Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук. Виготовлення їжачка з пластиліну та насіння

Про матеріал
Вчити дітей з ООП уважно слухати і розуміти зміст сказаного, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів; розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами; корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання; виховувати повагу до однолітків та вчителя, охайність.
Перегляд файлу

Тема. Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук. Виготовлення їжачка з пластиліну та насіння.

Мета. Вчити уважно слухати і розуміти зміст сказаного, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів;

розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами;

корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання;

виховувати повагу до однолітків та вчителя, охайність.

Обладнання: пластилін, соняшникове насіння, картки, гіперпосилання на канал Youtube : https://www.youtube.com/watch?v=z5zQlNn2q80  https://www.youtube.com/watch?v=G_WpfUw5mUU

№ з/п

             Зміст

 

 

І

Організація класу

Вірш

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.

 

ІІ

Мотивація навчальної діяльності

1.Загадка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Цікаві факти.

2.1.Читання учнями.

2.2.Питання на сприйняття:

-Скільки всього зубів у їжачка?

-Які голки у їжачка?

-Як змінюється кількість голок на тілі їжачка?

1. В лісі є кравець чудовий,
Шиє звірам він обнови.
Для ведмедя — кожушки,
Для лисички — чобітки,
Для куничок — рукавички,
І для білочки спіднички,
Зайцю — валянки на лапки
І для вовка теплу шапку,
А собі зшив піджочок.
Хто кравець цей?.. (Їжачок)

 

2.1.На верхній щелепі у них зубів більше, ніж на нижній — 20 проти 16. Колючі і досить міцні голки у їжаків насправді порожнисті всередині, там немає нічого, крім повітря. По мірі дорослішання кількість голок на тілі їжака збільшується.

 

 

 

ІІІ

Повідомлення теми і мети уроку

Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук.

 

Виготовимо поробку з пластиліну та соняшникового насіння «ЇЖАЧОК», а значить вдосконалюватимемо дрібну моторику; навчимося деяких прийомів самомасажу пальців і кисті рук .

ІV

Виконання завдань уроку:

 

 

1

- При проведенні ігор необхідно дотримуватися наступних правил
 

Читання правил учнями

Картка ПРАВИЛА ГРИ

      

2

-Традиційні вправи з розвитку дрібної моторики:

1.Самомасаж

2. Гра з пальчиками з мовним супроводом

 

 

 

 

 

3.Наочна діяльність. Гра з пластиліном

1.Самомасаж (погладжування, розминання)

2.Гра  «ЇЖАЧОК» Пальчики в кулачок. Виставити догори вказівний із середнім. Рухати цими пальцями

 

 

3. Пластилін «ЇЖАЧОК»:

А)майстер-клас «Як зробити їжачка з пластиліну та насіння»

послідовного виконання роботи (відеоперегляд) (4’);

Б)самостійне виконання учнями

1.- Погладжування, розминання

 

 

2. Їжакова Обнова(В. Скомаровський)
Їжак до свят
Пошив халат
З листків цупких, дубових,
Приміряв десять раз підряд
І став як решето халат
Від голок їжакових.

 

https://www.youtube.com/watch?v=z5zQlNn2q80

   

 

 

Фізкультхвилинка (час за потреби)

 

 

Гімнастика для очей (час індивідуально (відповідно до рекомендацій офтальмолога) та за потреби)

Фізкультхвилинка з Їжачком - YouTube

 

Возможно, это изображение в мультипликационном стиле (один или несколько человек и текст «гимнастика для очей вправа 1 Oчi рухаються влi̇во вправо»)Возможно, это изображение в мультипликационном стиле (1 человек и текст)Возможно, это изображение в мультипликационном стиле (2 человека и текст)Користуючись картками учень сам вибирає необхідні вправи для очей 

https://www.youtube.com/watch?v=G_WpfUw5mUU

 

3

-Нетрадиційні вправи з розвитку дрібної моторики:

1.Самомасаж

2.Вправа, що розвиває координацію рухів пальців рук

3.Вправа, що розвиває взаємодію між півкулями мозку

1.Самомасаж з волоськими горіхами

 

2.Гра «Пальчики вітаються»

 

3.Гра«Кулак – долоня – ребро».

1.Розкачування (сповільнене – інтенсивне) горіха по внутрішній та зовнішній поверхні кисті рук.

 

 

2.Подушечками пальців правої і лівої руки натискаємо почергово.

 

3. Правою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).

Лівою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).

Двома руками «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).

 

V

Рефлексія

-Що робили на уроці?

-Чи сподобалося?

-Чого навчився (-лася)?

-Що було зробити важко?

-Над чим ще треба попрацювати?

Самооцінювання (Додатки)

Самооцінювання (V)

 

Було легко

Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги

 

Було важко

 

 

 

 

 

Самооцінювання (V)

 

Було легко

Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги

 

Було важко

 

 

 

 

 

 

ПРАВИЛА ГРИ

-Уважно слухати умови гри;

-старанно запам’ятовувати;
-намагатися правильно відтворити рухи;

-дотримуватися техніки безпеки в кабінеті;

-поважати однолітків та вчителя

 

 

 

Їжакова Обнова
Їжак до свят
Пошив халат
З листків цупких, дубових,
Приміряв десять раз підряд
І став як решето халат
Від голок їжакових.

 

 

 

На верхній щелепі у них зубів більше, ніж на нижній — 20 проти 16. Колючі і досить міцні голки у їжаків насправді порожнисті всередині, там немає нічого, крім повітря. По мірі дорослішання кількість голок на тілі їжака збільшується.

 

 

 

 

Д/З. Розфарбувати

Розмальовка Їжачок | Розмальовки для дітей друк онлайн

Д/З. Розфарбувати

Розмальовка Їжачок | Розмальовки для дітей друк онлайн

Пальчикова гімнастика Їжачок

 

Пальчикова гімнастика Їжачок

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку