Аналітичний звіт асистента вчителя за I семестр 2021/2022 навчального року

Про матеріал
Аналітичний звіт асистента вчителя за I семестр 2021/2022 навчального року
Перегляд файлу

Аналітичний звіт асистента вчителя

 ------------------- за I семестр 2021/2022 навчального року

 --------------- закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня ------------------

 

На кінець  I семестру 2021/2022 н.р. учень 4-Б класу   Арсеній  має такі досягнення з 4 навчальних предметів за модифікованою програмою (українська мова, літературне читання, математика, Я досліджую світ):

 

Я досліджую світ:

• наводить приклади тіл живої  та неживої природи; тіл, створених руками людини; природних матеріалів, з яких людина виробляє предмети вжитку;

• називає органи чуття людини;

• має уявлення про ознаки живих організмів; прилади, за допомогою яких досліджують природу;

• називає правила поведінки в природі;

• дотримується правил поведінки під час екскурсій;

• спостерігає досліди, які демонструють властивості води, повітря;

• розповідає з допомогою вчителя: про значення повітря, води, ґрунту для життя рослин, тварин, людини; чому і як потрібно економити воду;

• під керівництвом дорослих дотримується основних правил безпечної поведінки;

• має уявлення про розпорядок дня, робоче місце школяра, правильну поставу;

• застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр;        

• наводить приклади небезпечних розваг на перерві та під час прогулянки (за наочною опорою);

• розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування;

• називає  частини (квіткової) рослини; ознаки комах, птахів, звірів; правила поведінки в природі;

• розглядає ілюстрації підручника (дидактичних матеріалів)  і за допомогою вчителя здобуває з них необхідну інформацію;

• знає назву свого міста; домашню адресу.

                 

Математика:

  називає склад чисел у межах 20 (з  частковою опорою на малюнки);

• розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, промінь, відрізок; куб, кулю, циліндр;

• визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації;

• зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану за допомогою учителя;

• позначає числа цифрами;

• лічить за правилами лічби предмети в просторі (розташовані послідовно, хаотично, по колу) за допомогою вчителя;

• розуміє зміст дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як кількісну характеристику порожньої множини, як результат віднімання рівних чисел;

• будує відрізок заданої довжини в зошиті у клітинку;

• розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа;

• розуміє різні способи утворення двоцифрових чисел;

• має уявлення про розряд десятків і розряд одиниць

• розуміє сутність відношення між числами «більше на...», «менше на...»;

• визначає прийом додавання залежно від випадку обчислення з опорою на зразок;

• з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування  проблемного завдання, в тому числі й сюжетних  задач (яка інформація наявна, якої  інформації немає і  яку треба знайти).

 

Літературне читання:

• 3-4 реченнями висловлює співпереживання з діючими особами у прослуханому тексті;

• виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції;

• промовляє вірші скоромовки, бере участь у розгадуванні загадок;

• частково переказує сюжетний текст букварного типу;

• за допомогою учителя  будує зв’язне висловлювання за поданим початком і малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя;

• читає, але не усвідомлює зміст найпростіших текстів;

• з допомогою вчителя складає і записує  речення за ілюстраціями, навчальною ситуацією;

• має уявлення про текст, речення.

 

Українська мова:

 повторює та самостійно пише елементи букв, деякі букви;

• з допомогою учителя та самостійно впізнає і називає за алфавітом малі і великі рукописні букви;

• самостійно  відповідає на запитання за ситуацією, малюнком та невеличким описом;

 •знаходить малюнок, що схожий  за змістом до прочитаного вчителем речення чи абзацу тексту;

• знає найпростіші українські формули мовленнєвого етикету вітання, прощання, прохання, українські форми звертання до дітей і дорослих;

• уважно слухає і розуміє вчителя, приступає до роботи відразу після його настанови; слухає відповіді однокласників;

• відповідає на запитання окремими словами й короткими реченнями;

• пише короткі слова на слух під диктовку.

 

За результатами навчальних досягнень та спостережень ----- Арсеній засвоїв програмний матеріал на середньому рівні. На заняттях потребує постійного підбадьорювання, тільки тоді займає активну позицію.  Хлопчик швидко виснажується, увага характеризується переключенням, важкістю зосередження. Виявляє розсіювання уваги на другорядне з втратою основного, спостерігаються незначні труднощі зосередження.   

Встановлює причинно-наслідкові зв'язки, при виконанні завдання завжди потребує постійної опори на зразок, допомогу, послідовність дій при виконанні завдання  встановлює з допомогою вчителя, інколи самостійно.

Домінуючі захоплення та інтереси добре виражені. Взаємовідносини з оточуючими однолітками і старшими доброзичливі. Адекватно ставиться до рідних, однолітків.

Самооцінка в учня адекватна, об’єктивна. «Я-концепція» сформована,  може самостійно вказати на власне місце у родині, класному колективі, тощо. До результатів власної діяльності не виражає вимогливості та  не має сформульованих критерій. Самостійно не може знайти помилку та виправити її. Зауваження та поради вчителя сприймає, погоджується з ними.

У II семестрі 2021/2022н.р. необхідно продовжити роботу над вдосконаленням фонематичного, граматичного, лексичного компонента мовлення, над вдосконаленням діалогічного, монологічного та зв'язного мовлення. Вчити  аналізувати тексти різних жанрів мови. Продовжувати вчити описувати предмети, тварин у вивчених творах, роздумувати про вчинки героїв. Працювати над темпом, ритмом читання та письмом.

 

 

 

 

Асистент учителя                                                                       ----------

docx
Додав(-ла)
Чуйко Ольга
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
24 січня
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку