Розвиток музичних здібностей учнів засобами музично-дидактиної гри.

Про матеріал
Розвиток музичних здібностей учнів засобами музично-дидактиної гри. У презентації представлені музичні ігри, які можна використовувати в початковій школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток музичних здібностей у учнів засобами музично-дидактичної гри.

Номер слайду 2

ГРА – вид діяльності. На сучасному етапі розвитку освіти одним із завдань визначено необхідність формування активної, творчої особистості. На розвиток музичних здібностей дитини великий вплив має ігровий момент. На уроках музики цей метод навчання позитивно впливає на учнів, формує музичні здібності, допомагає якісно засвоїти матеріал. Ігрові ситуації підтримують інтерес до предмету, емоційно розвантажують. Гра приносить радість, задоволення.

Номер слайду 3

ПАЗЛИЦікавою грою для дітей буде складання пазлів з музичних інструментів, або портретів композиторів, застосовуючи мультимедійну дошку. Хочу вам запропонувати конструктор пазлів онлайн, безкоштовно і без реєстрації. Посилання на сайт:https://ollgames.ru/sozdaj-svoj-pazl/

Номер слайду 4

Музично-дидактичні ігри, які я використовую у своїй роботі.1. Гра “Знайди свій стільчик”Умови: ставимо стільчики в рядок і кожен займає своє місце ( запам'ятали де чий стільчик). Як тільки музика починає звучати діти танцюють, коли перестає, кожен повинен сісти на свій стільчик. Аналогічно можна провести таку гру але без стільчиків. Якщо на вулиці пора року осінь -то танцювати з листочками в руках, а як музика зупиниться – присісти. На кожну пору року змінювати атрибути.

Номер слайду 5

2. Гра “Замри”Умови: коли музика звучить, діти танцюють. Коли зупиняється – діти повинні не рухатись і не сміятися. Хто порухався або засміявся – виходить з гри. І так до одного переможця.(найулюбленіша гра)3. Гра “Чарівний клей”Умови: учитель всі стільчики дітей “змащує” чарівним клеєм. Коли діти сідають то уявляють, що вони приклеїлися. Учитель говорить:” “ Один, два, три – ручка відклейся (в цей час діти під музику танцюють однією рукою, як тільки музика зупиняється, рука знову “приклеюється” назад (на коліна) Так можна танцювати різними частинами тіла (брови, ноги, ротик, носик, вушка)

Номер слайду 6

4. Гра “Передай”Умови: діти стають в коло в руках хтось один тримає іграшку. Коли звучить музика передають іграшку, як тільки зупиняється в кого іграшка залишається в руках – той виходить з гри.5. Гра на визначення темпу. Умови: діти сидять на стільчиках, руки на колінах. Коли звучить повільна музика – вони плещуть в долоні, а коли швидка – тупають ногами. Таку ж гру можна зробити визначаючи характер музики (весела, сумна)

pptx
Додано
26 листопада 2021
Переглядів
826
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку