Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Розвиток мовлення.„Каїн і Авель”. Легенда.

Про матеріал

Мета: вчити висловлювати власні думки стосовно поведінки героїв прочитаного тексту;

розвивати усне і писемне мовлення, увагу, мислення;

виховувати уміння оцінювати власну поведінку, прагнення бути добрим, справедливим, гарним товаришем.

Перегляд файлу

Тема. „Каїн і Авель”. Легенда.

 Власна оцінка поведінки героїв прочитаного тексту.

Мета: вчити висловлювати власні думки стосовно поведінки героїв прочитаного тексту;

розвивати усне і писемне мовлення, увагу, мислення;

виховувати уміння оцінювати власну поведінку, прагнення бути добрим, справедливим, гарним товаришем.

Обладнання: підручник „Читанка”

    Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Повідомлення теми уроку.
  1. Вступна бесіда.
  • Пригадайте яку біблійну легенду про двох братів ми з вами читали на уроці читання?
  • Про що в ній розповідається?
  • Хто головні герої?
  • Сьогодні на уроці ми будемо вчитися давати власну оцінку поведінці героїв даної легенди.
  1. Основна частина уроку.
  1. Самостійне читання тексту.
  • Прочитайте легенду, зверніть увагу на незрозумілі слова.
  1. Словникова робота.
  • Давайте прочитаємо незнайомі слова спробуємо їх пояснити. Підберіть синоніми.

Вогнище – багаття

Окаянний – знедолений, проклятий

Заметушився – забігав у різні боки, замотався

Заплямував – забруднив

  1. Бесіда за змістом тексту.

 - Назвіть мені ознаки тексту-міркування

  • Які риси характеру притаманні Авелю? Чому?
  • Які риси характеру притаманні Каїну? З чого це видно?
  • Яке твердження з тексту про Каїна можна навести.
  • Розкажіть основну частину, тобто поясніть твердження. Зробіть висновок.
  • Що ми можемо сказати про вчинки обох героїв легенди?
  • Як ви розцінюєте поведінку Каїна?
  1. Написання тексту-міркування.
  • А зараз ви напишете текст-міркування, в якому дасте власну оцінку вчинкам Каїна.
  1. Читання написаних текстів.
  • Хто з учнів бажає прочитати свою роботу.
  1. Підсумок уроку
  • Чого навчилися на сьогоднішньому уроці?
  • Який висновок можемо зробити з ваших міркувань?

 

docx
Додано
14 лютого 2018
Переглядів
1155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку