Тема. Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук. Виготовлення їжачка з пластиліну та насіння.
Мета. Вчити уважно слухати і розуміти зміст сказаного, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів;
розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами;
корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання;
виховувати повагу до однолітків та вчителя, охайність.
Обладнання: пластилін, соняшникове насіння, картки, гіперпосилання на канал Youtube : https://www.youtube.com/watch?v=z5zQlNn2q80 https://www.youtube.com/watch?v=G_WpfUw5mUU
№ з/п |
Зміст |
|
|
|||||||||
І |
Організація класу |
Вірш |
Ось дзвінок нам дав сигнал – Працювати час настав. Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.
|
|||||||||
ІІ |
Мотивація навчальної діяльності |
1.Загадка.
2.Цікаві факти. 2.1.Читання учнями. 2.2.Питання на сприйняття: -Скільки всього зубів у їжачка? -Які голки у їжачка? -Як змінюється кількість голок на тілі їжачка? |
1. В лісі є кравець чудовий,
2.1.На верхній щелепі у них зубів більше, ніж на нижній — 20 проти 16. Колючі і досить міцні голки у їжаків насправді порожнисті всередині, там немає нічого, крім повітря. По мірі дорослішання кількість голок на тілі їжака збільшується.
|
|||||||||
ІІІ |
Повідомлення теми і мети уроку |
Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук.
|
Виготовимо поробку з пластиліну та соняшникового насіння «ЇЖАЧОК», а значить вдосконалюватимемо дрібну моторику; навчимося деяких прийомів самомасажу пальців і кисті рук . |
|||||||||
ІV |
Виконання завдань уроку: |
|
|
|||||||||
1 |
- При проведенні ігор необхідно дотримуватися наступних правил |
Читання правил учнями |
Картка ПРАВИЛА ГРИ
|
|||||||||
2 |
-Традиційні вправи з розвитку дрібної моторики: 1.Самомасаж 2. Гра з пальчиками з мовним супроводом
3.Наочна діяльність. Гра з пластиліном |
1.Самомасаж (погладжування, розминання) 2.Гра «ЇЖАЧОК» Пальчики в кулачок. Виставити догори вказівний із середнім. Рухати цими пальцями
3. Пластилін «ЇЖАЧОК»: А)майстер-клас «Як зробити їжачка з пластиліну та насіння»послідовного виконання роботи (відеоперегляд) (4’); Б)самостійне виконання учнями |
1.- Погладжування, розминання
2. Їжакова Обнова(В. Скомаровський)
https://www.youtube.com/watch?v=z5zQlNn2q80
|
|||||||||
|
Фізкультхвилинка (час за потреби)
Гімнастика для очей (час індивідуально (відповідно до рекомендацій офтальмолога) та за потреби) |
Фізкультхвилинка з Їжачком - YouTube
Користуючись картками учень сам вибирає необхідні вправи для очей |
https://www.youtube.com/watch?v=G_WpfUw5mUU
|
|||||||||
3 |
-Нетрадиційні вправи з розвитку дрібної моторики: 1.Самомасаж 2.Вправа, що розвиває координацію рухів пальців рук 3.Вправа, що розвиває взаємодію між півкулями мозку |
1.Самомасаж з волоськими горіхами
2.Гра «Пальчики вітаються»
3.Гра«Кулак – долоня – ребро». |
1.Розкачування (сповільнене – інтенсивне) горіха по внутрішній та зовнішній поверхні кисті рук.
2.Подушечками пальців правої і лівої руки натискаємо почергово.
3. Правою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки). Лівою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки). Двома руками «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).
|
|||||||||
V |
Рефлексія |
-Що робили на уроці? -Чи сподобалося? -Чого навчився (-лася)? -Що було зробити важко? -Над чим ще треба попрацювати? |
Самооцінювання (Додатки)
|
Самооцінювання (V) |
||
Було легко |
Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги |
Було важко |
|
|
|
ПРАВИЛА ГРИ |
-Уважно слухати умови гри;
-старанно запам’ятовувати; -дотримуватися техніки безпеки в кабінеті; -поважати однолітків та вчителя |
Їжакова Обнова
|
На верхній щелепі у них зубів більше, ніж на нижній — 20 проти 16. Колючі і досить міцні голки у їжаків насправді порожнисті всередині, там немає нічого, крім повітря. По мірі дорослішання кількість голок на тілі їжака збільшується.
|
Д/З. Розфарбувати
Д/З. Розфарбувати