План-конспект
інтегрованого уроку фізичної культури
у формі квест-гри «Подорож по країнах»
Дата: 03.02.2020р.
Клас: 2 – Б
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Зміст: Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ігри для вправ у формуванні культури рухів.
Інтеграція: «Я досліджую світ», «Основи здоров’я».
Завдання:
Навчальні:
Розвиваючі:
Виховні:
Місце проведення: спортивний зал
Тип уроку: змішаний
Обладнання: мапа континентів, 6 конвертів різного кольору із завданням, олімпійська емблема, мультимедійна презентація, музичний супровід, м’ячі, кеглі, гімнастичні лави, ребриста дошка.
Хід уроку
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина 15 хв. |
||
спортивний зал.
рапорту, привітання.
змісту уроку. (Додаток 1)
різним положенням рук.
внутрішній частині стопи;
ногах;
присіді;
дихання;
шеренги.
вправи для формування правильної постави.
плечей, руки в сторони. На раз – руки вгору, на два - вперед, на три – вниз.
колінах, руки за спину. На раз – нахил тулуба назад, на два – В.п.
руки за голову, лікті в сторону; 2-3 - тримати; 4 – в. п.
вперед прогнувшись, руки за голову, лікті в сторону; 2-3 - тримати, 4 - в. п.
ноги на ширині плечей. На раз – нахил тулуба вліво, на два – вправо.
|
|
В колону по одному.
Звернути увагу на форму.
Слідкувати за дистанцією.
Слідкувати за правильним виконанням вправ.
Слідкувати за диханням.
Виконувати під музику. |
Основна частина 20 хв. |
||
плоскостопості.
ребристій дошці з переходом на гімнастичну лаву.
Діти по черзі стрибають до кінця зали і назад, тримаючи м’яч між ніг.
кеглі, що стоять в кінці зали, м’ячем ногою. |
|
його беруть і продовжують стрибати з того місця, де випав м’яч.
поставити кеглі допомагають учні що тимчасово звільнені від уроку. |
Заключна частина 5 хв. |
||
дихання.
Підсумок уроку.
сподобалося під час подорожі?
|
|
відновленням дихання.
слово «ЗДОРОВ’Я» і відповідають на питання: як треба берегти здоров’я. (Займатися фізичною культурою; загартовуватися; правильно харчуватися; дотримуватися денного режиму; пити воду). |
Додаток 1
І. Підготовча частина
1) Вступна бесіда вчителя
- Діти! До нашої школи було надіслано незвичайного листа з проханням виконати завдання що знаходяться в конвертах (показати конверти), а ще мапа частин світу або мапа континентів (слайд 1) . Як ви думаєте, про що це говорить? (Дивлячись на 1 слайд, діти читають побажання щасливої подорожі).
Я хочу запропонувати вам підправитися у подорож, щоб дізнатися про наше найголовніше багатство. Обіцяю що шлях буде складним, але цікавим. Під час подорожі ви виконуватимете завдання, які знаходяться в конвертах. Їх п’ять, за кількістю частин світу, за кількістю переплетених кілець різного кольору, що символізують п’ять різних частин світу на олімпійському прапорі (показати олімпійський прапор, слайд 2).
Візьмемо спочатку конверт синього кольору, бо саме такого кольору перше кільце на олімпійській емблемі. Який континент символізує синій колір? Правильно – Європу. Тож читаємо завдання? Ми вирушаємо до Швейцарії! Ви готові? (Так! ) Клас! Струнко! Право-руч! Ліворуч по залу кроком руш!
2) Різновиди ходьби і бігу
- Звичайна ходьба з коловими рухами рук вперед і назад;
- ходьба на носочках, на п’ятках;
- на зовнішній та внутрішній частині стопи;
- ходьба на півзігнутих ногах;
- ходьба у повному присіді;
- ходьба з високо піднятим коліном;
Діти, перед нами багниста місцевість, вам необхідно обережно перебратися по купинах.
Перед нами звивиста стежка.
Мені здається, що ми не туди йдемо (сигнал свистка – поворот в іншу сторону).
Дивіться, тут лежать якісь дерева, давайте їх переступати.
Залишилося зовсім трішечки, вже скоро ми будемо у Швейцарії. Давайте пробіжимося!
Ми у Швейцарії! Це місто славиться своїми горами (слайд 3) і взимку там катаються на лижах та сноубордах або «сніжна доска». Це спортивний снаряд для спуску із засніжених схилів та гір (слайд 4). Отже зараз ми з вами візьмемо сноуборди та покатаємося на них. Стали на балансіровачну дошку, руки в сторони, тримаємо рівновагу.
3) Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави
Ми спускаємося з гори!
Діти, зараз я прочитаю завдання другого конверта – чорного. Який континент символізує чорний колір? Правильно, Африку.
В Африці є острів Мадагаскар і на цьому острові живуть доброзичливі аборигени – корінні мешканці (слайд 5, 6). У них є традиція танцювати з гостями. От ми зараз з вами виконаємо декілька танцювальних кроків.
4) Виконання танцювальних вправ під музику
Молодці діти, аборигенам сподобалися ваші танці і ми відкриваємо жовтий конверт.
Який континент символізує жовтий колір? Правильно, Азію! Давайте подимимося де на мапі континентів знаходиться Азія (слайд 7). Одна з країн Азії це Китай (слайд 8). Діти, а ви знаєте чим славиться Китай? В Китаї є найдавніша велика Китайська стіна, її протяжність 21 000 км (слайд 9). І ми зараз по ній пройдемося.
ІІ. Основна частина
1) Вправи для профілактики плоскостопості
- Ходьба босоніж по ребристій дошці з переходом на гімнастичну лаву (дві команди, поточний метод).
У нас на черзі зелений конверт. Який континент символізує зелений колір? Правильно, Австралія (слайд 10). Австралія славиться, як ми всі знаємо, кенгуру. А що вміє робити кенгуру краще всіх? Звичайно стрибати. А ви знаєте, що кенгуру стрибає у висоту майже 3 метри і завдовжки 10-12 м. Тобто наш спортивний зал вона перестрибне одним стрибком (слайд 11) . Зараз ми з вами будемо стрибати як кенгуру.
2) Естафета «Кенгуру»
- Діти по черзі стрибають до кінця зали і назад, тримаючи м’яч між ніг.
Діти, прийшов час відкрити останній конверт. Який континент символізує червоний колір? Вірно, Америка (слайд 13)! В Америці мешкають ковбої, а ковбої дуже влучно стріляють.
3) Естафета «Влучно в ціль»
ІІІ. Заключна частина
Діти, нам вже потрібно повертатися. Ви коли-небудь літали на парашуті? Ні? Тоді давайте полетимо на ньому.
Діти з літер викладають слово «ЗДОРОВ’Я» і відповідають на питання: як треба берегти здоров’я
берегти. А як треба берегти здоров’я (слайд 14)?