Розвиток мовлення "Складаємо речення за зображенням"

Про матеріал
Розробка уроку з розвитку зв'язного мовлення для учнів 3-4 класів з теми "Складання речень за зображеннями".
Перегляд файлу
  1. Організаційний момент. 1 хв

Дзвенить дзвоник.

Привітання!!!!!!!

-         Хочу обговорити з вами дуже важливі питання, відповісти на які здавалося б легко, але насправді складно. Дуже хочу,щоб наш урок був вдалим. Заплющте очі. Побажайте в думках своїм однокласникам, собі і мені успіхів. Сьогодні ми підводимо підсумки теми,яку вивчали на попередніх уроках. Яку? Отже, саме вона, буде провідником на уроці.

  1. Тема

-         пропоную почати з того, що завжди налаштовує на позитивний лад, а саме переглянути відео фрагмент.

Фрагмент «Ральф»

-         Сподіваюсь, що ви здогадалися, що цей мультфільм називається…..

-         Отже, про що ж піде мова під час уроку?

Інтернет – це невід’ємна частина нашого життя. Кожного дня нам на допомогу приходить всесвітнє павутиння мережі. Але для безпечної роботи необхідно дотримуватись певних правил. Їх ми з вами і складемо. Тема на дошці.

-         Найчастіше ми користуємося в сучасному інформаційному середовищі пк. А чи знаєте ви скільки років комп’ютеру? Зараз тимофій допоможе нам дізнатися. Виявляється, що копм. Вже 381 рік.

  1.  Але це не все, також дізнаємось, що ставало у пригоді для передачі інформації в ті часи, коли комп’ютери вже існували, а інтернету ще не було! А коли ж взагалі з’явились комп’ютери?
  2. Код

-         (ноутбук). Дивіться, на ньому пароль. Необхідно його розгадати, щоб почати роботу. Зараз майже кожен користувач встановлює пароль для захисту своєї інформації.

-         Для роботи на уроці кожен з вас обрав колір сигнальної картки. Підніміть їх угору. Як ви бачите, букви в коді також різні за кольором. Пропоную зараз розійтись по сесійним залам, об’єднавшись у групи, відповідно кольору картки та за хвилину обговорити і прийняти рішення, яка якість знадобиться нам для роботи на уроці. Слово має починатись на букву вашого кольору.

Результат!!!!

-         Подивіться ще раз уважно на екран ноутбука. Які кольори присутні на логотипі операційної системи макрософт? Яку закономірність ви помітили? А чи є ви підписниками соц. Мереж? Що ви збираєте там? Отак і під час уроку ви будете збирати лайки.

-         Оцінка завдання 5хв

  1. Завдання 1 3 хв

-         Копмп. Який зараз перед нами не завжди був таким. Раніше все було зовсім не так. Машини мали замалий об’єм пам’яті. І люди постійно створювали носії інформації. Перший з них ви мабуть і не бачили. (Даша)

-         Код доступу ви почули в доповіді Даші. Це числівник. Хто запам’ятав. Числ

-         А зараз вся інформація зберігається в інтернеті. А які ще асоціації у вас виникають, коли ви чуєте слово інтернет? Давайте з’ясуємо. Працювати будемо тими ж групами. Під час обговорення оберіть доповідача своєї групи.

-         Оцінювання

  1. Завдання 2    5 хв Миша Миша, Полина Поліна Костя Ксюша, Дима Даша

-         Дискета була ненадійною, часто ламалася і мала невеликий об’єм пам’яті. Наступний носій вам уже знайомий. Але пароль нам знову невідомий. В цьому нам допоможе розгадати Юля. Слухайте уважно. Числ

  1. Як і будь-який винахід людства, інтернет має як позитивні сторони, так і негативні. Які ж вони. Учні,чиї імена я назву, вирушать до віртуальних кімнат і з’ясують, чим же мережа інтернет корисна, а чим шкідлива. А всі інші разом зі мною тим часом обговорять у спільній залі. А потім порівняємо.

Оцінювання

  1. Фізкультхвилинка

-         Коли ми переглядаємо щось по телевізору чи, наприклад, у ютуб, що періодично з’являється та відволікає від перегляду? Тож і у нас перерва-реклама. Пропоную розім’ятися. Відео.

  1. Завдання 3   3хв

-         З часом диски почали використовувати не за призначенням. Ось ми з вами нещодавно робили… Інформації ставало все більше і тому зараз ми користуємося…  (Костя) Числ

-         Чи запам’ятали ви код?

-         На екрані ви бачите речення,але воно представлено не лише у вигляді слів, а й картинок. Давайте спробуємо відтворити. Чи все відповідає дійсності? Чому? Як виправити?

-         Бесіда

  1. Завдання 4   8хв

-         Ми поглянули на інтернет з різних сторін, з’ясували як переваги,так і недоліки. Але не з’ясували найголовніше, з якого часу люди почали ним користуватися?

-         (Міша) . Числ

-         Отже, кожній групі необхідно скласти правило, яке знадобиться для безпечної роботи в інтернеті. Допоможе вам у цьому зображення, що з’явиться у рамочці відповідного кольору.

-         Оцінювання

-          

  1. Підсумок   3хв

-         Давайте ж підіб’ємо підсумок. Допоможе нам у цьому ще один код, що має назву «ПОПС».

  1. Рефлексія  1хв

-         А тепер візьміть олівці і поставте вподобайку у вигляді галочки, або дизлайк у вигляді хрестика (дискета – цікаво, нецікаво, диск – вдалося, були труднощі, флешка – дізнався щось нове чи ні, інтернет – хочу працювати з цією темою далі чи ні)

  1. Д/з   1хв

Спробуйте вдома пофантазувати та зробити припущення, а який же наступний цікавий винахід, пристрій чи гаджет чекає на нас та для чого він знадобиться.

docx
Додав(-ла)
Борисенко Анна
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку