Аналітичний звіт асистента вчителя
------------------- за I семестр 2021/2022 навчального року
--------------- закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня ------------------
На кінець I семестру 2021/2022 н.р. учень 4-Б класу Арсеній має такі досягнення з 4 навчальних предметів за модифікованою програмою (українська мова, літературне читання, математика, Я досліджую світ):
Я досліджую світ:
• наводить приклади тіл живої та неживої природи; тіл, створених руками людини; природних матеріалів, з яких людина виробляє предмети вжитку;
• називає органи чуття людини;
• має уявлення про ознаки живих організмів; прилади, за допомогою яких досліджують природу;
• називає правила поведінки в природі;
• дотримується правил поведінки під час екскурсій;
• спостерігає досліди, які демонструють властивості води, повітря;
• розповідає з допомогою вчителя: про значення повітря, води, ґрунту для життя рослин, тварин, людини; чому і як потрібно економити воду;
• під керівництвом дорослих дотримується основних правил безпечної поведінки;
• має уявлення про розпорядок дня, робоче місце школяра, правильну поставу;
• застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр;
• наводить приклади небезпечних розваг на перерві та під час прогулянки (за наочною опорою);
• розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування;
• називає частини (квіткової) рослини; ознаки комах, птахів, звірів; правила поведінки в природі;
• розглядає ілюстрації підручника (дидактичних матеріалів) і за допомогою вчителя здобуває з них необхідну інформацію;
• знає назву свого міста; домашню адресу.
Математика:
• називає склад чисел у межах 20 (з частковою опорою на малюнки);
• розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, промінь, відрізок; куб, кулю, циліндр;
• визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації;
• зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану за допомогою учителя;
• позначає числа цифрами;
• лічить за правилами лічби предмети в просторі (розташовані послідовно, хаотично, по колу) за допомогою вчителя;
• розуміє зміст дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як кількісну характеристику порожньої множини, як результат віднімання рівних чисел;
• будує відрізок заданої довжини в зошиті у клітинку;
• розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа;
• розуміє різні способи утворення двоцифрових чисел;
• має уявлення про розряд десятків і розряд одиниць
• розуміє сутність відношення між числами «більше на...», «менше на...»;
• визначає прийом додавання залежно від випадку обчислення з опорою на зразок;
• з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти).
Літературне читання:
• 3-4 реченнями висловлює співпереживання з діючими особами у прослуханому тексті;
• виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції;
• промовляє вірші скоромовки, бере участь у розгадуванні загадок;
• частково переказує сюжетний текст букварного типу;
• за допомогою учителя будує зв’язне висловлювання за поданим початком і малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя;
• читає, але не усвідомлює зміст найпростіших текстів;
• з допомогою вчителя складає і записує речення за ілюстраціями, навчальною ситуацією;
• має уявлення про текст, речення.
Українська мова:
• повторює та самостійно пише елементи букв, деякі букви;
• з допомогою учителя та самостійно впізнає і називає за алфавітом малі і великі рукописні букви;
• самостійно відповідає на запитання за ситуацією, малюнком та невеличким описом;
•знаходить малюнок, що схожий за змістом до прочитаного вчителем речення чи абзацу тексту;
• знає найпростіші українські формули мовленнєвого етикету вітання, прощання, прохання, українські форми звертання до дітей і дорослих;
• уважно слухає і розуміє вчителя, приступає до роботи відразу після його настанови; слухає відповіді однокласників;
• відповідає на запитання окремими словами й короткими реченнями;
• пише короткі слова на слух під диктовку.
За результатами навчальних досягнень та спостережень ----- Арсеній засвоїв програмний матеріал на середньому рівні. На заняттях потребує постійного підбадьорювання, тільки тоді займає активну позицію. Хлопчик швидко виснажується, увага характеризується переключенням, важкістю зосередження. Виявляє розсіювання уваги на другорядне з втратою основного, спостерігаються незначні труднощі зосередження.
Встановлює причинно-наслідкові зв'язки, при виконанні завдання завжди потребує постійної опори на зразок, допомогу, послідовність дій при виконанні завдання встановлює з допомогою вчителя, інколи самостійно.
Домінуючі захоплення та інтереси добре виражені. Взаємовідносини з оточуючими однолітками і старшими доброзичливі. Адекватно ставиться до рідних, однолітків.
Самооцінка в учня адекватна, об’єктивна. «Я-концепція» сформована, може самостійно вказати на власне місце у родині, класному колективі, тощо. До результатів власної діяльності не виражає вимогливості та не має сформульованих критерій. Самостійно не може знайти помилку та виправити її. Зауваження та поради вчителя сприймає, погоджується з ними.
У II семестрі 2021/2022н.р. необхідно продовжити роботу над вдосконаленням фонематичного, граматичного, лексичного компонента мовлення, над вдосконаленням діалогічного, монологічного та зв'язного мовлення. Вчити аналізувати тексти різних жанрів мови. Продовжувати вчити описувати предмети, тварин у вивчених творах, роздумувати про вчинки героїв. Працювати над темпом, ритмом читання та письмом.
Асистент учителя ----------