Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини

Про матеріал
План-конспект уроку з лікувальної фізкультури, ритміки для учнів 7 класу з розумовою відсталістю. Тема: "Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини". Детальний план-конспект уроку. Урок пропрацьований. Все детально, доступно розписано. Індивідуальна форма проведення корекційного заняття, урок розрахований на 25 хвилин.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з лікувальної фізкультури, ритміки  для учнів 7 класу з розумовою відсталістю.

 

Тема: Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини.

Завдання:

  1. Розвиток стійкості уваги.
  2. Розвиток узагальненості уявлень.
  3. Розвиток уміння орієнтуватись в просторі на основі зорової та кінестетичної чутливості.
  4. Розвиток координації рухів.
  5. Розвиток узгодженості рухових дій.
  6. Розвиток рухової пам’яті.
  7. Закріплення навички правильної постави.
  8. Корекція порушень опорно-рухового апарату.
  9. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та вдосконалення навички ходьби (бігу).
  10. Розвиток навички узгодження фаз дихання з руховими актами.
  11. Корекція зовнішнього прояву емоцій.
  12. Розвиток усвідомленого розуміння змісту зверненого мовлення.
  13. Виховання дисциплінованості, організованості, вміння співпрацювати в колективі.

Дата проведення:

Місце проведення: спортивний зал.

Тип уроку: комбінований.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно -методичні вказівки

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА. 

Відпрацювання рухів руками при ходьбі строєм.

Виконання команд: «По колу – руш!», «Відставити!», «Направляючий – на місці!».

Повороти на місці кругом (переходом).

5 хвилин

 

Все детально показувати та роз’яснювати. Слідкувати за правильністю виконання вправи

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу.

Крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом).

Імітація рухів солдата, лижника, ковзаняра.

1. Дитина стоїть за стільцем, виконує такі рухи: нахиляється через спинку стільця, торкаючись руками сидіння. Потім присідає, тримаючись за спинку стільця.

2. «Зайчики»: стрибати на місці із просуванням уперед, зігнувши лікті, долоні стиснуті в кулачки.

3. «Потяг»: ходьба на місці пружним кроком, лікті зігнуті, долоні стиснуті в кулак. По черзі рухати руками вперед, кругом, видих через рот, промовляти «ш-ш-ш-ш-ш». Поєднати це з тупотінням.

4. «Ножиці»: робити перехресні рухи руками, повільно нахиляючи тулуб уперед.

5. «Вітрила»: вільні колові рухи руками, махові рухи рук.

6. «Кулак — долоні»: поперемінне та одночасне стискування долонь у кулак під змінний ритм музики.

7. «Пружинки»: напівприсісти, стати на пальці й підстрибнути.

8. «Стоп»: діти йдуть під музику ритмічною ходою. Музика раптово замовкає, але дитина продовжє іти, доки учитель не скаже: «Стоп».

9. «Чаплі»: дитина стоїть на одній нозі. Руки відведені вбік:

Дуже важко так стояти,

Ніжку вниз не опускати,

І не впасти, не хитатись,

За сусіда не триматись.

31 хвилин

 

 

Д. Кабалевський ―Барабанщик;

Е. Адамцевич ―Запорiзький марш;

Д. Кабалевський ―Три варіанти маршу,

М. Блантер ―Футбольний марш;

Старокадомський ―Веселi мандрівники;

 Парна полька;

 Б. Фiльц ―Коломийка;

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Ходьба по гімнастичній лаві.

Ходьба по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів з підлоги, стоячи на гімнастичній лаві).

Ходьба гімнастичною лавою з предметом (предметами) в руках.

5 хвилин

Все детально показувати та роз’яснювати. Слідкувати за правильністю виконання вправи

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
1226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку