Урок-подорож за методом колового тренування для учнів 3-4 класів. Змістовна лінія:формування культури рухів з елементами гімнастики. На уроці використано елементи інтерактивноі та здоров'язберегаючої технологій. Урок проходить в ігровій формі. Основне завдання: формувати навички здорового способу життя та зацікавленість до занять спортом.
Конспект уроку з розділу «Вправи для
формування культури рухів з елементами гімнастики»
Клас: 3-4класи Дата:
Вчитель: Вихрова Т.В.
Тема уроку: вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Завдання уроку: 1. Закріпити техніку виконання елементів акробатики.
2. Повторити вивчені вправи положення тіла у просторі (упори, сіди).
3. Формувати уміння та навички виконання фізичних вправ з різних розділів програми.
4. Сприяти фізичному розвитку.
5. Виховувати почуття дружби, колективізму.
Тип уроку: урок-подорож за методом колового тренування.
Місце проведення: спортивний зал.
Обладнання: гімнастичні мати, гімнастичні лави, скакалки, фішки, маршрутні листи, картки з завданнями, свисток, секундомір, наочність.
Тривалість уроку: 40 хв.
Зі спортом дружити – довго жити
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА – 15 хв.
1. Шикування. Привітання (звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та стан здоров’я). Вимір ЧСС. Повідомлення теми, завдань та девізу уроку. Мотивація – формування інтересу до занять фізичною культурою. Повторення правил техніки безпеки: ігрова вправа «Хлопок».
2. Виконання організуючих і стройових вправ.
3. Виконання різновидів ходьби та бігу: на носках, п’ятках, напівприсіді, високо піднімачі коліна, «крадучись», зі сторони в сторону, підскоками. Повільний біг у чергуванні з ходьбою та виконання різних вправ за сигналом. Вправи на дихання: ігрова вправа «Промовляй так».
4. Перешикування з колони по одному в колону по чотири. Виконання комплексу загальнорозвивальних вправ (показ вчителя).
Комплекс вправ.
- вправи для м’язів шиї;
- вправи для м’язів рук; слідкувати
- вправи для м’язів тулуба; за вірним
- вправи для м’язів ніг; виконанням вправ
- стрибки. дотримання техніки безпеки
Дозування вправ – 6-8 разів.
5. Вправа на релаксацію «Пухнасті хмаринки». Вимір ЧСС.
ОСНОВНА ЧАСТИНА – 22 хв.
* За звуковим сигналом учні забирають маршрутні листи та переходять на іншу станцію.
4. Перехід до останньої ігрової станції «Вперед до мети» (естафета з бігом та перенесенням вантажу).
5. Вправи на дихання під час руху.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА – 3 хв.
1. Шикування. Вправа на релаксацію «Дощ у лісі». Вимір ЧСС.
2. Підсумок уроку. Чи досягнуто мети уроку?
3. Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність і старанність під час виконання завдань.
4. Вихід із залу.
острів акробатів
бухта силачів
пролив рівноваги
острів стрибунів
МАРШРУТНЫ ЛИСТИ
Тематична картка Стрибки зі скакалкою на двох ногах Стрибки зі скакалкою на одній нозі *Стрибки зі скакалкою на одній, на двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад *10-15разів, 25разів по 2-3 підходи |
Тематична картка
Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі:
|
Тематична картка Згинання і розгинання рук в упорі:
Перехід з упору присівши в упор лежачи:
*Дівчата: 7-10разів 1-2 підходи Хлопці: 10-12разів 1-2 підходи |
Тематична картка
два перекида вперед злитно перекид назад «міст» із положення лежачи
|
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ №
Запасний вихід |
||||||
|
||||||
парта |
||||||
Вхід