«Сніжний день»
РАНОК |
Спостереження за зимовим сонцем. Підставити долоньки сонечку. Чи гріє воно? Рухлива гра «Хитра лисиця» (біг врозтіч). Дидактична гра «Назви засоби загартування». Мета: закріпити знання про засоби й методи загартування організму Ранкова гімнастика. Комплекс із сніжинками. І. Підготовча частина. Шикування в шеренгу, переврка постави, перешикування в колону по одному. Різні види ходьби та бігу. ІІ.Основна частина. 1. Піднімання рук через боки вгору, піднятися навшпиньки. 2. Повороти праворуч-ліворуч. 3. Нахили до правої (лівої) ноги, доторкнутися до носків. 4. Вправа на розслаблення м’язів. 5. Присідання. Руки вперед. 6. Відведення лівої (правої) руки назад з положення основної стійки. 7. Відведення правої (лівої) ноги назад з положення основної стійки. 8. Стрибки на місці. Ноги разом, руки на поясі. ІІІ. Заключна частина. Перешикування в одну колону. Біг, ходьба. Вправа «Косарі» (відновлення дихання). Праця (господарсько-побутова). Підтримання порядку в шафах. Привчати тримати речі у відведеному для них місці: куртки на гачку, светри на полицях, шапку – на верху, чоботи – в окремій шафі на полиці. |
ДПД ОД ДС
ОД
ОД |
ЗАНЯТТЯ |
Заняття: Спортивна розвага. Тема: «Веселий Сніговик». Мета: Повторити й закріпити ознаки зими як пори року. Розвивати музичний слух за допомогою музично-ритмічних рухів. Вправляти у влучності та спритності під час рухливих ігор. Вчити відгадувати загадки. Створити гарний емоційний настрій. План розваги: Ведуча: - Знову до нас завітала Зима, снігом покрила ліси і поля. Сніжна хурделиця всюди гуляє, морозом тріщить – усім дошкуляє. Дитина: - Розпочнемо зимові розваги, додамо собі сили й наснаги! Ведуча: - Чути стукіт із двора. Хто це йде?.. Хто? Діти: - Сніговик! Сніговик: - Вас всіх вітаю із зимою – сніжно-морозною порою. З вами, любі малята, повеселюсь і я на святі. Діти стають навколо Сніговичка в хоровод (мелодія за вибором музкерівника). 1. Гра зі Сніговиком. Сніговик намагається торкнутися мітлою до ніг дітей, ті тікають. 2. Гра «Зліпимо Сніговика». Діти діляться на дві команди, викладають Сніговика з розсипаних площинних частин. 3. Сніговик загадує дітям загадки про лід, санки, ковзани, лижі, сніг, зиму тощо. Вручає призи дітям, які відгадали загадки. 4.Пісня «Саночки-санчата». Сніговик: - Поки ми тут веселились, всі доріжки снігом вкрились. Діти: - А щоб їх порозчищати, візьмемо до рук лопати. 5. Хоровод «Лопаткою, лопаткою копаємо сніжок». Діти: - Ми зайчика покличемо: приходь до нас пожити. З тобою,любий зайчику, будемо дружити. 6. Гра «Збий ковпак». Дати з невеликої відстані збивають ковпак сніжкою. Сніговик грає з дітьми в сніжки. Потім хвалить іх, роздає дітям солодощі, іграшки.
|
ОД |
І ПРОГУЛЯНКА |
Спостереження за пташками. Вчити впізнавати знайомих птахів. Що вони роблять? Як переміщуються по землі? Що шукають біля житла людей? Пальчикова гра «Пташка». Обидві долоні обернуті внутрішнім боком до себе й заведені одна за одну. Великі пальці переплетені. Помахати «Крилами». Я ловлю комах, жучків, їм маленьких черв’ячків. Я стрибаю та літаю, і пісні дзвінко співаю. Дидактична гра «Я так збудований»(валелогічна). Мета:повторити будову тіла людини ОБЖД Заняття «Перша допомога при травмі». Мета: вчити дітей елементариним правилам надання першої допомоги собі і товаришам, коли поруч немає дорослих (травма голови, перелом кінцівок). Рухливі ігри «Влучи в коло» (кидання), «Відгадай по голосу» (орієнтування в просторі) Індивідуальна робота. Скоромовка Ворона проворонила вороненя. Праця (на майданчику). Допомогти двірникові відкинути сніг з доріжок на майданчику. Змести сніг з пісочниці, стоів та лавок. Виховувати працьовитість, бажання допомагати дорослим.
|
ДПД
ОД
ДС ОД
ОД МД
ОД |
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ |
Гімнастика оздоровлення. «Нюхаємо квітку» (вправи на дихання), «Кішка сердиться» (вигнути спинку), «Кішка ластиться» (увігнути спину), «Насос» (нахили тулуба вперед). Коригуюча гімнастика (профілактика сколіозу). В положенні лежачи на похилій дошці на спині згинати та розгинати ноги в колінах, підтягуючи їх до живота. Виховання культурно-гігієнічних навичок. Продовжувати формувати у дітей культурно-гігієнічні навички як важливий засіб зміцнення фізичного здоров’я. Сюжетно-рольова гра «Надзвичайники». Гра –тренінг «Телефонування». Навчати дітей в грі правил культурного спілкування з незнайомими людьми. Виклик служб допомоги. В яких випадках люди телефонують у ці служби? Валеологія. Д/г «Актори». Закріпити знання дітей про те, що емоційний стан людини відображається на її обличчі за допомогою міміки. Дітям пропонують стати акторами, зобразити без слів радість, сум, здивування, лють... Логопедична робота Вправа «Звуки-лікарі». Вимовляння «м-м-м» (імітація мукання корови) – після їжі сприяє кращому засвоєнню їжі і знімає стрес. Вимовляння «е-е-е» поліпшує роботу головного мозку. Кожна дитина може звуки співати, як їй хочеться.
|
ОД
ОД
ОД
ДС
ОД
МД |
ІІ ПРОГУЛЯНКА |
Етнопедагогіка. Скоромовка: На кому шапка найковпакуватіша? Прислів’я: Взимку сонце крізь плач сміється. Сонце низенько – і вечір близенько. Народна прикмета: пташки настовбурчили пір’я – на негоду. Народна гра «Заїнько» (орієнтування в просторі). Точковий масаж пальців. Супроводжується словами: «Аби бути дужими, треба, щоб кожна клітинка нашого організму була зорова. У наших долоньках сплять крихітні гномики. Давайте їх розбудимо:потерти долоні до розігріву. Зробити масаж кожного пальчика, притискаючи їх до щічок по черзі. Рухлива гра «Подзвони в брязкальце» (стрибки). Бесіда-роздум «Я схожий на всіх, я відрізняюся від інших». Проводиться методом порівняння . Спочатку вихователь розповідає про себе, потім себе один за одним порівнюють діти. Індивідуальна робота. Вправа з релаксації. Вихідне положення : лежачи або сидячи. Установка на стан спокою та відпочинку. Розслаблення послідовно м’язів обличчя, рук, ніг, тулуба. Регуляція дихання і серцевої діяльності. Праця (самообслуговування). Продовжувати вчити дітей самостійно одягатися та роздягатися, вивертати одяг на лицевий бік, застібати та розстібати гудзики; вміти попросити про допомогу друзів чи вихователя.
|
ДС
ОД ОД
ОД МД
ОД
ОД |