Розвага з фізичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку
Тема розваги : «Хто зі спортом дружить – виростає дужим !»
Мета: Залучити дітей до здорового способу життя через спортивні ігри розваги.
Завдання:
Оздоровчі:
сприяти зміцненню опорно-рухового апарату і формуванню правильної постави.
Освітні:
удосконалювати рухові вміння і навички дітей; вправляти у бігові , стрибках , рівновазі , навичках пересування на самокаті ,використанні елементів гри в хокей .
формувати уявлення дітей про оздоровчий вплив фізичних вправ на організм;
навчати грі в команді.
Розвиваючі:
розвивати швидкість, силу, спритність, витривалість влучність, вольові якості.
розвивати інтерес до спортивних ігор;
Виховні:
виховувати у дітей потребу в щоденних фізичних вправах;
розвивати почуття товариства, взаємодопомогу, інтерес до фізичної культури., бажання збереження та збагачення природи рідного краю.
Освітні галузі: «Здоров'я», «Пізнання», «Комунікація», «Праця».
Види дитячої діяльності: комунікативна, ігрова, пізнавальна, рухова, трудова.
Обладнання : « город з овочами», відра , кошики . спортивна лава , м,ячі , тунелі ,ключки , шайби , ворота . крижинки , сніжки . сніголіпи , великі рукавиці . куби зеленого кольору різної величини , штучні першоцвіти , « кучугури» , самокати.
Хід розваги :
Діти з вихователем , під марш, заходять до зали , обходять коло та стають шеренгою .
Вихователь : Радо вас усіх вітаю ! Настрій гарний усі мають ? Тож шикуємось швиденько щоб здоровими були та спортивними росли !
Чути стук у двери , з.являється директор закладу з дитиною та її мамою
( дитина занадто тепло одягнена). директор повідомляє , що це нова дитина . яка буде відвідувати цю групу , а сьогодні прийшла щоб познайомитися .
Вихователь : Ми радо вітаємо тебе Іванко в нашій великій, дружній , веселій та здоровій родині !
Мама : Ой , здоров,я ! – де його взяти ?
За які гроші придбати ?
Ми не знаємо , що робити,
Та які нам вжити ліки !
Все боліє він та чхає ,
Дуже кволеньким зростає !
Дитина : Нам відомо- це чудово ,коли ті , і ми здорові ,
Тільки треба знати , як здоровим стати .
Є один рецепт у світі , він усім підходить дітям ,
Як що будем спорт любити .
До ста літ можем прожити!
Вихователь : Ви із нами залишайтесь та у нас всьому навчайтесь ! Ми покажемо , як підтримувати здоров,я на протязі всього року .
Дитина : Вс і на світі знають діти! Треба
З спортом їм дружити,
Вправи кожен день робити.
Даремно час не витрачаймо,
Розминку разом починаймо.
Проводиться розминка з використанням мультімідійного зображення .
Вихователь : : Ми розминку закінчили
Думаю, набрались сили,
А тепер не зволікаймо
І змагання починаймо.
Діти діляться на дві команди .
Вихователь :Пропоную розпочати з осінньої пори , коли всі діти, після літнього відпочинку ,зустрічаються в садочку зі своїми друзями . Осінь щедра. дарує нам врожаї багаті , які вже час збирати .
Гра № 1 « Ти морквинки виривай , бурячки не забувай».
Дати за командою , по черзі , з відерцями біжать до городу , виривають по 1 морквинці та бурячку , кладуть у відерця та повертаючись назад проходять по місточку ( спортивна лав ) тримаючи рівновагу та зістрибуючи в кінці на дві ноги продовжують бігти до корзини , висипають врожай і передають відерця наступному гравцю .
Вихователь : Швидко ви впоралися ! А тепер погляньмо на баштан , там вже достигли пузанці – кавунці .
Гра №2 : « Кавуни смугасті – пузанці бокасті».
Діти , по черзі . тримаючи в руках кавун ( м,, яч ) добігають до тунелю , пролізаючи по ньому прокочують ,перед собою, м, яч , далі біжать до великого кошика , кладуть кавун та бігом повертаються до своєї команди.
Вихователь : Що ж добре попрацювали , Молодці! Час трішки розважитися , пограти, тим паче , що на землю вже впав перший сніг , починається весела зимова пора .
Гра №3 « Шайбу й клюку ти бери , на каток мерщій іди ! »
Перша дитина клюкою проводить шайбу , долаючи крижинки – перешкоди доходе до воріт , в які намагається забити шайбу та повертається до команди передаючи клюку наступному гравцю.
Вихователь : Які ви вправні та влучні хокеїсти ! А снігу нападало цілі кучугури ! Час і в сніжки пограти !
Гра №4 « Сніголіпи ми взяли і помчали до гори».
Гравці ( по черзі ) сніголіпом беруть з обруча сніжку та несуть її до великої рукавиці перестрибуючи через « снігові кучугури» . Кладуть сніжку в рукавицю , повертаються до команди та передають сніголіп наступному гравцю ..
Вихователь : Ой , весела в нас зима , веселішої нема ! Але так вже хочеться весняного тепла та сонечка ! А який чудовий весняний ліс! Але ним можна не тільки милуватися , а й допомагати його збагачувати .
Гра №5 « Лісничому допоможемо , ялинки й першоцвіти посадити зможемо !»
Діти кожен обирають коробку – куб ( частина ялинки ) від більшої до найменшої та по черзі несуть на означене місце будуючи ( вирощуючи ) башточку - ялинку .
Вихователь : Молодці діти, завдяки вам, он яка лісова галявина з,явилася ! Не вистачає лише першоцвітів . Ми їх виростили в парничку , а зараз час висадити на галявину !
Гра №6 « Висадимо першоцвіти ».
Гравець бере квітку з « парничка» та пролізши в обруч , грудьми вперед . біжить до « лісової галявини » , де висаджує квітку і повертається до команди , передаючи естафету наступному .
Вихователь : Ви справжні друзі природи ! Я пишаюся вами діти ! За корисною працею час швидко минув . На зміну теплій весні прийшло барвисте , яскраве літо ! Час відпочинку та розваг ! Взимку досхочу накаталися на ковзанах , лижах , санчатах , а влітку можна мчати на велосипедах та самокатах !
Гра №7 « Самокат веселий маєш , всіх навкруг переганяєш !»
Діти по черзі їдуть на самокаті об,їзжаючи куби - перешкоди до позначки , та повертаються до команди.
Вихователь : А ще здоровими допомагають бути корисна їжа , чиста природня вода та вправи на дихання свіжим повітрям . Пропоную спробувати .
Вправа « Кисневий коктейль» .
Діти кожен отримує пластикову пляшку ( 0,5 л ) в середині якої знаходяться кульки пінопласту, а кришка має отвір та трубочку – соломинку. Діти за командою вихователя вдихають повітря носом , а видихають через рот в соломинку , створюючи при цьому « танок пінопластових кульок» .
Вихователь : Гарно грались, збавлялись і у спритності змагались.
Час швиденько промайнув.
Тож здоров’я добре майте,
Дружбу з спортом не втрачайте.
Вихователь звертається до Іванка та його мами: Любий Іванко , шановна мама ми вам показали , як на протязі року можна розважаючись та працюючи зберігати та зміцнювати своє здоровЇя . Чи сподобалося вам ? Чи маєте що сказати ?
Мама : Дуже сподобалося , дякуємо ! Тепер я знаю як допомогти моєму синові бути здоровим та міцним на протязі всього року !
Іванко :
Головне — здоровим бути —
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.
Й думка в неї веселенька,
І тоді вона жвавенька.
Все їй хочеться робити,
І сміятись, і радіти.
А як тільки захворіє —
Зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай
Й про своє здоров’я дбай!
Вихователь : Дуже добре коли діти веселі та здорові стоять.у дружнім колі !
Всі учасники розваги в колі виконують спортивно – танцювальні рухи під супровід мультімідійного зображення .
Вкінці діти отримують фруктовий сік і колоною виходять з зали .