Дзвенить дзвоник.
Привітання!!!!!!!
- Хочу обговорити з вами дуже важливі питання, відповісти на які здавалося б легко, але насправді складно. Дуже хочу,щоб наш урок був вдалим. Заплющте очі. Побажайте в думках своїм однокласникам, собі і мені успіхів. Сьогодні ми підводимо підсумки теми,яку вивчали на попередніх уроках. Яку? Отже, саме вона, буде провідником на уроці.
- пропоную почати з того, що завжди налаштовує на позитивний лад, а саме переглянути відео фрагмент.
Фрагмент «Ральф»
- Сподіваюсь, що ви здогадалися, що цей мультфільм називається…..
- Отже, про що ж піде мова під час уроку?
Інтернет – це невід’ємна частина нашого життя. Кожного дня нам на допомогу приходить всесвітнє павутиння мережі. Але для безпечної роботи необхідно дотримуватись певних правил. Їх ми з вами і складемо. Тема на дошці.
- Найчастіше ми користуємося в сучасному інформаційному середовищі пк. А чи знаєте ви скільки років комп’ютеру? Зараз тимофій допоможе нам дізнатися. Виявляється, що копм. Вже 381 рік.
- (ноутбук). Дивіться, на ньому пароль. Необхідно його розгадати, щоб почати роботу. Зараз майже кожен користувач встановлює пароль для захисту своєї інформації.
- Для роботи на уроці кожен з вас обрав колір сигнальної картки. Підніміть їх угору. Як ви бачите, букви в коді також різні за кольором. Пропоную зараз розійтись по сесійним залам, об’єднавшись у групи, відповідно кольору картки та за хвилину обговорити і прийняти рішення, яка якість знадобиться нам для роботи на уроці. Слово має починатись на букву вашого кольору.
Результат!!!!
- Подивіться ще раз уважно на екран ноутбука. Які кольори присутні на логотипі операційної системи макрософт? Яку закономірність ви помітили? А чи є ви підписниками соц. Мереж? Що ви збираєте там? Отак і під час уроку ви будете збирати лайки.
- Оцінка завдання 5хв
- Копмп. Який зараз перед нами не завжди був таким. Раніше все було зовсім не так. Машини мали замалий об’єм пам’яті. І люди постійно створювали носії інформації. Перший з них ви мабуть і не бачили. (Даша)
- Код доступу ви почули в доповіді Даші. Це числівник. Хто запам’ятав. Числ
- А зараз вся інформація зберігається в інтернеті. А які ще асоціації у вас виникають, коли ви чуєте слово інтернет? Давайте з’ясуємо. Працювати будемо тими ж групами. Під час обговорення оберіть доповідача своєї групи.
- Оцінювання
- Дискета була ненадійною, часто ламалася і мала невеликий об’єм пам’яті. Наступний носій вам уже знайомий. Але пароль нам знову невідомий. В цьому нам допоможе розгадати Юля. Слухайте уважно. Числ
Оцінювання
- Коли ми переглядаємо щось по телевізору чи, наприклад, у ютуб, що періодично з’являється та відволікає від перегляду? Тож і у нас перерва-реклама. Пропоную розім’ятися. Відео.
- З часом диски почали використовувати не за призначенням. Ось ми з вами нещодавно робили… Інформації ставало все більше і тому зараз ми користуємося… (Костя) Числ
- Чи запам’ятали ви код?
- На екрані ви бачите речення,але воно представлено не лише у вигляді слів, а й картинок. Давайте спробуємо відтворити. Чи все відповідає дійсності? Чому? Як виправити?
- Бесіда
- Ми поглянули на інтернет з різних сторін, з’ясували як переваги,так і недоліки. Але не з’ясували найголовніше, з якого часу люди почали ним користуватися?
- (Міша) . Числ
- Отже, кожній групі необхідно скласти правило, яке знадобиться для безпечної роботи в інтернеті. Допоможе вам у цьому зображення, що з’явиться у рамочці відповідного кольору.
- Оцінювання
-
- Давайте ж підіб’ємо підсумок. Допоможе нам у цьому ще один код, що має назву «ПОПС».
- А тепер візьміть олівці і поставте вподобайку у вигляді галочки, або дизлайк у вигляді хрестика (дискета – цікаво, нецікаво, диск – вдалося, були труднощі, флешка – дізнався щось нове чи ні, інтернет – хочу працювати з цією темою далі чи ні)
Спробуйте вдома пофантазувати та зробити припущення, а який же наступний цікавий винахід, пристрій чи гаджет чекає на нас та для чого він знадобиться.