Розвага «В пошуках ключів дитячих радощів»

Про матеріал
Розвага для дітей старшого дошкільного віку.Форма проведення: гра-геокешинг, яка сприяє розвитку вмінь орієнтуватися на місцевості по мапі – схемі, визначати напрямок маршруту, прявляти інтерес до самостійних рішень пізнавальних, творчих задач
Перегляд файлу

Заклад дошкільної освіти №25«Дзвіночок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект гри-геокешинг

«В пошуках ключів дитячих радощів»

для дітей старшого дошкільного віку

 

 

 

 

 

Дата проведення

01.06.2021р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Бахмут

  

 

 

 

Тема:  «В пошуках ключів дитячих радощів»

 Форма проведення: гра-геокешинг.

Мета: доставити дітям радість і задоволення від ігор розвиваючої спрямованості.

Задачі:

Розвивати у дітей: уміння орієнтуватися на місцевості по мапі – схемі, визначати напрямок маршруту, інтерес до самостійних рішень пізнавальних, творчих задач; продовжувати  формувати у дітей бажання грати підтримуючи інтерес до інтелектуально- мовленнєвої, художньої, фізичної  діяльності.

Особливість: геокешинг – гра проходить в режимі прогулянки на території дитячого садка.

Перебіг  гри

  Діти разом з вихователем знаходяться біля центрального входу в будівлю садочка.

Вихователь: Діти! Сьогодні чудовий день ! Перший день літа! А в цей день всі люди на нашій планеті  відзначають Міжнародний день захисту дітей. Я вас всіх вітаю з цим чудовим святом! Свято це завжди веселі усмішки, розваги, сюрпризи та незвичайні дива. Пропоную вам відправитись  у незвичайну подорож дитячих радощів, де нас чекають цікаві змагання, різноманітні ігри,  чарівні перетворення. Але всі ці дитячі радощі сховано  в скриньці, а де знаходяться ключі складно сказати. Як ви гадаєте, що б нам могло допомогти? (чарівна паличка, записка, карта-схема, гарний настрій, посмішка). Для створення гарного настрою пропоную всім посміхнутися та веселу посмішку подарувати своєму другові.

Нумо в коло всі вставайте

Посмішку свою другові передавайте  !

Ігрова вправа «Подаруй  свою усмішку»

Мета: створити позитивний настрій у дітей

Хід проведення

Звучить весела  музика, діти стоять у колі та по черзі передають бутафорську посмішку,посміхаються сусідові з правого боку, а потім – з лівого. Можна промовляти “Вітаю”. Настрій відмінний .

Вихователь: Малята: пропоную вам пограти в гру «Геокешинг», в перекладі на українську  мову позначає«знайти скарб по мапі». Скарб заховано  у нашому дитячому садку і пропоную вам його знайти и забрати собі. Але перш ніж знайти скарб ви повинні виконати деякі завдання. Після їх виконання ви отримаєте ключі, один із них повинен підійти до скриньки зі скарбом дитячих радощів, мабуть треба нашу карту взяти, яку ми напередодні з вами зробили та в дорогу вирушати.

 Зненацька з,являється Місіс Тиша.

Місіс Тиша: Що вирішили  у мандрівку вирушати «В пошуках  ключів  дитячих радощів шукати?». Нічого у вас не вийде. Куди йти ви не знаєте, карту вашу я пошкодила, дитячі радощі теж не знаєте де, та й ключі від чарівник скриньок теж у мене!!!

Вихователь: Місіс Тиша! Віддайте нам будь ласка нашу карту і ключі, адже у нас сьогодні  гарний настрій і ми налаштовані на цікаву подорож.  

Місіс Тиша:  Віддам карту, якщо в гру зі мною пограєте «Замри» вона називається, а ключі будете отримувати, коли на схованках завдання буде виконано.

Дидактична  гра «Замри»

Мета: вчити дітей аналізувати  схематичне зображення та співвідносити його з особистою позою; розвивати мислення

Хід проведення

По сигналу дорослого діти рухаються по майданчику по команді «1,2.3- замри» дорослий показує  одну із карточок із схематичною позою людини. Діти повинні зупинитися і прийняти таку ж позу. Якщо поза не відповідає схематичному зображенню, дитина вибуває із гри.

По закінченню гри Місіс Тиша віддає карту- схему  маршруту, але коли діти її розгортають то виявляється, що вона розірвана.

Проводиться гра  «Склади карту».

Вихователь: Діти нарешті карту складено. Давайте роздивимось, куди пролягають маршрути, які нас чекають локації та схованки.

Діти розглядають карту і визначають маршрути.

Вихователь:

Маршрут №1 привів нас на спортивний майданчик . Тут  перша  локація , нас  чекає  схованка  яка називається «Живчик» .

Пропоную в ігри пограти з веселими м’ячиками порозважатись.

А чи знаєте ви, що в світі існує дуже багато м’ячів. Є спортивні м’ячі для ігор : баскетбол, волейбол, футбол, а є м’ячі для дитячих ігор та розваг: м’ячі для ігор з водою, для проведення ігор-естафет, для проведення рухливих ігор, комплексів ранкової гімнастики. Ось деякі із них.

Боулінг

Мета: вправляти дітей в сильному катанні м’ячів у кеглі. Розвивати окомір, кмітливість.

«Найвлучніший»

Мета:вправляти дітей в метанні м’ячів у вертикальну ціль.

«Прокоти м’яч»

Мета: вправляти дітей в про кочуванні м’ячів у  певному напрямку.

«Пінгвіни»

Мета: Вчити дітей пересуватись із м’ячем  затиснутому між ногами в певному напрямку.

Вихователь:

Завдання виконано. Ось і  ключик нас чекає.

Діти отримують перший ключик

Вихователь:

Маршрут №2 привів нас на  розважальний майданчик . Тут  друга   локація – схованка,  яка називається «Рататуй»

Логоритмічна гра «Чарівні батони» .

Музичної мовна гра «Звуковий бутерброд».

Вихователь:

Завдання виконано. Ось і  ключик нас чекає.

Діти отримують  другий ключик

 

 

 

Вихователь:

Маршрут №3 ми подолали і на   творчий майданчик  попали. Тут  третя    локація , нас  чекає  схованка  яка називається «Чарівна палітра друдлів»

Таємниче слово

Друдли — дивне, таємниче і незвичайне слово. Що це? Іноді думають, що це якась чудернацька тваринка, або загадкова рослинка, або, можливо, комашка чи предмет, або...

Виявляється, друдли — це схематичні малюнки, про які важко точно сказати, що саме зображено на них. Придумав їх письменник Роджер Прайс.

Діти розглядають малюнки-дудли, розповідають про зображення, які знаходяться  на малюнках. Педагог пропонує дітям перетворитись на фантазерів та оживити  зображення.

Вихователь: Завдання виконано. Ось і  ключик нас чекає.

Діти отримують  третій ключик

Вихователь:

Маршрут №4   Четверта     локація ,   схованка  «Зачарована кулька»

Я із гуми, надувна, 
Як повітря я легка, 
Міцно мотузок тримай 
Та мене не відпускай! (повітряна кулька)

Завдання: необхідно розподілитися на 3 команди. Кожна команда отримує  набір кульок з літерами. Необхідно з  певний проміжок часу (5хв) скласти із запропонованих літер слова. Виграє та команда, яка найшвидше склала слово із літер, які є на повітряних кульках.

Вихователь:

Завдання виконано. Ось і  ключик нас чекає.

Діти отримують четвертий ключик

 Вихователь:

 Маршрут №5   Локація  схованка  «Смайлик»

А чи знаєте ви, що смайлик- це зображення  людського обличчя, що позначає різноманітні емоції: радість, гнів, сум, тривогу.

Музична гра «Гарний настрій»

Гра- діалог «Поділися посмішкою своєю»

Вихователь:

Завдання виконано. Ось і  ключик нас чекає.

Діти отримують  п’ятий ключик

Вихователь:

Ось ми отримали п’ять ключів від  дитячих радощів

Залишилось лише підібрати один ключик, яким ми відкриємо чарівну скриньку. 

Діти підбирають ключик до   чарівної скрині та відчиняють її. Діти отримують  солодкі подарунки.

Підведення підсумків .

Чи сподобалася вам гра  «геокешинг»? Що найбільше запам’яталось? Які завдання були складні? Про що ви розкажете своїм друзям? Які якості ви проявили під час пошуку скарбу?   Тож бачу ви готові до нових цікавих пригод!

 

docx
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
1126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку