Розвиток мовлення. 2 клас

Про матеріал
Календарне планування корекційно – розвиткових занять «Розвиток мовлення» для учнів із затримкою психічного розвитку складено відповідно до «Програми з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку» (автори І.М. Омельченко, Л.О. Федорович). Київ, 2016 рік.
Перегляд файлу

Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №24

Чернігівської  міської  ради  Чернігівської  області

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне  планування

корекційно – розвиткових занять 

«РОЗВИТОК  МОВЛЕННЯ»

для учнів

із затримкою психічного розвитку

 

2 клас

 

Складено  Ткаченко Людмилою Василівною

відповідно до  «Програми з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку»  (автори  І.М. Омельченко, Л.О. Федорович). Київ, 2016 рік.

 

 

 

 

  з/п

Тема  заняття

Дата

  1.  

Формування інтересу до правильного, чіткого мовлення. Формування уміння співвідносити прослуханні слова з малюнками за темою «1 вересня – День знань»

 

  1.  

Виховання потреби в правильному культурному мовленні Розвиток слухового сприймання за віршем Р.Романюка «До школи»

 

  1.  

Розвиток уміння усвідомлено сприймати мовні елементи. Вдосконалення ізольованої вимови шиплячих [ш, ж, ч] приголосних звуків. А.Костецький «Головна професія»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови шиплячих [ш, ж, ч] приголосних звуків. Формування вміння визначати послідовність подій у творі. В.Сухомлинський «Учитель і учні»

 

  1.  

Диференціація приголосних звуків [ж-ш] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Формування установки на взаємодію та доброзичливе ставлення до друзів. Л.Воронкова «Антон і Харитон»

 

  1.  

Вдосконалення навички диференціації приголосних звуків [ж-ш] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Вивчення найпростіших формул мовленнєвого етикету вітання

 

  1.  

Диференціація графічно схожих букв Л - М,  закріплення  знань  про  букви. Виховання моральних якостей за віршем А.Костецького «Про друга»

 

  1.  

Диференціація графічно схожих букв Л - М в  складах,  словах. Розвиток  слухової пам'яті, уваги та координації рухів  при письмі під  диктування. Тлумачення прислів’їв

 

  1.  

Вдосконалення вимови шиплячих [ш, ж, ч] у складах різної структури (прямих, обернених, відкритих, закритих, зі збігом приголосних). Розвиток оперативного поля читання.  Тренувальні вправи

 

  1.  

Вдосконалення вимови шиплячих [ш, ж, ч] приголосних звуків у складах різної структури. Розуміння можливості різних позицій і точок зору за казкою Г.Малик «Чому равлик ховається»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови шиплячих [дж, щ] звуків.  Полілог про доброзичливе ставлення до тварин і рослин за оповіданням В.Сухомлинського «Соромно перед соловейком»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови шиплячих [дж, щ] приголосних звуків. Розвиток умінь встановлювати причиново-наслідкові зв’язки за текстом М.Стеценко «Новий велосипед»

 

  1.  

Покращення комунікативного простору: вдосконалення ритуалу привітання, форм і способів звертання один до одного. Вдоскона-лення вимови групи шиплячих [дж, щ] у складах різної структури

 

  1.  

Формування вмінь колективного обговорення завдань. Складання колективної розповіді «Шкільне приладдя». Вдосконалення навичок звукового аналізу та синтезу односкладових слів

 

  1.  

Вдосконалення вимови шиплячих [дж, щ] приголосних звуків у складах різної структури. Формування уміння слухати та аналізувати текст.  В.Сенцовський «На кладці»

 

  1.  

Диференціація графічно  схожих  букв  П - Т, закріплення  знань  про  букви. Милування красою поетичного слова за віршами П.Осадчука «Осінь» та О.Орача «Журавликова пісня»

 

  1.  

Диференціація графічно  схожих  букв  П - Т в  складах,  словах. Розвиток  слухової пам'яті, уваги та координації рухів  при письмі під  диктування. Складання «розсипанок» складів

 

  1.  

Тренування мовленнєвого апарата з метою відпрацювання правильної артикуляції звуків рідної мови. Вдосконалення ізольованої вимови сонорних [л], [л'] приголосних звуків. Розучування чистомовки

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови сонорних [л], [л'] приголосних звуків. Розвиток вміння ставити найпростіші запитання за українською народною казкою «Ведмідь і павучок»

 

  1.  

Вдосконалення вимови групи сонорних  приголосних звуків у складах різної структури. Формування умінь стислого переказу за казкою «Два люстерка»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови сонорних [р], [р'] приголосних звуків. Вправляння в умінні відтворювати нескладні тексти з опорою малюнки. Українська народна казка «Рукавичка»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови сонорних [р], [р'] приголосних звуків. Розвиток вміння прогнозувати за ілюстраціями зміст окремих частин твору

 

  1.  

Вдосконалення вимови групи сонорних  приголосних звуків у складах різної структури. Співвіднесення характеристик предметів з особливостями погляду літературного героя за казкою «Чайки і рак»

 

  1.  

Вивчення найпростіших формул мовленнєвого етикету прохання. Вдосконалення вимови групи сонорних приголосних звуків у складах різної структури. Письмо слів з коментуванням

 

  1.  

Диференціація графічно схожих букв Б - Д,  закріплення  знань  про  букви, Розуміння причин і прогноз учинків іншого за українською народною казкою «Чудо-груша»

 

  1.  

Диференціація графічно схожих букв Б - Д в  складах,  словах. Розвиток  слухової пам'яті, уваги та координації рухів  при письмі під  диктування. Тлумачення прислів’їв

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи голосних [а, е, и, о, у, і] звуків. Збагачення словника учнів на тему «Осінь», усне складання міні-розповіді

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи голосних [а, е, и, о, у, і] звуків. Перегляд та обговорення мультфільму «Котик та Півник». Письмо слів з коментуванням

 

  1.  

Вдосконалення навички складового аналізу та синтезу слів. Первинна автоматизація навичок вимови голосних звуків у складах різної структури. Тлумачення та заучування  прислів’їв про навчання

 

  1.  

Автоматизація навичок вимови голосних [а, е, и, о, у, і]  звуків у складах різної структури Вправляння в умінні прогнозувати за назвою і початком твору його зміст.

 

  1.  

Диференціація графічно схожих букв Х - Ж,  закріплення  знань  про  букви. Формування уміння слухати та аналізувати текст художнього стилю. І.Костиря «Недогадлива донька»

 

  1.  

Розвиток  слухової пам'яті, уваги та координації рухів  при письмі під диктування. Складання «розсипанок» складів. Диференціація графічно схожих букв Х - Ж в  складах,  словах

 

  1.  

Вивчення найпростіших формул мовленнєвого етикету прощання

Вдосконалення ізольованої вимови приголосного [й]. Ш.Сагдулла «Куди робота ховається»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови голосних йотованих [йа], [йе], [йі], [йу] звуків. Збагачення словника учнів на тему «Професії», складання висловлювань про професії батьків.

 

  1.  

Первинна автоматизація навичок вимови приголосного [й] у складах різної структури. Вдосконалення правопису букв, складів. Словниковий диктант

 

  1.  

Автоматизація навичок вимови приголосного [й] у складах різної структури. Збагачення словника учнів на тему «Овочі та фрукти», складання розповіді  на тему «Дари осені»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови голосних йотованих [йа], [йе], [йі], [йу] звуків. Формування уміння слухати та аналізувати текст розмовного стилю. Г.Поволоцький «Добрий чарівник»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови голосних йотованих звуків. Звуко-буквені зіставлення. Підвищення рівня розуміння слів на основі порівняння, розрізнення і узагальнення предметів

 

  1.  

Первинна автоматизація навичок вимови голосних йотованих звуків у складах різної структури. Звуко-буквений аналіз слів. Цікавинки рідної мови у вірші А.Мястківського «Буслові імена»

 

  1.  

Автоматизація навичок вимови голосних йотованих [йа], [йе], [йі] [йу] звуків у складах різної структури. Використання умінь і навичок словозміни при складанні речень. Запис речень.

 

  1.  

Диференціація  графічно  схожих  букв Ш - Щ,  закріплення  знань  про  букви. Стимулювання інтересу дітей до міркувань у бесідах за змістом літературних творів. Д.Прилюк «Краса лебедина»

 

  1.  

Диференціація  графічно  схожих  букв Ш - Щ  в  складах,  словах, Розвиток  слухової пам'яті, уваги та координації рухів  при письмі під  диктування. Тлумачення прислів’їв

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови губних [м, п] приголосних звуків. Розвиток розуміння тексту шляхом пояснення значення незрозумілих слів. В.Сухомлинський «Гвинтик»

 

 

  1.  

Вивчення найпростіших формул мовленнєвого етикету вибачення. Вдосконалення ізольованої вимови губних [м, п] приголосних звуків. Г.Малик «Дивний звір»

 

  1.  

Здійснення первинної автоматизації навичок вимови губних [м, п] приголосних звуків в складах різної структури. Розвиток розуміння тексту з опорою на ілюстрацію. С.Жупанин «Криниця»

 

  1.  

Автоматизація навичок вимови губних [м, п] приголосних звуків у складах різної структури. Вивчення чистомовок. Складання та запис речень на тему «Домашні тварини та їх дитинчата»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови губно-зубних [в, ф] приголосних звуків. Розвиток слухового сприймання за віршем Л.Компанієць «Працьовита в нас сім'я»

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови губно-зубних [в, ф] приголосних звуків. Формування вміння визначати послідовність подій у творі. Є.Пермяк «Хитромудра гуска»

 

  1.  

Здійснення первинної автоматизації навичок вимови губно-зубних [в, ф] приголосних звуків в складах різної структури. Виховання моральних якостей за оповіданням Д.Герасимчук «Вишиванка»

 

  1.  

Автоматизація навичок вимови губно-зубних [в, ф] приголосних звуків в складах різної структури. Перегляд та обговорення мультфільму «Той, що живе у річці»

 

  1.  

Диференціація графічно схожих букв Ц-Щ,  закріплення  знань  про  букви. Формування установки на взаємодію та доброзичливе ставлення до світу В.Сухомлинський «Навіщо кажуть «спасибі»

 

  1.  

Диференціація графічно схожих букв Ц-Щ  в  складах,  словах. Розвиток  слухової пам'яті, уваги та координації рухів  при письмі під  диктування. Складання «розсипанок» слів

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи передньоязикових [т, т', д, д', н, н] приголосних звуків. Стимулювання вираження ставлення до героїв художніх творів

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи передньоязикових [т, т', д, д', н, н] приголосних звуків. Розвиток вміння ставити найпростіші запитання за прочитаним

 

  1.  

Здійснення первинної автоматизації навичок вимови передньоязикових приголосних звуків в складах різної структури.  формування початкових умінь читати впівголоса

 

  1.  

Автоматизація навичок вимови передньоязикових приголосних звуків в складах різної структури. Удосконалення техніки читання, дотримання відповідного темпу. Тренувальні вправи

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи задньоязикових [к, ґ, г, х] приголосних звуків. Формування уміння слухати та аналізувати

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи задньоязикових [к, ґ, г, х] приголосних звуків Перегляд та обговорення мультфільму «Івасик-Телесик»

 

 

  1.  

Здійснення первинної автоматизації навичок вимови задньоязикових приголосних звуків в складах різної структури. Удосконалення орфографічних умінь. Пояснювальний диктант

 

  1.  

Автоматизація навичок вимови задньоязикових [к, ґ, г, х] приголосних звуків в складах різної структури. Розвиток умінь встановлювати причинно-наслідкові зв’язки за текстом

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи свистячих [с, с', з, з'] приголосних звуків. Формування уміння слухати та аналізувати

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи свистячих [с, с', з, з'] приголосних звуків. Формування вміння визначати послідовність подій у творі

 

  1.  

Здійснення первинної автоматизації навичок вимови свистячих  приголосних звуків в складах різної структури. Вироблення уміння виконувати на слух сприйнятті інструкції учителя.

 

  1.  

Автоматизація навичок вимови свистячих [с, с', з, з'] приголосних звуків в складах різної структури. Удосконалення техніки читання, дотримання відповідного темпу. Тренувальні вправи

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи свистячих [ц, дз, дз'], приголосних звуків. Стимулювання вираження ставлення до героїв художніх творів

 

  1.  

Вдосконалення ізольованої вимови групи свистячих [ц, дз, дз'], приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. Розвиток слухового сприймання за віршем В.Бичка «Зима»

 

  1.  

Здійснення первинної автоматизації навичок вимови свистячих   приголосних звуків в складах різної структури. Формування початкових умінь читати впівголоса

 

  1.  

Автоматизація навичок вимови свистячих [ц, дз, дз'],  приголосних звуків в складах різної структури. Використання умінь і навичок словозміни при складанні речень. Запис речень

 

  1.  

Вдосконалення вимови м'яких приголосних звуків. Розвиток вмінь ставити найпростіші запитання за текстом. О.Вишня «Любіть  книгу!»

 

  1.  

Вдосконалення вимови м'яких приголосних звуків. Перегляд та обговорення мультфільму «Лисичка-сестричка і Вовчик-братик»            

 

  1.  

Автоматизація вимови м'яких приголосних звуків в складах різної структури. Розвиток умінь встановлювати причинно-наслідкові зв’язки за текстом Г.Скребицького «Як заєць взимку живе»

 

  1.  

Автоматизація вимови м'яких приголосних звуків в складах різної структури. Удосконалення орфографічних умінь. Пояснювальний диктант

 

  1.  

Вдосконалення вимови дзвінких приголосних звуків. Формування вміння визначати послідовність подій за текстом Г.Скребицького  «Як птахи готуються летіти у вирій»

 

  1.  

Вдосконалення вимови дзвінких приголосних звуків Удосконалення техніки читання, дотримання відповідного темпу. Тренувальні вправи

 

  1.  

Автоматизація вимови дзвінких приголосних звуків в складах різної структури. Розуміння можливості різних позицій і точок зору за оповіданням О.Копиленка «Їдальня для птахів»

 

  1.  

Автоматизація вимови дзвінких приголосних звуків в складах різної структури Збагачення словника учнів на тему «Зима», складання розповіді  на тему «Зимовий день»

 

  1.  

Включення у роботу слів із голосними звуками на початку, в середині, наприкінці слова. Розучування віршів із використанням

драматизації віршованого тексту. О.Олесь «Ялинка»

 

  1.  

Використання простих речень із голосними [а, е, и, і, о, у] звуками (на початку слова, в середині слова, наприкінці). Вивчення колядок та щедрівок. Складання та запис речень про зиму

 

  1.  

Засвоєння найпростіших формул мовленнєвого етикету привітання. Складання Новорічних привітань. Мовні ігри

 

  1.  

Підсумкове заняття за І семестр. Мовні ігри

 

  1.  

Закріплення навичок аналізу звукового складу слова. Інтонаційна виразність мовлення. Декламування колядок. щедрівок

 

  1.  

Включення у роботу слів із голосними звуками [а, е, и, і, о, у] на початку слова. Розвиток  слухової пам'яті, уваги та координації рухів  при письмі під  диктування

 

  1.  

Використання простих речень із голосними звуками в різних позиціях. Перегляд та обговорення мультфільму «Снігова королева». Словотворчі вправи

 

  1.  

Автоматизація вимови дзвінких приголосних звуків в складах різної структури Збагачення словника учнів на тему «Різдво»

 

  1.  

Засвоєння найпростіших формул мовленнєвого етикету привітання. Висловлювання власного емоційного ставлення до подій. «Різдвяні свята»

 

  1.  

Використання простих речень із голосними звуками  в різних позиціях. Складання висловлювань про народне свято «Водохреща»

 

  1.  

Включення у роботу слів із голосними йотованими [йа], [йу] звуками на початку слова. Складання та запис речень про зиму за малюнками.

 

  1.  

Включення у роботу слів із голосними йотованими [йе], [йі]  звуками на початку слова. Формування умінь детального переказу прочитаного за оповіданням В,Сухомлинського «Чому Снігова баба втекла»

 

  1.  

Включення у роботу слів із голосними йотованими звуками на початку слова Складання розповіді з власного досвіду «Гість на порозі». Дотримання лексико-граматичних норм мовлення.

 

  1.  

Включення у роботу слів із голосними йотованими [йа], [йу] звуками в середині та наприкінці  слова. Поширення та закінчення речень за змістом

 

  1.  

Включення у роботу слів із голосними йотованими [йе], [йі]  звуками в середині та наприкінці  слова. Складання та запис речень про зиму за власними спостереженнями.

 

  1.  

Включення у роботу слів із голосними йотованими звуками в різних позиціях. Підбір дієслів до іменників, введення словосполучень в речення. Запис речень

 

  1.  

Використання простих речень із голосними йотованими [йа], [йу]  звуками на початку слова. Розвиток слухового сприймання за віршем Ю.Душ Сантуш «До казкової країни»

 

  1.  

Використання простих речень із голосними йотованими [йа], [йу]  звуками в середині та наприкінці слова. Формування вміння визначати послідовність подій у творі.  О.Пчілка «У пригоді»

 

  1.  

Закріплення навичок звукового аналізу  слова. Слухання оповідання про зимівлю тварин, бесіда за змістом.

 

  1.  

Використання простих речень із голосними йотованими [йе], [йі]   звуками на початку слова. Збагачення активного словника учнів. Поширення речень прикметниками.

 

  1.  

Використання простих речень із голосними йотованими [йе], [йі]   звуками в середині та наприкінці слова. Формування вміння слухати та аналізувати текст. Г.Скребицького  «Білка запасається на зиму»

 

  1.  

Навчання чіткої і правильної вимови 1, 2 - складових слів без пропусків закінчення на матеріалі чистомовок. Складання розповіді про зимівлю білочки з опорою на запитання.

 

  1.  

Навчання чіткої і правильної вимови 1, 2 - складових слів без пропусків закінчення на матеріалі віршів. Розвиток оперативного поля читання.  Тренувальні вправи

 

  1.                    

Навчання чіткої і правильної вимови 2, 3 - складових слів без пропусків закінчення. Виховання моральних якостей за казкою Ю.Ярмиша «Курочка ряба та лисиця»

 

  1.                    

Навчання чіткої і правильної вимови 2, 3 - складових слів без пропусків закінчення. Розвиток умінь встановлювати причинно-наслідкові зв’язки за текстом.

 

  1.                    

Навчання чіткої і правильної вимови 2, 3, 4 - складових слів без пропусків закінчення Формування вмінь колективного обговорення завдань.

 

  1.                    

Навчання чіткої і правильної вимови слів без пропусків закінчення. Збагачення активного словника учнів. Уточнення значення прикметників, що позначають якісні характеристики.

 

  1.                    

Навчання чіткої і правильної вимови багатоскладового слова з наголосом, без пропусків закінчення. Складання розповіді «Ліпимо снігову бабу» за алгоритмом.

 

  1.                    

Навчання чіткої і правильної вимови багатоскладового слова з наголосом, без пропусків закінчення. Розвиток  слухової та зорової пам'яті, уваги при письмі під  диктування. Словниковий диктант

 

  1.                    

Вдосконалення навичок звукового аналізу та синтезу двоскладових слів. Розуміння можливості різних позицій і точок зору за казкою М.Стельмаха «Заєць і рак»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із твердими шиплячими [ш, ж, ч, дж] приголосними звуками на початку слова. Складання розповіді «На гірці» за сюжетним малюнком

 

  1.                    

Включення в роботу слів із твердими шиплячими [ш, ж, ч, дж] приголосними звуками в середині слова. Формування уміння слухати та аналізувати текст. В.Моруга «Коник і Сонечко»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із твердими шиплячими [ш, ж, ч, дж] приголосними звуками наприкінці слова Робота з деформованими реченнями.

 

  1.                    

Використання простих речень, що складаються із слів із твердими [ш, ж, ч, дж] приголосними звуками. Удосконалення розуміння віршованого тексту. В.Дуванський «Лисиця та Журавель»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із твердими [л], [р] приголосними звуками на початку слова. Розвиток  слухової та зорової пам'яті, уваги при письмі під  диктування. Тлумачення  та запис  прислів’їв

 

  1.                    

Включення в роботу слів із твердими [л], [р] приголосними звуками в середині слова. Практичне засвоєння вживання сполучника «щоб». Дотримання лексико-граматичних норм мовлення

 

  1.                    

Включення в роботу слів із твердими [л], [р] приголосними звуками наприкінці слова. Розвиток вмінь ставити найпростіші запитання за прочитаним

 

  1.                    

Використання простих речень, що складаються із слів із твердими [л], [р]  приголосними звуками. Удосконалення техніки читання, дотримання відповідного темпу. Тренувальні вправи

 

  1.                    

Включення в роботу слів із м'якими [с', з', дз'] приголосними звуками на початку слова. Практичне засвоєння прислівників зі значенням часу.(Зранку, вдень, опівдні, ввечері, вночі.)

 

  1.                    

Включення в роботу слів із м'якими [с', з', дз'] приголосними звуками в середині слова.  Складання розповіді про режим дня

 

  1.                    

Включення в роботу слів із м'якими [с', з', дз'] приголосними звуками наприкінці слова. Формування уміння співвідносити прослуханні слова з малюнками. Т.Стус «Смугастик»

 

  1.                    

Використання простих речень, що складаються із слів із м'якими [с', з', дз'] приголосними звуками. Розвиток слухового сприймання за віршами О.Лущевської.*

 

  1.                    

Включення в роботу слів із м'якими [л'], [р'] приголосними звуками на початку слова. Складання речень за сюжетними малюнками. Дотримання лексико-граматичних норм мовлення

 

  1.                    

Включення в роботу слів із м'якими [л'], [р'] приголосними звуками в середині слова. Милування красою поетичного слова за віршем К.Перелісної «Гарна ти, матусю»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із м'якими [л'], [р'] приголосними звуками наприкінці слова. Робота над виразністю читання поетичних творів. Декламування віршів пр. маму

 

  1.                    

Уточнення значення прикметників що позначають  емоційний стан людей. Стимулювання інтересу дітей до вивчення життя і творчості Т.Шевченка. В.Ковалюк «Тарасів сон»

 

  1.                    

Використання простих речень, що складаються із слів із м'якими [л'], [р'] приголосними звуками. Інтонаційна виразність мовлення. Т.Шевченка «І досі сниться…», «І виріс я на чужині …»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із дзвінкими [б], [д], [в] приголосними звуками на початку слова. Складання «розсипанок» складів

 

  1.                    

Включення в роботу слів із дзвінкими [б], [д], [в] приголосними звуками в середині слова. Формування уміння слухати та аналізувати текст. Зоряна Живка «Добре вдома»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із дзвінкими [б], [д], [в] приголосними звуками наприкінці слова Удосконалення техніки читання, дотримання відповідного темпу. Тренувальні вправи

 

  1.                    

Використання простих речень, що складаються із слів із дзвінкими [б], [д], [в] приголосними звуками. Використання умінь і навичок словозміни при складанні речень. Запис речень

 

  1.                    

Включення в роботу слів із дзвінкими [з], [ж], [ґ] приголосними звуками на початку слова. Формування вміння визначати послідовність подій у творі. І.Андрусяк «Третій сніг»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із дзвінкими [з], [ж], [ґ] приголосними звуками в середині слова. Формування установки на взаємодію та доброзичливе ставлення до друзів. З.Мензатюк «Каша»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із дзвінкими [з], [ж], [ґ] приголосними звуками наприкінці слова. Складання речень зі словами ввічливості. Значення інтонації в передачі ставлення до співрозмовника

 

  1.                    

Використання простих речень, що складаються із слів із дзвінкими [з], [ж], [ґ] приголосними звуками. Розвиток слухового сприймання за віршами К.Бабкіної

 

  1.                    

Включення в роботу слів із глухими [п], [т], [ф] приголосними звуками на початку слова. Формування моральних якостей за казкою І.Роздобудько «Дикі образи дикобраза»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із глухими [п], [т], [ф] приголосними звуками в середині слова. Добір слів з протилежним значенням. Складання речень із сполучником а

 

  1.                    

Включення в роботу слів із глухими [п], [т], [ф] приголосними звуками наприкінці слова. Складання розповіді  «Як я провів свої весняні канікули»

 

  1.                    

Використання простих речень, що складаються із слів із глухими [п], [т], [ф] приголосними звуками. Визначення емоційного ставлення до подій за казкою В.Сухомлинського «Весняний вітер»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із глухими [с], [ш], [к] приголосними звуками на початку слова. Формування умінь стислого переказу за оповіданнями Ю.Старостенка «Весна!», «Рятуйте!»

 

  1.                    

Включення в роботу слів із глухими [с], [ш], [к] приголосними звуками в середині слова. Активізація словникового запасу учнів на тему «Весна». Складання речень про весну

 

  1.                    

Включення в роботу слів із глухими [с], [ш], [к] приголосними звуками наприкінці слова. Складання розповіді «Весна прийшла» за планом

 

  1.                    

Використання простих речень, що складаються із слів із глухими [с], [ш], [к] приголосними звуками Розвиток вміння ставити найпростіші запитання за прочитаним

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [п-б] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Милування красою поетичного слова за віршами М.Познанської про природу

 

  1.                    

Включення у роботу слів із дзвінкими та парними глухими приголосними звуками: [б-п]. Розвиток слухового сприймання за казкою Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує»

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [в-ф] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Продовження роботи за казкою Н.Найдич

 

  1.                    

Включення у роботу слів із приголосними звуками [в-ф]. Розуміння можливості різних позицій і точок зору за казкою Н.Малетич «Парасолька»

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [з-с] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками Тлумачення та заучування прислів’їв

 

  1.                    

Включення у роботу слів із дзвінкими та парними глухими приголосними звуками [с-з]. Формування вміння визначати послідовність подій у творі О.Сенатович «Крила»

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [ґ-к] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Пальчикові ігри Т.Мельник.

 

  1.                    

Включення у роботу слів із дзвінкими та парними глухими приголосними звуками [ґ-к]. Моделювання життєвих ситуацій. Складання діалогів «В тролейбусі», «Сумний товариш»

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [д-т] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Відгадування та складання загадок

 

  1.                    

Включення у роботу слів із дзвінкими та парними глухими приголосними звуками [д-т]. Розвиток умінь встановлювати причинно-наслідкові зв’язки за казкою Л.Денисенко «Шуша і побиті байдики»

 

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [ж-ш] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Продовження роботи за казкою Л.Денисенко

 

  1.                    

Включення у роботу слів із дзвінкими та парними глухими приголосними звуками [ж-ш]. Творення множини іменників. Складання речень з іменниками у множині

 

  1.                    

Диференціації приголосних звуків [с-тс] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Розвиток слухового сприймання за віршами Г.Малик «Королівство Ану»

 

  1.                    

Включення у роботу слів із дзвінкими та парними глухими приголосними звуками [с-тс]. Складання речень з прийменниками. Дотримання лексико-граматичних норм мовлення

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [тш-т] схожих за акус-тичними та артикуляційними ознаками. Детальний  переказ прочитаного. Г.Малик «Чому папуга не навчився розмовляти»

 

  1.                    

Включення у роботу слів із приголосними звуками [тш-т]. Збагачення словника прикметниками та порівняльними зворотами. Складання речень

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [тш-тс] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Виховання моральних якостей твором І.Малковича «Золотий павучок»

 

  1.                    

Включення у роботу слів із приголосними звуками [тш-тс]. Робота над виразністю читання поетичних творів. М.Савка «Україна», «Чорний пан», «Я і Лис»

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [тш-штш] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Складання речень – міркувань.(Я вважаю, що… тому що…)

 

  1.                    

Включення у роботу слів із приголосними звуками [тш-штш]. Вправляння в умінні відтворювати нескладні тексти з опорою малюнки. К.Міхаліцина «Хто росте у парку»

 

  1.                    

Диференціація приголосних звуків [ш-штш] схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Слухання та запам’ятовування віршованого тексту

 

  1.                    

Включення у роботу слів із приголосними звуками [ш-штш] Збагачення словника прикметниками з прямим та переносним значенням. Складання речень

 

  1.                    

Закріплення вивченого про звуки і букви. Вправляння в звуко-буквеному аналізі слова. Складання речень з однорідними підметами. (Ластівки і жайворонки повертаються з теплих країв.)

 

  1.                    

Речення. Основні ознаки речення. Формування умінь стислого переказу за казкою М.Павленко «Півтора бажання»

 

  1.                    

Види речень за інтонацією. Виразне читання речень, різних за інтонацією.  Продовження роботи за казкою М.Павленко

 

  1.                    

Види речень за метою висловлювання. Складання розповідних речень.

 

  1.                    

Складання питальних речень. Перебудова речень. Хвилинка поезії. Робота над виразністю читання поетичних творів.

 

  1.                    

Спонукальні речення. Складання текстів-інструкцій..

 

  1.                    

Головні слова в реченні. Робота з деформованими реченнями. Актуалізація змісту  та інсценування казки «Колосок».

 

  1.                    

Визначення головних членів речення. Відновлення деформованого тексту «Відпочинок біля річки»

 

  1.                    

Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Будова тексту. Позитивні емоції у віршах С.Пантюка «Пан Перевертас», «Веселий крутисловик»

 

  1.                    

Добір заголовку до тексту. Складання плану тексту «У лісі»

 

  1.                    

Текст-розповідь. Заголовок, його відповідність змісту тексту Складання міні – розповіді «Скоро літо»

 

  1.                    

Текст-опис. Складання тексту-опису «Літній день». Літо в поезії М.Познанської «Роса», М.Сингаївського «Земля дитинства»

 

  1.                    

Читання поетичних творів про літо. Складання віршів. Малювання ілюстрацій до віршів

 

  1.                    

Узагальнююче заняття за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Каюда Лариса Анатоліївна
    Дякую. Чудова допомога у роботі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маховик Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
22 серпня 2019
Переглядів
8367
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку