|
[Год] |
|
Музичний керівник НВК № 4 Симчіч Інна Аліківна
|
[Сценарій свята: «Дитинство – це я і ти»] |
|
Сценарій свята: «ДИТИНСТВО – ЦЕ Я І ТИ»
Мета:
- сформувати у дітей інтерес до пір року – літа, святкування свят – 1 червня – День захисту дітей та уявлення про наступний етап їхнього життя (вступ до школи);
- удосконалювати творчі вміння вихованців (декламація, музично – рухові навички, співи, тощо);
виховувати в малят почуття любові та вдячності до дитячого садка, природи, пір року та привчати дітей відзначати свята – День захисту дітей..
Зв.м. заходять діти і стають півколом.
Ведуча.
Добрий день вам, діти!
Свято знов, і час радіти,
Що живем ми всі на світі
В морі сонця, в морі квітів.
Свято дитинства першочервневе,
Свято для тебе і свято для мене.
Словом вітають вас, словом митця,
Від щирого серця юні серця.
Зв.м. (виходять діти)
Дитина.
Щоб дзвенів дитячий сміх,
Дітвора не плакала,
Світить сонечко для всіх,
Світить всім однаково.
Дитина.
Вранці двері відчиня
Золотим мізинчиком,
Щоб на світі дітвора
Мала по промінчику.
Дитина.
На святі цьому всіх вітаєм,
Хто в дитсадку і входить в клас.
Всім дітям радості бажаєм,
Сьогодні свято це для нас.
Зв.м. (діти сідають)
Ведуча:
Свято миру і дитинства —
Найсвітліше на планеті.
І усмішки ваші, діти,
Краще квітів всіх на світі.
Ведуча: Не секрет, що всі ми родом із дитинства. Діти чомусь завжди прагнуть скоріше подорослішати, а ми, дорослі, ностальгічно згадуємо безтурботні дитячі роки. Але всьому свій час. Тому з великим задоволенням вітаємо всіх присутніх із цим дитячим святом – Днем захисту дітей! Ми бажаємо вам, щоб ви росли здоровими, веселими та щасливими.
З любов’ю в серці, з радістю ростіть,
Учіться людям сонечком світити,
І доброту в своїй душі носіть,
У мирі й злагоді учіться, діти, жити!
Слово для привітання надається: ____________________.
Зв.м.
Ведуча: Свято – День захисту дітей святкують 1 червня, а це вже нова для вас пора року, тому сьогодні до нас у гості завітає чарівна красуня, весела й грайлива пора року, яку ми всі дуже полюбляємо. Вона дуже хоче привітатися з вами, але спочатку ми маємо вгадати – хто ж вона?
Ведуча: ВІРШ – ЗАГАДКА
Сонечко яскраве цілий день палає,
На травичці в гаї цілий день ми граєм.
Як пора ця зветься, коли все сміється
І відпочиває? Коли ж це буває?
Діти (разом) : Літом!
Ведуча: Діти, я думаю, що ви вже здогадалися, хто завітає до нас у гості. Це – Літо.
(Чути дзвіночок за ширмою. ).
Ведуча.
Виграє дзвіночок пісню —
Входить літо урочисто.
Зв.м. (виходить Літо)
ЛІТО:
Я літо теплим сонечком зігріте!
Здрастуй, поле і лісок!
Здрастуй, річка і пісок!
Відчинило двері літо –
Стільки радощів у нім!
Стільки в лісі трав і цвіту!
Гей, мерщій туди ходім!
Ведуча.
Радо літо ми вітаєм,
Дружно пісню заспіваєм.
Зв.м. (діти встають, пісня «Сонечко» )
Ведуча: Ось ми і дочекались літа,
Перше червня – ваша втіха,
Бо цей день у всьому світі
Приурочили вам, дітям!
Зв.м. (Виходять діти-квіти з квітами и руках). ( Пісня «Якого кольору літо?»).
Ведуча: А зараз ми спробуємо відгадати загадки?
Дитина: Стебельце — жорстка драбинка, У середині — чорна вуглинка. Пелюсточки блискучі, як лак, Це квітує червоний ... (мак).
|
Дитина: На просторах поля золотого Сині зірочки тремтять. Мов шматочки неба голубого Виграють, виблискують, горять (волошка).
|
Дитина: Росте влітку на лугу Квіточка гарненька. Очки в неї золоті, А вії біленькі (ромашка).
|
Ведуча:
Який чудовий в нас букет!
І діти — наче квіти.
Ми заведемо пісню,
Бо як тут не радіти?
Ведуча: А хто стрибає в квітах літом?
Діти (разом): Кузнечик (стибнець)!
Зв.м. ( діти встали) Пісня «Кузнечик»
В траве сидел кузнечик в траве сидел кузнечик Совсем как огуречик зелененький он был Представьте себе представьте себе Совсем как огуречик Представьте себе представьте себе Зелененький он был Он ел одну лишь травку он ел одну лишь травку Не трогал и козявку и с мухами дружил Представьте себе представьте себе Не трогал и козявку Представьте себе представьте себе И с мухами дружил
|
Но вот пришла лягушка но вот пришла лягушка Прожорливое брюшко и съела кузнеца Представьте себе представьте себе Прожорливое брюшко Представьте себе представьте себе И съела кузнеца Не думал не гадал он не думал не гадал он Никак не ожидал он такого вот конца Представьте себе представьте себе Никак не ожидал он Представьте себе представьте себе Такого вот конца |
|
Ведуча: А зараз ми пограємо з вами в гру «Так чи ні?» (ствердна відповідь - діти стають навшпиньки і плескають в долоні, заперечна відповідь – присідають)
У нас в дитсадочку маляток багато? (Так!)
Нас в групі більше, напевне, дівчаток (Ні!)
Малятка в садочку привітні й дружненькі? (Так!)
Вони неохайні і ходять брудненьки? (Ні!)
Умієте гратися ви, танцювати? (Так!)
А вже ви навчились читати й писати? (Ні)
Ви ввічливі всі і завжди дуже чемні? (Так!)
А сваритесь часто доволі, напевне? ( Ні!)
В нас дітки цікаві, ніколи не тужать? (Так!)
Дівчатка та хлопчики хороше дружать (Так!)
Ведуча: Сьогодні на урочистім святі
Вітає хай мелодія дзвінка
Також і випускників дитячого садка!
Зв.м. ( виходять випускники)
(П.І. дітей:
1.
2.
3.
Ведуча: Наші малята хвилюються трохи –
Їх у майбутнє чекають дороги.
Радісно стрічатиме вже восени всіх вас,
Дзвоник, школа і ваш перший клас.
Звісно, бажають дівчатка й хлоп*ята
Зараз, на ранку своїм випускнім
Теплі слова дитсадку сказати,
Щиро і палко подякувати всім!
Випускник: Себе малятком я вважати звик,
Та час минув, і ось я – випускник!
Святкові на мені краватка і сорочка,
Прощаюсь я сьогодні з дитсадочком.
Випускник: Малятка інші в дитсадок прийдуть –
Кумедні, менші зростом і роками.
А нас, випускників, вже в школі ждуть,
Де скоро всіх назвуть нас школярами.
Випускник: Але повірте, коли в перший клас
Завзято ми і радісно прийдемо,
Згадаємо свій дитсадок не раз.
І, може, навіть іноді зітхнемо.
Випускник: Ми скажемо «спасибі» вдячне всім,
Хто нас теплом в садочку оточив,
Виховував нас з ласкою, привітно,
І прагнув діток чемними зростати.
Випускник: Скільки цікавого пізнали ми,
Скільки корисного навчились у грі!
Вам, любі наші вихователі,
Уклін і вдячність дітворі!
( Діти вклоняються)
Зв.м. ( діти – випускники сідають)
Ведуча: Трішки сумно, що дітки з дитсадочку ідуть.
Їх улюблені іграшки залишаються ж тут.
Та на згадку вони забажали малятам
Також слово напутнє і добре сказати.
Зв.м. (виходять Лялька, Зайчику та Клоун)
Клоун: Я, клоун, звик вас розважати, смішити, Та зараз хотів би усіх попросити: У школі серйозними учнями будьте, Про жарти та сміх на уроках забудьте!
|
Зайчик: старайтеся добре, сумлінно навчатись, Але й помилок не потрібно боятись, Не будьте, як зайчики, ви несміливі! Хай роки шкільні для вас будуть щасливі.
|
Лялька: Бажаю я випускникам неодмінно Навчатися виключно всім на «відмінно». Щоб мами і тата і пишалися вами, Своїми синочками і донечками.
|
Ведуча: Не вміють малята поки що читати,
Але навчилися добре танцювати
І зараз це вони продемонструють –
Танок веселий, гарний подарунок!
Зв.м. «Танок качок»
На шагающих утят Быть похожими хотят, Быть похожими хотят Не зря не зря. Можно хвостик отряхнуть, И пуститься в дальний путь, И пуститься в дальний путь, Крича: кря-кря! И природа хороша, И погода хороша, Нет не зря поёт душа - Не зря не зря! Даже толстый бегемот, Неуклюжий бегемот, От утят не отстаёт, Кричит: кря-кря! На мгновенье надо Детство возвратить. Мы теперь утята, И так прекрасно на свете жить! На весёлых на утят Быть похожими хотят, Быть похожими хотят Не зря не зря. Даже бабушка и дед, Сбросив восемьдесят лет, За утятами вослед |
Кричат: кря-кря! Вместе солнце, речка, дом Кружат в танце озорном, Кружат в танце озорном Не зря не зря. Неуклюжий бегемот Ничего не разберёт, Но старательно поёт: Кря-кря кря-кря! На мгновенье надо Детство возвратить, Мы теперь утята, И так прекрасно на свете жить! На мгновенье надо Детство возвратить, Мы теперь утята, И так прекрасно на свете жить! На танцующих утят Быть похожими хотят, Быть похожими хотят Не зря не зря. Повторяйте вслед за мной Все фигуры до одной, Все фигуры до одной: Кря-кря кря-кря! Легче танца в мире нет, Лучше танца в мире нет. |
Вам раскрыт его секрет Не зря не зря. Посмотрите - бегемот, Неуклюжий бегемот Вот танцует, вот даёт! Кря-кря кря-кря! На мгновенье надо Детство возвратить, Мы теперь утята, И так прекрасно на свете жить! На танцующих утят Быть похожими хотят, Быть похожими хотят Не зря не зря. Повторяйте вслед за мной Все фигуры до одной, Все фигуры до одной: Кря-кря кря-кря! Легче танца в мире нет, Лучше танца в мире нет, Вам раскрыт его секрет Не зря не зря. Посмотрите - бегемот, Неуклюжий бегемот Вот танцует, вот даёт! Кря-кря кря-кря! |
Ведуча: Які ж у нас веселі діти!
Які гучні й дзвінкі пісні!
І буде хороше нам жити!
Бо ви – щасливі малюки!
Ведуча: Дітвора, ви неповторні! Ви герої-переможці!
Ви – велике диво світу, яке зветься просто «Діти»!
А зараз давайте на прощання подаруємо всім ПОСМІШКУ! (Діти дарують посмішку)
Зв.м. Пісня «Усмішка»
1.От улыбки хмурый день светлей, От улыбки в небе радуга проснется... Поделись улыбкою своей, И она к тебе не раз еще вернется. Припев: И тогда наверняка, Вдруг запляшут облака, И кузнечик запиликает на скрипке... С голубого ручейка Начинается река, Ну, а дружба начинается с улыбки.
|
2. От улыбки солнечной одной Перестанет плакать самый грустный дождик. Сонный лес простится с тишиной И захлопает в зеленые ладоши. Припев От улыбки станет всем теплей - И слону и даже маленькой улитке... Так пускай повсюду на земле, Будто лампочки, включаются улыбки! Припев:
|
Ведуча: Кінця добігає вже свято, малятка.
Та хай вам про нього залишиться згадка:
Прийміть невеличкі собі подаруки:
Хлоп*яткам – машинки, дівчаткам – ляльки.
Зростайте та розуму всі набирайтесь,
Веселими, дружними ви залишайтесь!
Зв.м. (вручення подарунків, вихід дітей)
1