РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ТЕМИ «ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ»

Про матеріал
Мета: удосконалити вміння розв’язувати вправи та задачі, підготуватися до контрольної роботи, застосовувати вивчені твердження під час побудови правильних міркувань для розв’язування задач.
Перегляд файлу

Дата________

 Геометрія 7 клас

УРОК № 50

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Формулювання компетентностей:

  •                  предметна компетентність: удосконалити вміння розв’язувати вправи та задачі, підготуватися до контрольної роботи, застосовувати вивчені твердження під час побудови правильних міркувань для розв’язування задач;

ключові компетентності:

  •                  уміння вчитися впродовж життя – організовувати та планувати свою навчальну діяльність, моделювати власну освітню траєкторію;
  •                 спілкування державною мовою –  ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах;
  •                 математична компетентність –  оперувати геометричними об’єктами.

Тип уроку:  узагальнення та систематизація знань.

Обладнання: підручник, картки з завданнями, набір демонстраційного креслярського приладдя.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ МОМЕНТ

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.

 

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

З метою економії часу ретельній перевірці підлягають лише задачі високого та достатнього рівнів складності. 

 

III. ФОРМУЛЮВАННЯ МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

Основна дидактична мета уроку цілком логічно випливає з усвідомлення місця уроку в темі (останній урок перед контрольною роботою), тому учні навіть самі зможуть сформулювати завдання для досягнення мети. Вчитель корегує та конкретизує завдання.

 

IV. ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

Зазвичай цей етап уроку проводиться у формі групової роботи, мета якої полягає в тому, щоб учні самі сформулювали та випробувати узагальнену схему дій, якої вони мають дотримуватися під час розв’язування типових завдань, подібні до яких будуть винесені на контроль.

Тому перед виконанням практичного завдання вчитель має організувати роботу учнів за наведеним планом.

План роботи

  1. Робота з літературою – повторення змісту основних понять теми (ст.122).
  2. Розв’язання подібних задач до задач в контрольній роботі.

 

Задачі для розв'язання

  1. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 54 см, а його основа менша від бічної сторони на 6 см. Знайдіть сторони цього трикутника.
  2. У трикутнику ABC бічні сторони АВ і ВС рівні, AF = КС (див. рис.). Доведіть, що трикутник FВР рівнобедрений.

 

 

  1. У рівнобедреному трикутнику ABC з основою АС кут при основі на 36° менший від кута при вершині, про­тилежній основі. Знайдіть усі кути цього трикутника.
  2. У прямокутному трикутнику бісектриса найменшого кута утворює з меншим катетом кути, один із яких на 30° біль­ший за інший. Знайдіть гострі кути даного трикутника.

 

Відповіді до задач:

1. 20 см, 20см, 14 см.

2. Трикутник рівнобедрений.

3. 480, 480, 840.

4. 600, 300.

 

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель ще раз звертає увагу учнів на основні теоретичні факти, використані під час розв’язування задач, оцінює роботу учнів.

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготуватися до контрольної роботи, повторити §13 –16; №462 ст.112.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
15 травня
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку