикутників дорівнює 30 см2, а висота другого, яка проведена до основи, дорівнює 5 см. Знайти відстань між вершинами трикутників. Скільки розв’язків має задача? 

Номер слайду 7

Група 3 Ортогональною проекцією паралелограма є ромб, сторона якого дорівнює 13 см, а одна з діагоналей – 10 см. Знайдіть площу паралелограма, якщо кут між площинами паралелограма і ромба дорівнює 300. 

Номер слайду 8

Задача прикладного характеру. Чотирисхилий дах будинку, довжиною 12,5 м і шириною 7,2 м, має схил в 400. Скільки квадратних метрів дахового заліза піде на покриття, якщо витрати на згин і обрізку становлять 6 00 ? 

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Рефлексія. На уроці я:дізнався…зрозумів…навчився…

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Повторити параграфи 9-14 Виконати вправи № 497, 529, 533*

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Додано
22 лютого
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку