Розвиток навчальної самоефективності дітей молодшого шкільного віку

Про матеріал
Нова концепція початкової освіти, поряд з виконанням традиційних завдань, зобов’язує школу створити умови для різнобічного розвитку особистості дитини, її самоствердження та творчої самореалізації, формування людини з новим рівнем свідомості, яка володітиме новим мисленням, високою культурою життєвого самовизначення. Водночас усвідомлюватиме себе індивідуальністю, членом суспільства і представником людства. Така людина спроможна самостійно формувати цілі, знаходити оптимальні шляхи їх досягнення, брати на себе відповідальність за свої вчинки і діяльність, здатна до оцінки і самооцінки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток навчальної самоефективності дітей молодшого шкільного вікуІщенко Ю. П.

Номер слайду 2

Нова концепція початкової освіти, поряд з виконанням традиційних завдань, зобов’язує школу створити умови для різнобічного розвитку особистості дитини, її самоствердження та творчої самореалізації, формування людини з новим рівнем свідомості, яка володітиме новим мисленням, високою культурою життєвого самовизначення. Водночас усвідомлюватиме себе індивідуальністю, членом суспільства і представником людства. Така людина спроможна самостійно формувати цілі, знаходити оптимальні шляхи їх досягнення, брати на себе відповідальність за свої вчинки і діяльність, здатна до оцінки і самооцінки.

Номер слайду 3

За визначенням фахівців, самоефективність – це здатність визначати цілі, наполегливо йти до них, бути здатним робити необхідні кроки для їх досягнення. Шлях до самоефективності включає в себе досвід безпосередньої діяльності, соціальне моделювання, позитивне підкріплення й позитивне ставлення.

Номер слайду 4

Необхідною умовою розвиваючого впливу навчальної діяльності на молодших школярів є мотивація досягнення успіху: тільки ця мотивація сприяє розвитку пізнавальної активності, прояву ініціативи, самостійності, зняттю особистісної тривожності

Номер слайду 5

Навчання через гру – це найкращий і найприродніший спосіб підготувати дитину сьогодні до світу завтра, передусім розвинути наскрізні вміння, які сьогодні є ключовою валютою на ринку праці. 

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Граючись – навчаємосьІгри з цеглинками – найулюбленіша частина уроку. І не лише для учнів, а й для нас, вчителів, адже педагоги розуміють: діти не просто граються. Вони розвивають пам’ять та увагу , творчі здібності і дрібну моторику. Це успішна методика, що дозволяє учням залишатися дітьми, але при цьому навчатися, розвивати навички та вміння. 

Номер слайду 8

Проєктна діяльність - одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції.

Номер слайду 9

Залучення молодших школярів до проєктної роботи сприяє формуванню в них таких компетентностей: розвиває критичне мислення, пізнавальну активністьпідвищується мотивація до навчальної діяльності;формується вміння самостійно здобувати знання, працювати у групі, аналізувати результати діяльності;виховує почуття відповідальності за результати спільної роботи;поглиблюються знання з оволодіння інформаційно-комунікативними технологіями.

Номер слайду 10

Таємниці енергоефективного будинку

Номер слайду 11

Дослідження властивостей води

Номер слайду 12

Створення проблемних ситуацій Зіткнення учнів із суперечливими фактами. Постановка проблемного питання на основі створення елементів дискусіїМотивація учнів до узагальнення фактів.

Номер слайду 13

Групові методи навчання: Робота в парах. Робота в малих групах Фронтальні методи навчання: Мікрофон. Незакінчені речення. Мозковий штурм та інші…

Номер слайду 14

Мета вчителя: створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини; надати можливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили; допомогти дитині зрости в умовах успіху; дати відчути радість від здолання труднощів; допомогти зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, завжди необхідно докласти зусиль.

Номер слайду 15

У своїй педагогічній діяльності постійно застосовую висловлювання, які підтримують дітей, надають їм наснаги, створюють ситуацію успіху: Це дуже важливо, і в тебе неодмінно вийде ... Саме ти і міг би зробити таку справу... Я впевнена, що ти пам’ятатимеш про ... Це зовсім нескладно, навіть якщо не вийде — нічого страшного. Ось цей елемент вийшов дуже гарно! Починай же! Тебе чекає успіх!

Номер слайду 16

Стає необхідним створення сприятливих умов для творчої діяльності дітей, які б допомагали їм самореалізуватися у складній багатогранній соціокультурній ситуації, формували потребу особистості в подальшому творчому сприйнятті світу, розвивали її самоефективність.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
21 січня
Переглядів
418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку