30 березня о 15:00Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

Розважальна програма, присвячена Дню вчителя

Про матеріал

Розважальна програма, присвячена Дню вчителя. У жартівливій формі показано проблеми професії вчителя, формування позитивного налаштування присутніх, показ креативних здібностей педагогів, сприйняття популяризації нетрадиційних форм методичної роботи.

Перегляд файлу

РОЗВАЖАЛЬНА ПРОГРАМА, ПРИСВЯЧЕНА ДНЮ ВЧИТЕЛЯ

 

Мета і завдання:

- у жартівливій формі ознайомити присутніх із проблемами професії вчителя;

- формувати позитивне емоційне налаштування присутніх;

- сприяти популяризації нетрадиційних форм методичної роботи;

- презентувати креативні здібності педагогів.

 

___________ Добрий день! В єфірі останні новини на каналі «Учитель ТВ». У  сьогоднішньому випуску.

___________ Унікальний експеримент поставлено адміністрацією школи: педагоги та дика природа – хто кого?

___________ День учителя: червоний день календаря, або «чи для цього доню я тебе ростила…?»

___________ Як відновити  імідж  після  святкування  Дня вчителя: поради бувалих.

___________ СОС – рятуйте бідних вчительських дітей.

___________ Іноземний гість завітав з вітаннями на наше свято.

___________ Про ці та інші новини докладніше в репортажах наших спеціальних кореспондентів.

___________ Дорогi нашi педагоги!   За дорученням учнiв школи, наших батькiв ми щиро вiтаємо Вас з чудовим святом – Днем вчителя.

___________ Дорогi вчителi! До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров’я впродовж усiх рокiв ви вiддаєте своїм вихованцям. Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його…

 

А зараз термінове оголошення із районного відділу освіти. Телеграмма

У зв’язку  з тим, що педколектив школи замучив учнів їхніми обов’язками, наказую:

1.   Розклад уроків відмінити. Хай учні самі вирішують, коли і на які уроки їм ходити.

2.   Передати ключі від школи і у спільне користування всіх учнів.

3.   Із фонду благодійних внесків виділити кошти на відшкодування в десятикратному розмірі матеріальних збитків ученицям старших класів за ацетон, що вони витратили на стирання лаку з нігтів.

4.  Вчителям школи відшкодувати моральні збитки учням за пропуски дискотек  та невідвідані походи в бар через написання творів і рефератів, лабораторних робіт і  море сліз пролитих у пошуках творів української та зарубіжної літератури.

Підпис: заврайвно  ______________________________

 

___________ Щоранку поспiшає до школи енергійний, цілеспрямований,  красивий чоловік.Він тепло вiтається з учнями, з працiвниками школи. У цього вчителя мелодiйний душевний голос. Вiдзначення знаменних дат у школi не обходиться без його участi. Товаристкiсть, широта поглядiв – все це поєднано в однiй людинi. А людина ця – голова шкільної родини, наш директор                       . Вам слово. 

___________ Кореспонденти  «Учитель ТВ» запитали учнів нашої школи, чи хотіли б вони мати маму вчительку..

 

___________ Але є діти, які прийшли особисто в нашу студію. З ними працює наша журналіст             .            ми слухаємо вас.

___________ Доброго дня студія. Сьогодні до нас завітали наші колеги-учні, щоб розповісти про свою проблему.

___________ Моя мама вчителька (зітхає)

Добре це, чи ні? Хочу я спитать її …

Чую: « Доню!  Ніколи мені!»

Глянь, матусю, осюди, що писать тут “е” чи “и”?

Й не рішається задачка…

   Антоніно, шиферу он пачка перекрить спортзала в строк.

Вчи  сама  уже  урок.

Ой, матусю, глянь зірниця!  Вийдем,  полюбуємось!

    В школі вікна не оббиті, до зими  готуємось!

То кажіть мені нарешті, роз’ясніть  тепер мені

Мама вчителька у мене, добре це, чи ні?

 

___________ Мама вчителька?! –  Щаслива!
Всі так заздрили тобі.
Коли з мамою до школи,
Ви ходили день при дні.

 

___________ Та яке там щастя, звідки?
Все не так, як у людей!
І не заздрити – жаліти,
Треба вчительських дітей.

 

___________ Спробуй в класі ворухнись, чи з уроку утечи,
Не дай Боже запізнися,-  знають враз про все батьки.
Що всім можна – тобі зась, не послухав – начувайсь.

 

___________ Ось чому кричати мусим
І звертатись до людей:
СОС – рятуйте милі душі.-
Бідних вчительських дітей.

 

___________ Давайте разом допоможемо  цим дітям. Маємо надію, що після сьогоднішнього ефіру життя їх зміниться. Студія.

 

___________ Дякуємо         . Залишайтеся на зв’язку, повідомляйте про всіх ваших гостей.

___________ А зараз ми подивимося  документальний фільм про деякі сторінки життя  української вчительки. Увага.

 

___________ Ало, синок привіт, як там твої справи. Я дзвоню із школи. У нас сьогодні педрада. Я сьогодні затримаюсь. Ви там з татом якось без мене, добренько. Уроки вивчив? А що вам задавали? Палички? Ой молодець? І кружечки? А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки. Ну все, бувай.

 

___________ Минуло п’ять років.

 

___________ Ало, синок, привіт, це твоя мама. В нас сьогодні дискотека в десятому класі, я затримаюсь. Ти там з татом без мене. Ви поїли? Як немаєщо їсти? А макарони? Ще вчора з’їли? А каша? Вже з’їли? А, то скажи, хай тато купить сухариків, зробиш собі чайку. Ну добренько, все, цілую, бувай.

 

___________ Пройшло десять років.

 

___________ Ало синок, привіт, як там твої справи. Добре? Уроки вивчив?

Як не задають? Взагалі не задають? Що, ти вже в інституті? Синок, а в якому?

 

___________ Минуло п’ятнадцять років.

 

___________ Ало, синок, це мама. Як не синок? Внучок? Ой, внучок, я замоталась, в нас сьогодні збори батьківські. Ну ви з батьком якось без мене?

А з дідусем? Ви там поїли, да? А на уроки що задавали? Палички? А. І кружечки? То молодець. А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки, добренько. Ну все, бувай.

 

___________ Ви бачите, яка тяжка і відповідальна праця вчителя. Адже учитель прикладає стільки зусиль заради інших дітей, забуваючи за свою сім’ю та діток. Сердечно дякуємо вам.

___________ Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у спілкуванні із нами!

 

___________ Вибачте нам нашу нестриманість, непосидючість, безкомпромісність. Вибачте, що часом ранимо вас необачним словом чи жорстоким сміхом.

 

___________ Повірте, що ми на сто відсотків розуміємо, наскільки важлива роль учителя у становленні молодої людини, яка важка і виснажлива ваша праця.

  1. Пісня 

___________ А зараз новини книжкового ринку. На прилавках книгарень з’явився короткий педагогічний словник. Ексклюзивний репортаж наших спеціальних кореспондентів.

___________ Добрий день, студія! Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією шкільного военрука.

 

___________ ШКОЛА – це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!

___________ ДИРЕКТОР – напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість  контактів  дятлів із  мізками  підлеглих.

___________ ПЕДРАДА – це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи.

___________ УЧЕНЬ – це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!

___________ ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.

___________ ЖУРНАЛ – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!

___________ ДІТИ – за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали.   Студія!

___________ Дякуємо за змістовний репортаж. Нагадуємо, що кількість примірників короткого педагогічного словника обмежена. Замовити книгу ви можете за телефоном 223-332-223 та на нашому сайті. Першим десяти вчителям, які замовлять словник персональний клас з 30 учнями в подарунок.

 

___________ Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній

Учитель, яка це професія?

 

___________ Наша журналіст              задавала це питання учням школи. Народний шкільний мікрофон відповів наступне.Тож зараз побачимо-  «будні вчителів очима дитини» Увага на екран.

 Відео - презентація.

 

___________ Дякую. А ми повертаємось до наших новин! Комплексна перевірка райво, проведена в нашій школі, виявила окремі перегини в застосуванні творчого підходу до записів у шкільних щоденниках.

___________ Вони були допущені класним керівником ,                                                                                                   .

___________ Ось деякі цитати. Шановні батьки! Терміново підстрижіть свого сина! Дуже хочеться подивитися йому в очі.

___________ Ваш син бачив у білих тапках  десяткові дроби!

___________ Шановні батьки! Ваш син… Приніс горілку. Зірвав педраду!

(В студію вбігає стурбований чоловік)

___________ Люди добрі! Оце оженився на свою голо¬ву! Взяв жіночку, гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені! Як ішли ми під вінець, ти казала: продавець,

А ти вчителька була, підманула, підвела!

Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,

Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!

А із школи як прийдеш, на стіл зошити кладеш.

Пишеш, пишеш, а чого? Може, в тебе вже «того»?

Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,

Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!

Ось поїду у районо, хай розводить нас воно:

Тобі зошити й книжки, мені діти й пелюшки!

Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,

Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!

Жарти

  • Якщо в тебе є долар і твоя мати дасть тобі долар, скільки в тебе буде грошей?

– Один долар, міс.

– Так ти просто не знаєш арифметики

– Це ви не знаєте моєї матері, міс.

  • Хлопчику задають задачу: — Ти маєш шість яблук. Якщо ти віддаси половину брату, скільки залишиться? — П’ять із половиною.

 

  • Учень – учителю:

– Чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?

– Ні, звичайно, ні в якому разі не можна!

– Добре. Я не зробив домашнє завдання…

  • Учитель запитує Миколу:

— Якого роду слово «хлопчик»?

— Хлопчачого, — відповів той

  • На уроці історії:

— Левченко! Хто взяв Ізмаїл?

Левченко здивовано:

— Я не брав… Запитайте у Кравченка, може, це він взяв.

 

  • — Вовочка, як французською “читати”?

— Так само, як і українською: узяти книгу, відкрити і дивитися на рядки.

Пісня __________________________________________

 

___________”Учитель TV” веде пряму трансляцію з головної площі села. Шановні телеглядачі! У зв’язку зі святкуванням Дня вчителя до нас у село прибув почесний гість   сам  Дон Карліоне.  І через кілька секунд ми почуємо його вітальну промову.

___________ Дон Карліоне. Буенос діас, міо амігос!

Перекладач. Доброго дня, шановні пані та панове!

Дон Карліоне. Бон джорно, мучачос!

Перекладач. Здоровенькі були!

Дон Карліоне.Міо псевдонімо ест Дон Карліоне.

Перекладач. Мене кличуть Дон Карліоне.

Дон Карліоне. Аморе професоре…

Перекладач. Дорогі вчителі!

Дон Карліоне.Мафія коза ностра…

Перекладач. Представники профспілки працівників освіти.

Дон Карліоне.О Падро!

Перекладач. Шановний пане директор!

Дон Карліоне.Салюто ваша портрето!

Перекладач. Вітаю у вашій особі…

Дон Карліоне.Університето, педрадо й падре комітето!

Перекладач. Усі органи шкільного самоврядування!

Дон Карліоне.Міо кретіно фанато Віталій Кличко!

Перекладач. Я безумно люблю Україну!

Дон Карліоне.Беліссімо поздоровіссімо з карнавало де педагого.

Перекладач. Я дуже хочу поздоровити всіх учителів з їхнім святом!

Дон Карліоне.Карнавало-фестивало ля фініта!

Перекладач. На жаль, канікули закінчились.

Дон Карліоне.Бандіто, садисто, барбосо, терористо, кам бек університето!

Перекладач. І всі учні знову повернулись у школу.

Дон Карліоне.Кошмаро на уроко, бедламо на перерво…

Перекладач. Щоби знову взяти участь у навчальному процесі.

Дон Карліоне.Професоро-мазохісто…

Перекладач. Закохані у свою роботу викладачі…

Дон Карліоне.Арбайтен, Папа Карло.

Перекладач. Із радістю їм у цьому допомагають.

Дон Карліоне. Запрето проблема целлюліто…

Перекладач. Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.

Дон Карліоне. Гривня баксо міліоно…

Перекладач. Підвищення заробітної плати.

Дон Карліоне. Прогібанто перед ля адміністранто.

Перекладач. Мати добру репутацію в начальства.

Дон Карліоне.. Канікуляро беспредєло!

Перекладач. Збільшення канікул.

Дон Карліоне. Фініта ля комедія.

Перекладач. Якнайшвидшого закінчення навчального року.

Дон Карліоне. Аморе Казанова.

Перекладач. Щастя в особистому…

Дон Карліоне.Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі.

Перекладач. І сімейному житті!

 Наш кореспондент  відвідав уроки Боржавського НВК, де вчитель української літератури Яким Т.М замінює  Юрія Михайловича Якима урок фізкультури. Пряме включення.

Вчитель. Доброго дня, дітки.

Всі. Героям Слава!

Вчитель. Молодці! На Шевченка – Франка розрахуйсь.

1 юнак. Шевченко!

2 дівчина. Франко!

3 юнак. Шевченко!

4 дівчина. Франко!

5 дівчина. Шевченко!

6 юнак. Котляревський. Розрахунок закінчено.

Вчитель. Молодці! Шевченки зробили крок уперед, повернулися Рильським до Рильського і повторюємо за мною: Зажурилися – повстали, зажурилися – повстали, зажурилися – повстали. Закінчили вправу, повернулися Мина Мазайлами до залу… Так, а що це ми стали, як лінія означення? А-ну, швидко в підмет!

(3 юнак стоїть на місці)

Вчитель. Загребельного мені в Лісову пісню! Ти що, Нечуй-Левицький? Я тобі Лесею Українкою сказала: в підмет! Так, а зараз будемо здавати норматив «перекоти-поле».

5 юнак. А як ми будемо здавати «перекоти-поле» без матів?

Вчитель. Без чого?

5 юнак. Без матів.

Вчитель. Без чого?

5 юнак. Як ми будемо здавати «перекоти-поле» без Леся Подерев’янського?

(1-й юнак піднімає руку)

Вчитель. Що?

1-й юнак. Можна вийти?

Вчитель. Обставина?

1 юнак. Ясла повні.

Вчитель. Що?

1 юнак. Ясла повні.

Вчитель. Повне речення!

1 юнак. Ревуть воли як ясла повні!

Вчитель. Іди звідси. На цьому урок закінчено. На наступному будемо здавати стрибки у Довженка. І спробує хтось принести довідку, що він кріпак, я вам таку Кайдашеву сім’ю влаштую…

А зараз термінове оголошення із районного відділу освіти.

Телеграмма

У зв’язку  з тим, що педколектив школи замучив учнів їхніми обов’язками, наказую:

1.   Розклад уроків відмінити. Хай учні самі вирішують, коли і на які уроки їм ходити.

2.   Передати ключі від школи і у спільне користування всіх учнів.

3.   Із фонду благодійних внесків виділити кошти на відшкодування в десятикратному розмірі матеріальних збитків ученицям старших класів за ацетон, що вони витратили на стирання лаку з нігтів.

4.  Вчителям школи відшкодувати моральні збитки учням за пропуски дискотек  та невідвідані походи в бар через написання творів і рефератів, лабораторних робіт і  море сліз пролитих у пошуках творів української та зарубіжної літератури.

Підпис: заврайвно  ______________________________

 

Щойно надійшов нам  анонімний лист .Просять його зачитати

 

Спить все місто ,

Лиш в віконці

Ліхтарик палає .

То вчителька у розпачі

Заповіт складає .

Пише , як колись писала

Онєгіну Таня ,

Як писав поет Шевченко

Останнє бажання . 

  Як умру , то поховайте

мене біля школи .

На педраді не згадуйте

Вже більше ніколи .

На вінок мені не тратьте

Ні грошей , ні часу ,

Бо я знаю , що учитель

Не має запасу .

На могилу покладіть

Які-небудь квіти .

Не забудьте в руки дати

План самоосвіти .

Щоб усе було зі мною :

Конспекти , програми ,

Вся література інша

Й поурочні плани .

Плаче завуч , похилившись :

Ой гаю мій , гаю ,

Ким же я твої уроки

Заміняти маю ?

Ви завуча заспокойте ,

Дайте йому раду ,

Якщо треба , то скликайте

Екстрену педраду .

А за мною ви не плачте –

Хоч тепер спочину .

Всі турботи виховання

Вам , живим , покину .

 І нехай мене наступники

Не згадують лихом ,

Що із двійки робила трійку ,

Аби було тихо . 

 

 

___________ Ми приєднуємося до всіх привітань

___________ Спасибі вам, учителі, за душу відкриту,

За ласку, турботу, любов, доброту.

Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом.

Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть,

Хай щастям і сміхом наповниться дім.

За ваші турботи — низький вам уклін!

___________ І в день такий урочистий, святковий

Дозвольте Вашу працю вшанувать.

І квіти всі, принесені сьогодні,

Від всього серця Вам подарувать.