Тема уроку: Самостійна робота.
Мета уроку:
-
Освітня: перевірити рівень знань здобувачів освіти, передбачений програмою з тем «Аксіоми стереометрії», «Паралельність прямих і площин у просторі», і вміння застосовувати отримані знання під час розв'язування задач;
-
Розвивальна: розвивати вміння виконувати завдання застосовуючи набуті знання;
-
Виховна: виховувати наполегливість; вміння робити правильні висновки та бачити кінцеву мету;
Формування компетентностей:
Ключові компетентності :
-
математична компетентність ‒ оперувати геометричними об’єктами на площині та в просторі; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності;
-
уміння вчитися впродовж життя ‒ прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;
-
спілкування державною мовою ‒ доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень;
-
ініціативність і підприємливість ‒ аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок, здобувачів
освіти
Наскрізні змістовні лінії: громадянська відповідальність
Хід уроку
-
Організаційний етап
-
Привітання
-
Перевірка присутніх на уроці
-
Налаштування на роботу
ІІ. Актуалізація опорних знань
Вправа «ТАК чи НІ»
-
Через точку, що не належить даній прямій, проводять безліч прямих, що перетинають дану пряму. Чи будуть всі ці прямі в одній площині? (ТАК)
-
Через три точки, які лежать на одній прямій можна провести лише одну площину. (НІ)
-
Теорема це твердження, яке потребує доведення. (ТАК)
-
Дві площини можуть мати лише одну спільну точку. (НІ)
-
Через дві прямі, які перетинаються, можна провести лише одну площину. (ТАК)
-
Мимобіжні прямі не лежать в одній площині. (ТАК)
-
Через дві точки можна провести лише одну пряму. (ТАК)
-
Паралельні прямі не лежать в одній площині. (НІ)
-
Чи необхідно доводити аксіому? (НІ)
-
Через точку перетину діагоналей прямокутника можна провести пряму, яка не перетинає його сторони. (ТАК)
-
Дві площини можуть мати три спільні точки, які не лежать на одній прямій. (НІ)
-
Якщо дві точки кола належать деякій площині, то і все коло належить цій площині. (НІ)
ІІІ. Узагальнення та систематизація знань.
Розв'язування вправ за готовими рисунками.
Самостійна робота.
(проводиться онлайн з сайту «Всеосвіта»)
ІV Підсумок уроку.
Фронтальне опитування:
-
Наведіть приклади мимобіжних прямих у навколишньому світі.
-
Наведіть приклади паралельних прямих у навколишньому світі.
-
Проілюструйте на прикладі теорему про площину, яка проходить через три точки, що не лежать на одній прямій.
-
Три мухи залетіли у кімнату. Через скільки хвилин вони опиняться в одній площині?
-
Скільки площин можна провести через одну пряму? Проілюструйте прикладом.
Рефлексія
V Домашнє завдання
§ 4, п.27 – 29
№ 28.4; 28.6; 29.11
|
А.Г. Мерзляк
(2018)
|
Додатково: № 29.10
Тема уроку: Самостійна робота.
Мета уроку:
-
Навчальна: перевірити рівень знань учнів, передбачений програмою з цього тематичного блоку, і вміння застосовувати отримані знання під час розв'язування задач;
-
Розвиваюча: розвивати вміння виконувати завдання застосовуючи набуті знання;
-
Виховна: виховувати наполегливість; вміння робити правильні висновки та бачити кінцеву мету;
Формування компетентностей:
-
предметна компетентність: узагальнити та систематизувати знання учнів з цього тематичного блоку; удосконалити вміння розв'язувати задачі з цієї теми.
Ключові компетентності :
-
математична компетентність ‒ оперувати геометричними об’єктами на площині та в просторі; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності;
-
уміння вчитися впродовж життя ‒ прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;
-
спілкування державною мовою ‒ доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень;
-
ініціативність і підприємливість ‒ аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати.
Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок;
Хід уроку
-
Організаційний етап
-
Привітання
-
Перевірка присутніх на уроці
-
Налаштування на роботу
ІІ. Актуалізація опорних знань
Вправа «ТАК чи НІ»
ІІІ. Узагальнення та систематизація знань.
Розв'язування вправ за готовими рисунками.
Самостійна робота.
(проводиться онлайн з сайту «Всеосвіта»)
ІV Підсумок уроку.
Фронтальне опитування
Рефлексія
V Домашнє завдання