Розвага з фізичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку «Хто зі спортом дружить – виростає дужим !»

Про матеріал
Розвага з фізичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку Тема розваги : «Хто зі спортом дружить – виростає дужим !» Мета: Залучити дітей до здорового способу життя через спортивні ігри розваги. Завдання: Оздоровчі: сприяти зміцненню опорно-рухового апарату і формуванню правильної постави. Освітні: удосконалювати рухові вміння і навички дітей; вправляти у бігові , стрибках , рівновазі , навичках пересування на самокаті ,використанні елементів гри в хокей . формувати уявлення дітей про оздоровчий вплив фізичних вправ на організм; навчати грі в команді. Розвиваючі: розвивати швидкість, силу, спритність, витривалість влучність, вольові якості. розвивати інтерес до спортивних ігор; Виховні: виховувати у дітей потребу в щоденних фізичних вправах; розвивати почуття товариства, взаємодопомогу, інтерес до фізичної культури., бажання збереження та збагачення природи рідного краю. Освітні галузі: «Здоров'я», «Пізнання», «Комунікація», «Праця». Види дитячої діяльності: комунікативна, ігрова, пізнавальна, рухова, трудова.
Перегляд файлу

Розвага з фізичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку

Тема розваги : «Хто зі спортом дружить – виростає дужим !»

Мета: Залучити дітей до здорового способу життя через спортивні  ігри розваги. 
Завдання:
Оздоровчі:
сприяти зміцненню опорно-рухового апарату і формуванню правильної постави.
Освітні:
удосконалювати рухові вміння і навички дітей; вправляти у бігові , стрибках , рівновазі , навичках пересування на самокаті ,використанні елементів гри в хокей .
формувати уявлення дітей про оздоровчий вплив фізичних вправ на організм;
навчати грі в команді.
Розвиваючі:
розвивати швидкість, силу, спритність, витривалість влучність, вольові якості.
розвивати інтерес до спортивних ігор;
Виховні:
виховувати у дітей потребу в щоденних фізичних вправах; 
розвивати почуття товариства, взаємодопомогу, інтерес до фізичної культури.,  бажання збереження та збагачення природи рідного краю.
Освітні галузі: «Здоров'я», «Пізнання», «Комунікація», «Праця».
Види дитячої діяльності: комунікативна, ігрова, пізнавальна, рухова, трудова.

Обладнання :  « город з овочами», відра , кошики . спортивна лава ,  м,ячі , тунелі ,ключки , шайби , ворота . крижинки , сніжки . сніголіпи , великі рукавиці . куби зеленого кольору різної величини , штучні першоцвіти , « кучугури» , самокати.

 Хід  розваги :

Діти з вихователем , під марш, заходять до зали , обходять коло та стають шеренгою .

Вихователь : Радо вас усіх вітаю ! Настрій гарний усі мають ? Тож шикуємось швиденько щоб здоровими були та спортивними росли !

Чути стук у двери , з.являється директор закладу з дитиною та її мамою

( дитина занадто тепло одягнена). директор повідомляє , що це нова дитина . яка буде відвідувати цю групу , а сьогодні прийшла щоб познайомитися .

Вихователь : Ми радо вітаємо тебе Іванко в нашій великій, дружній , веселій та здоровій  родині !

Мама : Ой , здоров,я ! – де його взяти ?

За які гроші придбати ?

Ми не знаємо , що робити,

Та які нам вжити ліки !

Все боліє він та чхає ,

 Дуже кволеньким зростає !

Дитина : Нам відомо-  це чудово ,коли ті , і ми здорові ,

Тільки треба знати , як здоровим стати .

Є один рецепт у світі , він усім підходить дітям ,

Як що будем спорт любити .

До ста літ можем прожити!

Вихователь :  Ви із  нами залишайтесь та у нас всьому навчайтесь  ! Ми покажемо , як підтримувати здоров,я  на протязі всього року .

Дитина : Вс і на світі знають діти! Треба

З спортом їм дружити,

Вправи кожен день робити.

Даремно час не витрачаймо,

Розминку разом починаймо.

Проводиться розминка з використанням мультімідійного  зображення .

Вихователь : : Ми розминку закінчили

Думаю, набрались сили,

А тепер не зволікаймо

І змагання починаймо.

Діти діляться на дві команди .

 Вихователь :Пропоную розпочати з осінньої пори , коли всі діти, після літнього відпочинку ,зустрічаються  в садочку зі своїми друзями . Осінь щедра. дарує нам врожаї багаті , які вже час збирати .

Гра № 1 « Ти морквинки виривай , бурячки не забувай».

 Дати за командою , по черзі , з відерцями біжать до городу , виривають  по 1 морквинці та бурячку , кладуть у відерця та повертаючись назад проходять по місточку ( спортивна лав ) тримаючи рівновагу та зістрибуючи в кінці на дві ноги продовжують бігти до корзини , висипають врожай і передають відерця наступному  гравцю .

Вихователь : Швидко ви впоралися ! А тепер погляньмо на баштан , там вже достигли пузанці – кавунці .

Гра №2 :  « Кавуни смугасті – пузанці бокасті».

 Діти , по черзі . тримаючи в руках кавун ( м,, яч ) добігають до тунелю , пролізаючи по ньому прокочують ,перед собою, м, яч , далі біжать до великого кошика , кладуть кавун та бігом повертаються до своєї команди.

 Вихователь : Що ж добре попрацювали , Молодці!   Час трішки  розважитися , пограти, тим паче , що на землю вже впав перший сніг , починається весела зимова пора .

Гра №3 « Шайбу й клюку ти бери , на каток мерщій іди ! »

 Перша  дитина  клюкою  проводить шайбу , долаючи   крижинки – перешкоди доходе до воріт , в які намагається забити шайбу та повертається до команди передаючи клюку наступному гравцю.

Вихователь :  Які ви вправні та влучні хокеїсти ! А снігу нападало цілі кучугури ! Час і в сніжки пограти !

Гра №4 « Сніголіпи ми взяли і помчали до гори».

 Гравці ( по черзі ) сніголіпом беруть з обруча сніжку та несуть її до великої рукавиці перестрибуючи через « снігові кучугури» . Кладуть сніжку в рукавицю , повертаються до команди та передають сніголіп наступному гравцю ..

Вихователь : Ой , весела в нас зима , веселішої нема ! Але так вже хочеться  весняного тепла та сонечка !  А який чудовий весняний ліс! Але ним можна не тільки милуватися , а й допомагати його збагачувати .

Гра №5 « Лісничому допоможемо , ялинки й першоцвіти посадити зможемо !»

Діти  кожен обирають коробку – куб ( частина ялинки )  від більшої до найменшої та по черзі несуть на означене місце будуючи ( вирощуючи ) башточку - ялинку .

 Вихователь :  Молодці діти, завдяки вам, он яка лісова галявина з,явилася ! Не вистачає лише першоцвітів . Ми їх виростили в парничку , а зараз час висадити на галявину  !

Гра №6  « Висадимо першоцвіти  ».

 Гравець бере квітку з « парничка» та пролізши в обруч , грудьми вперед . біжить до  « лісової галявини » , де висаджує квітку і повертається до команди , передаючи естафету наступному .

Вихователь :  Ви справжні друзі природи ! Я пишаюся вами діти !  За корисною працею час швидко минув . На зміну теплій весні прийшло барвисте , яскраве літо ! Час відпочинку та розваг !  Взимку досхочу накаталися на ковзанах , лижах , санчатах , а влітку можна мчати на велосипедах та самокатах !

Гра №7 « Самокат веселий маєш , всіх навкруг переганяєш !»

Діти по черзі їдуть на самокаті об,їзжаючи куби - перешкоди до позначки  , та повертаються  до  команди.

Вихователь :  А ще здоровими допомагають бути корисна їжа , чиста природня вода та вправи на дихання свіжим повітрям .   Пропоную спробувати . 

Вправа « Кисневий коктейль» .

Діти кожен отримує пластикову пляшку ( 0,5 л )  в середині якої знаходяться кульки пінопласту, а кришка має отвір та трубочку – соломинку.  Діти за командою вихователя вдихають повітря носом , а видихають через рот в соломинку , створюючи при цьому « танок пінопластових кульок» .

 

 Вихователь : Гарно грались, збавлялись і у спритності змагались.

Час швиденько промайнув.

Тож здоров’я добре майте,

Дружбу з спортом не втрачайте.

Вихователь звертається до Іванка  та його мами:  Любий Іванко , шановна мама ми вам показали , як на протязі року можна розважаючись та працюючи зберігати та зміцнювати своє здоровЇя . Чи сподобалося вам ?  Чи маєте що сказати ?

Мама : Дуже сподобалося , дякуємо ! Тепер я знаю як допомогти моєму синові бути здоровим та міцним на протязі всього року !

Іванко :

Головне — здоровим бути —

Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.
Й думка в неї веселенька,
І тоді вона жвавенька.
Все їй хочеться робити,
І сміятись, і радіти.
А як тільки захворіє —
Зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай
Й про своє здоров’я  дбай!

Вихователь : Дуже добре коли діти веселі та здорові стоять.у дружнім колі !

Всі учасники розваги в колі виконують спортивно – танцювальні рухи під супровід мультімідійного зображення .

Вкінці діти отримують фруктовий сік і колоною виходять з зали .

 

 

docx
Додано
18 січня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку