РОЗВАГА «Подорож у Країну Іграшок».
В-ча.: Малята, сьогодні ми відправимось у цікаву подорож до чарівної Країни Іграшок. Згодні? А на чому можна подорожувати? (Автобусі, машині, катері, літаку...), а ми в свою подорож відправимось на поїзді. Тоді швиденько зробили вагончики.
Пісня «Поїзд»
В-ча.: Ось і приїхали!
В цій чудовій країні малята,
Гарних іграшок багато:
І великих і малих,
Привітаємо ми їх.
«Добрий день», ми скажем вам –
І звірятам і лялькам.
Будуть гратись всі малята
І не будуть нудьгувати.
В-ча.: Про свої улюблені іграшки нам розкажуть наші малята.
(Дитина бере іграшку і читає вірш).
1. «Бі-бі-бі» - вона співає,
Хатку на колесах має.
Є у неї фари очі.
Ними світить серед ночі.
В-ча.: Не тільки Іллюша любить гратися з машинкою. Давайте заспіваємо пісеньку про машину, а потім покатаємось на ній.
(Пісня про машину, діти поїхали і зробили круг)
Далі діти продовжують читати вірші про іграшки.
В-ча.: Валера, а яка твоя улюблена іграшка?
2. Ну, а це ведмедик Мішка,
Він і плаче, і реве…
Він звихнув учора ніжку
І тепер кривенький трішки,
Та нічого заживе!
В-ча.: А ми знаємо Р/гру , яка називається «Ведмідь і зайці» (Рухлива гра)
(Діти продовжують читати вірші про іграшки)
В-ча.: Настя, а якою іграшкою любиш гратися ти.
3. Вушко праве, вушко ліве,
Вушко сіре, вушко біле.
Чорний носик, чорні очі,
Хвостик білий, ледь тріпоче,
Хто кумедне це звірятко?
То маленьке цуценятко.
В-ча.: А давайте для цуценятка затанцюємо. Я думаю, що йому сподобається наш танок. (Танок)
(Діти продовжують читати вірші про іграшки)
В-ча.: Каміла, а якою іграшкою любиш гратися ти?(Лялькою).
Лялька найулюбленіша іграшка наших дівчаток. Та вони самі про це
розкажуть.
4. Є лялька у мене
Схожа на мене,
Ну просто, як менша сестричка моя.
В обох нас косички,
В обох круглі личка,
І навіть всміхається ляля, як я.
Однакові очі, і в неї, і в мене,
Однакові плаття: зелене й зелене,
І в неї хустинка, і в мене хустинка.
І навіть зовуть нас Камілка й Камілка.
В-ча.: Наші дівчатка дуже люблять своїх лялечок…Вони їх умивають, прасують одяг, одягають, роздягають, годують, а ще вони з ними граються.
(гра «Гойда»)
А після того, як пограються вони вкладають своїх лялечок і співають їм колискові пісні. Лялечки втомилися, тож давайте заспіваємо колискову.
(Діти співають колискову пісню)
5. В мене лялечка маленька.
Дуже гарна чепурненька.
«Мама» вміє вимовляти,
Всіх запрошує пограти.
В-ча.: А в нас, ще таке буває, ми сваримось і миримось.
Танок «Посварились, помирились».
В-ча.: Дітки, як цікаво ви читали вірші, співали пісні, танцювали, гралися. А спробуйте відгадати, які іграшки граються з вами у «хованки». Це іграшки незвичні всі вони музичні.
( Дид. муз. гра «Впізнай інструмент).
Інструменти в руки взяли
І всі дружно нам заграли,
І від суму, і від скуки
Нашого оркестру звуки.
(Шумовий оркестр).
В-ча.: Незвичний був сьогодні день малята,
Скільки музики, пісень,
Ігор теж було багато,
Добре весело у нас
Але всім додому час!