Розважально-пізнавальний квест “Зимуючі птахи”

Про матеріал
Розробка розважально-пізнавального квесту “Зимуючі птахи” для учнів початкових класів.
Перегляд файлу

ДОРОЖНА КАРТА ДО ІНТЕГРОВАНОГО КВЕСТУ

Дорогі  друзі ! Ми вітаємо Вас  на уроці-квесті.  Ви вже маєте досвід участі в подібних уроках. Ви учасники  експедиції, яка має завдання:

1)   дослідити територію парку,

2)   оцінити свій  багаж знань ;

3)   застосувати знання при виконанні завдань;

4)   виконувати  завдання квесту поступово: завдання за завданням.

4) проявити свої моральні якості, які керують  життям і поведінкою кожного.

 Зараз розпочнеться вільний урок, без дзвінків, класної дошки і парт. Урок, на якому кожен  самостійно або з командою виконуватиме  завдання, відпочиваючи – працюватимеш, контролюватимеш  свою поведінку, час на виконання завдань і результати. Бажаємо успіху!

УРОК 1 (в класі).Повідомлення теми, ознайомлення з дорожньою картою, узгодження завдань, обговорення ПРАВИЛ:

1.   Всі учасники квесту об’єднуються  у 3 команди, вибирають старшогокапітана  у команді.

2.   Квестери повинні дотримуватись правил гри.

3.   Кожна команда отримує  карту,  на якій  позначено 7 станцій (чек-пойнтів ). (Карта складена і адаптована для території нашої школи)

4.   Учасники зобов'язані пройти по черзі усі станції . Необхідно дотримуватись правил, спільно вироблених і проголосованих . (їх виконання є обов’язковим і після 1 уроку не обговорюється).

5.   Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першимипройти усі чек-пойнти , виконати завдання якомога швидше та дістатися фінішу. 6. Завдання від координатора квесту команда отримає лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті! Тому не відставай і допомагай іншим! 7.  Якщо команда не має відповіді або відповідає неправильно, є можливість «купити» підказку, виконавши творче завдання, наприклад, розказати улюблений вірш (кожним учасником).

8.               Дозволяється користуватися допомогою координатора, але тоді командавтрачає 1 бал за завдання .

9.               Координатор фіксуватиме командний залік. Перемагає та команда, якапершою пройде  всі станції.

 Старт для всіх команд з Острівця Свободи.

Остання станція для всіх гравців спільна.

(Підготовлено 3 столи., на яких  лежить кольоровий папір, клей, ножиці, інструкція  і зразок роботи)

 Вчитель:Ми стоїмо на воротах і чекаємо її, зиму. Для дітей зима —   сніг, радість, веселощі, подарунки. Нам тепло в оселях, затишно. А як почувають себе пернаті друзі, що зимують у нас? Важкувато їм, бідним, вижити у скрутні зимові місяці. І сьогодні ми зібралися для того, щоб більше дізнатися про зимуючих птахів тому, що велику користь приносять вони, знищуючи гризунів, шкідливих комах. Вкотре, переконавшись,  ми ще з більшою турботою дбатимемо про них взимку.

   

Отже, розпочинаємо наш квест.  Змагатимуться три  команди “Синички”, “Снігурі” та “Горобці”. Отже, до перемоги!

1 станція “Загадкова”(6 б.)

1.Маленький хлопчик у сірій свитинці

По дворах стрибає, крихти збирає( горобчик)

2. Не боїться ця пташка зими, Сало любить вона так, як ми.

Жовта грудка та сивії крильця.

Здогадалися, хто це?(синиця)

4. Б’ється молоток, поправляє нам садок.(дятел)

3. У червонім фартушку птах стрибає по сніжку і розпитує синичку

про найближчу годівничку.(снігур)

5.   Чорнокрила каже «Кар!

Я на небі володар!»

Та не личить їй корона, А зовуть її  (ворона)

6.   У ворони сестра є, Вранці рано устає.

По дворах курчат шукає, Украде та й утікає.

Та крадійка білобока, Всі зовуть її ……(сорока) .

2..Станція “Шифрувальна” (5 балів)

“Розкодувати” назви зимуючих  птахів, скориставшись таблицею кодів.

image

22  19  14  15  1                           сойка 23  7  23  7  21  24  15                тетерук             19  17  7  16  32  26                    омелюх              30  11  4  16  11  15                    щиглик 4   19  21  16  11   27  33            горлиця

3. Станція: “Народознавча”( 8 балів)

Снігурі туляться до оселі –  ...  (на великий снігопад).

 Ворона ховає дзьоб під крило – …(на холод)

Снігурі перед вікном цвірінькають - …(на відлигу)

Горобці ховаються в укриття –… (на мороз або заметіль)

Сорока під стріху лізе – .. (на хуртовину)

Зимою ворони літають і кружляють зграями – …(буде мороз)

Синиця до хати –… (зима у двір)

Галки збирають у великі зграї і сильно кричать –… (на мороз і ясну погоду)

image

4. Конструкторська ”Збери птаха”   Збери пазл (2б.)

5.  Станція  “Знавці”( 8 балів)

1.Які птахи навіть у люті морози знищують комах-шкідників?(синиці,дятли)

2.   Що страшніше птахам взимку: холод чи голод? (голод)

3.   Взимку птахів підгодовують люди ,а чи корисно підгодовувати їх влітку?(ні)

4.   Чи болить голова у дятла? (ні)

5.Скільки треба взяти літер «а»,щоб одержати назву птаха? ( 40 а)

6.Птах, який в люті морози виводить пташент.(шишкар)

7.Який птах прилітає до нас із настанням зими? (Снігур)

8.Яка пташка любить їсти сало? (Синичка)

6. Станція  “Музична”.(5 б.)

Біля  куща — народного  символу України-    виконати обрядову різдвяну піснющедрівку, в якій згадується перелітній птах. Зробити фото біля калини. ( “Щедрик, щедрик, щедрівочка...”)

Біля куща команда, яка першою прийшла, знаходить приз — торбинку з кормом для птахів і солодощами для себе.

Підведення підсумків.Оголошується переможець.

Додатки

        Станція             Бали  за завдання             Одержані бали                            Підпис

Загадкова            6

Знавці                  8

Музична              5

Шифрувальна     5

Народознавча      8

Пазл                     2

pdf
Додано
25 вересня 2022
Переглядів
531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку