Тема уроку: Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії.
Микола Куліш. Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. М. Куліш. Сатирична комедія «Мина Мазайло».
Завдання: прочитайте теоретичний матеріал підручника с. 115-122, зробіть конспект, даючи відповіді на наступні питання:
-
У чому полягало новаторство театру Леся Курбаса «Березіль»?
-
Які п’єси були поставлені в театрі Леся Курбаса?
-
Якого року театр «Березіль» було реорганізовано в Харківський драматичний театр ім. Т.Шевченка?
-
Розвиток драматургії: поява нових авторів та жанрово нових драматичних творів.
-
Чому Лесь Курбас є представником «розстріляного відродження»?
-
Чому вважають, що Микола Куліш став знаменитим за одну ніч?
-
Творчий доробок М. Куліша?
-
Участь М.Куліша у літературній дискусії 1925-1928 р.р.
-
Куліш – драматург. Драматичні твори митця.
-
Жанр твору «Мина Мазайло», його характерні риси?
-
Композиція твору «Мина Мазайло»?
-
Висловіть власну думку, пояснивши, чому п’єсу «Мина Мазайло» названо «філологічний водевіль» (на основі змісту твору).
Примітка: ВОДЕВІ́ЛЬ (від франц. vaudeville) – жанр музичного театру; легка комедійна одноактна вистава з музикою, куплетами, танцями.
Критерії оцінювання: за кожна правильна і змістовна відповідь оцінюється в 1 бал.
Тема уроку: Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії.
Микола Куліш. Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. М. Куліш. Сатирична комедія «Мина Мазайло».
Завдання: прочитайте теоретичний матеріал підручника с. 115-122, зробіть конспект, даючи відповіді на наступні питання:
-
У чому полягало новаторство театру Леся Курбаса «Березіль»?
-
Які п’єси були поставлені в театрі Леся Курбаса?
-
Якого року театр «Березіль» було реорганізовано в Харківський драматичний театр ім. Т.Шевченка?
-
Розвиток драматургії: поява нових авторів та жанрово нових драматичних творів.
-
Чому Лесь Курбас є представником «розстріляного відродження»?
-
Чому вважають, що Микола Куліш став знаменитим за одну ніч?
-
Творчий доробок М. Куліша?
-
Участь М.Куліша у літературній дискусії 1925-1928 р.р.
-
Куліш – драматург. Драматичні твори митця.
-
Жанр твору «Мина Мазайло», його характерні риси?
-
Композиція твору «Мина Мазайло»?
-
Висловіть власну думку, пояснивши, чому п’єсу «Мина Мазайло» названо «філологічний водевіль» (на основі змісту твору).
Примітка: ВОДЕВІ́ЛЬ (від франц. vaudeville) – жанр музичного театру; легка комедійна одноактна вистава з музикою, куплетами, танцями.
Критерії оцінювання: за кожна правильна і змістовна відповідь оцінюється в 1 бал.