План-конспект уроку з лікувальної фізкультури, ритміки для учнів 7 класу з розумовою відсталістю.
Тема: Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини.
Завдання:
Дата проведення:
Місце проведення: спортивний зал.
Тип уроку: комбінований.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно -методичні вказівки |
І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА. Відпрацювання рухів руками при ходьбі строєм. Виконання команд: «По колу – руш!», «Відставити!», «Направляючий – на місці!». Повороти на місці кругом (переходом). |
5 хвилин
|
Все детально показувати та роз’яснювати. Слідкувати за правильністю виконання вправи |
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Імітація рухів солдата, лижника, ковзаняра. 1. Дитина стоїть за стільцем, виконує такі рухи: нахиляється через спинку стільця, торкаючись руками сидіння. Потім присідає, тримаючись за спинку стільця. 2. «Зайчики»: стрибати на місці із просуванням уперед, зігнувши лікті, долоні стиснуті в кулачки. 3. «Потяг»: ходьба на місці пружним кроком, лікті зігнуті, долоні стиснуті в кулак. По черзі рухати руками вперед, кругом, видих через рот, промовляти «ш-ш-ш-ш-ш». Поєднати це з тупотінням. 4. «Ножиці»: робити перехресні рухи руками, повільно нахиляючи тулуб уперед. 5. «Вітрила»: вільні колові рухи руками, махові рухи рук. 6. «Кулак — долоні»: поперемінне та одночасне стискування долонь у кулак під змінний ритм музики. 7. «Пружинки»: напівприсісти, стати на пальці й підстрибнути. 8. «Стоп»: діти йдуть під музику ритмічною ходою. Музика раптово замовкає, але дитина продовжє іти, доки учитель не скаже: «Стоп». 9. «Чаплі»: дитина стоїть на одній нозі. Руки відведені вбік: Дуже важко так стояти, Ніжку вниз не опускати, І не впасти, не хитатись, За сусіда не триматись. |
31 хвилин
|
Д. Кабалевський ―Барабанщик; Е. Адамцевич ―Запорiзький марш; Д. Кабалевський ―Три варіанти маршу, М. Блантер ―Футбольний марш; Старокадомський ―Веселi мандрівники; Парна полька; Б. Фiльц ―Коломийка;
|
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. Ходьба по гімнастичній лаві. Ходьба по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів з підлоги, стоячи на гімнастичній лаві). Ходьба гімнастичною лавою з предметом (предметами) в руках. |
5 хвилин |
Все детально показувати та роз’яснювати. Слідкувати за правильністю виконання вправи |