Дата________ |
Геометрія 7 клас |
УРОК № 50
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
Формулювання компетентностей:
ключові компетентності:
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Обладнання: підручник, картки з завданнями, набір демонстраційного креслярського приладдя.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ МОМЕНТ
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
З метою економії часу ретельній перевірці підлягають лише задачі високого та достатнього рівнів складності.
III. ФОРМУЛЮВАННЯ МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
Основна дидактична мета уроку цілком логічно випливає з усвідомлення місця уроку в темі (останній урок перед контрольною роботою), тому учні навіть самі зможуть сформулювати завдання для досягнення мети. Вчитель корегує та конкретизує завдання.
IV. ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
Зазвичай цей етап уроку проводиться у формі групової роботи, мета якої полягає в тому, щоб учні самі сформулювали та випробувати узагальнену схему дій, якої вони мають дотримуватися під час розв’язування типових завдань, подібні до яких будуть винесені на контроль.
Тому перед виконанням практичного завдання вчитель має організувати роботу учнів за наведеним планом.
План роботи
Задачі для розв'язання
Відповіді до задач:
1. 20 см, 20см, 14 см.
2. Трикутник рівнобедрений.
3. 480, 480, 840.
4. 600, 300.
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ
Учитель ще раз звертає увагу учнів на основні теоретичні факти, використані під час розв’язування задач, оцінює роботу учнів.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуватися до контрольної роботи, повторити §13 –16; №462 ст.112.