Розвага «Подорож у Країну Іграшок»

Про матеріал
Розваги-одна з форм організації дітей в повсякденному житті дитячого садка, яка переслідує кілька цілей: доставити хлопцям задоволення, повеселити, позбавити їх, а також збагатити музичними враженнями, пробудити творчу активність. У дошкільних установах зустрічаються різноманітні за тематикою і формою розваги, завжди організовані дорослими (музичний керівник, вихователі, батьки та ін.) - Ролі в них розподіляються по-різному: і одних випадках виконавцями бувають тільки дорослі, в інших -діти дошкільного віку однієї або декількох вікових груп. Можливо і спільна участь дорослих і дітей.
Перегляд файлу

РОЗВАГА «Подорож у Країну Іграшок».

 

 

В-ча.: Малята, сьогодні ми відправимось у цікаву подорож до чарівної Країни Іграшок. Згодні? А на чому можна подорожувати? (Автобусі, машині, катері, літаку...), а ми в свою подорож відправимось на поїзді. Тоді швиденько зробили вагончики.
Пісня «Поїзд»
В-ча.: Ось і приїхали!
В цій чудовій країні малята,
Гарних іграшок багато:
І великих і малих,
Привітаємо ми їх.
«Добрий день», ми скажем вам –
І звірятам і лялькам.
Будуть гратись всі малята
І не будуть нудьгувати.
В-ча.: Про свої улюблені іграшки нам розкажуть наші малята.
(Дитина бере іграшку і читає вірш).
1. «Бі-бі-бі» - вона співає,
Хатку на колесах має.
Є у неї фари очі.
Ними світить серед ночі.
В-ча.: Не тільки Іллюша любить гратися з машинкою. Давайте заспіваємо пісеньку про машину, а потім покатаємось на ній.
(Пісня про машину, діти поїхали і зробили круг)
Далі діти продовжують читати вірші про іграшки.
В-ча.: Валера, а яка твоя улюблена іграшка?
2. Ну, а це ведмедик Мішка,
Він і плаче, і реве…
Він звихнув учора ніжку
І тепер кривенький трішки,
Та нічого заживе!
В-ча.: А ми знаємо Р/гру , яка називається «Ведмідь і зайці» (Рухлива гра)
(Діти продовжують читати вірші про іграшки)
В-ча.: Настя, а якою іграшкою любиш гратися ти.
3. Вушко праве, вушко ліве,
Вушко сіре, вушко біле.
Чорний носик, чорні очі,
Хвостик білий, ледь тріпоче,
Хто кумедне це звірятко?
То маленьке цуценятко.
В-ча.: А давайте для цуценятка затанцюємо. Я думаю, що йому сподобається наш танок. (Танок)
(Діти продовжують читати вірші про іграшки)
В-ча.: Каміла, а якою іграшкою любиш гратися ти?(Лялькою).
Лялька найулюбленіша іграшка наших дівчаток. Та вони самі про це
розкажуть.
4. Є лялька у мене
Схожа на мене,
Ну просто, як менша сестричка моя.
В обох нас косички,
В обох круглі личка,
І навіть всміхається ляля, як я.
Однакові очі, і в неї, і в мене,
Однакові плаття: зелене й зелене,
І в неї хустинка, і в мене хустинка.
І навіть зовуть нас Камілка й Камілка.
В-ча.: Наші дівчатка дуже люблять своїх лялечок…Вони їх умивають, прасують одяг, одягають, роздягають, годують, а ще вони з ними граються.
(гра «Гойда»)
А після того, як пограються вони вкладають своїх лялечок і співають їм колискові пісні. Лялечки втомилися, тож давайте заспіваємо колискову.
(Діти співають колискову пісню)
5. В мене лялечка маленька.
Дуже гарна чепурненька.
«Мама» вміє вимовляти,
Всіх запрошує пограти.
В-ча.: А в нас, ще таке буває, ми сваримось і миримось.
Танок «Посварились, помирились».
В-ча.: Дітки, як цікаво ви читали вірші, співали пісні, танцювали, гралися. А спробуйте відгадати, які іграшки граються з вами у «хованки». Це іграшки незвичні всі вони музичні.
( Дид. муз. гра «Впізнай інструмент).
Інструменти в руки взяли
І всі дружно нам заграли,
І від суму, і від скуки
Нашого оркестру звуки.
(Шумовий оркестр).
В-ча.: Незвичний був сьогодні день малята,
Скільки музики, пісень,
Ігор теж було багато,
Добре весело у нас
Але всім додому час!

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку