Урок «Подорож по країнах»

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку фізичної культури у формі квест-гри «Подорож по країнах» допоможе молодим спеціалістам урізноманітнювати форми творчої та ігрової діяльності дітей, розвивати комунікабельність, уяву, логічне мислення, увагу, пам'ять.
Перегляд файлу

План-конспект

інтегрованого уроку фізичної культури

у формі квест-гри «Подорож по країнах»

Дата: 03.02.2020р.

Клас: 2 – Б

Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

Зміст: Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ігри для  вправ у формуванні культури рухів.

Інтеграція: «Я досліджую світ», «Основи здоров’я».

Завдання:

Навчальні:

  • Урізноманітнювати форми творчої та ігрової діяльності дітей;
  • Навчання самостійному мисленню;
  • Пригадати олімпійські символи;

Розвиваючі:

  • Розвивати у дітей уміння орієнтуватися на місцевості по мапі-схемі, визначати напрям маршруту;
  • Розвивати комунікабельність, уяву, логічне мислення, увагу,  пам'ять;
  • Розвити фізичні якості: швидкість, витривалість, спритність;

Виховні:

  • Виховання позитивних моральних якостей: бажання допомогти, чуйність, доброта;
  • Формування товариських відносин та гуртування колективу через  спільну ігрову діяльність;
  • Виховування навички співробітництва, самостійності, ініціативності, відповідальності.

Місце проведення: спортивний зал

Тип уроку: змішаний

Обладнання: мапа континентів, 6 конвертів різного кольору із завданням, олімпійська емблема, мультимедійна презентація, музичний супровід,  м’ячі, кеглі, гімнастичні лави, ребриста дошка.

Хід уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 15 хв.

  1. Організований перехід у

спортивний зал.

  1. Шикування, здача

рапорту, привітання.

  1. Повідомлення теми та

змісту уроку. (Додаток 1)

  1. Різновиди ходьби і бігу з

різним положенням рук.

  • Звичайна ходьба з коловими рухами рук вперед і назад;
  • ходьба на носочках, на п’ятках;
  • на зовнішній та

внутрішній частині стопи;

  • ходьба на півзігнутих

ногах;

  • ходьба у повному

присіді;

  • ходьба з високо піднятим коліном;
  • стрибки «по купинах»;
  • ходьба «змійкою»;
  • ходьба випадом;
  • біг зі зміною напрямку (за сигналом свистка);
  • ходьба на відновлення

дихання;

  • перешикування у три

шеренги.

  1. Загальнорозвивальні

вправи для формування правильної постави.

  • В.п. – ноги на ширині

плечей, руки в сторони. На раз – руки вгору, на два - вперед, на три – вниз.

  • В.п. – ноги зігнуті в

колінах, руки за спину. На раз –  нахил тулуба назад, на два – В.п.

  • В.п. – о.с. на раз -присід,

руки за голову, лікті в сторону; 2-3 - тримати; 4 – в. п.

  • В.п. – о.с. на раз - нахил

вперед прогнувшись, руки за голову, лікті в сторону; 2-3 - тримати, 4 -  в. п.

  • В.п. – руки в сторони,

ноги на ширині плечей. На раз – нахил тулуба вліво, на два – вправо.

  • Танцювальні вправи.

 

В колону по одному.

 

Звернути увагу на форму.

 

 

 

 

Слідкувати за дистанцією.

 

Слідкувати за правильним виконанням вправ.

 

 

 

 

 

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати під музику.

Основна частина 20 хв.

  1. Вправа для профілактики

плоскостопості.

  • Ходьба босоніж по

ребристій дошці з переходом на гімнастичну лаву.

  1. Естафета «Кенгуру».

Діти по черзі стрибають до кінця зали і назад, тримаючи м’яч між ніг.

  1. Естафета «Влучно в ціль»
  • Діти по черзі вибивають

кеглі, що стоять в кінці зали, м’ячем ногою. 

 

  1. Поточним методом.

 

 

 

 

  1. Якщо м’яч випаде, діти

його беруть і продовжують стрибати з того місця, де випав м’яч. 

  1. Повернути  м’яч і

поставити кеглі допомагають учні що тимчасово звільнені від уроку.

Заключна частина 5 хв.

  1. Вправи на відновлення

дихання.

  1. Гра «Склади слово»

 Підсумок уроку.

  • Діти, вам сподобалась подорож?
  • Які країни ви відвідали?
  • Що найбільше вам

сподобалося під час  подорожі?

  • Що  вам вдавалося легко, а що важко?
  1. Організований перехід у клас.

 

  1. Ходьба по колу з

відновленням дихання.

  1. Діти з літер викладають

слово «ЗДОРОВ’Я»  і відповідають на питання: як треба берегти здоров’я. (Займатися фізичною культурою; загартовуватися;

правильно харчуватися;

дотримуватися денного режиму; пити воду).

 

 

 

 

Додаток 1

І. Підготовча частина

1) Вступна бесіда вчителя

- Діти! До нашої школи було надіслано незвичайного листа з проханням виконати завдання що знаходяться в конвертах (показати конверти), а ще мапа частин світу або мапа континентів (слайд 1) . Як ви думаєте, про що це говорить? (Дивлячись на 1 слайд,  діти читають побажання щасливої подорожі).

Я хочу запропонувати вам підправитися у подорож, щоб дізнатися про наше найголовніше багатство. Обіцяю що шлях буде складним, але цікавим. Під час подорожі ви виконуватимете завдання, які  знаходяться в конвертах. Їх п’ять, за кількістю частин світу, за кількістю переплетених кілець різного кольору, що символізують п’ять різних частин світу на олімпійському прапорі (показати олімпійський прапор, слайд 2).

Візьмемо спочатку конверт синього кольору, бо саме такого кольору перше кільце на олімпійській емблемі. Який континент символізує синій колір? Правильно – Європу. Тож читаємо завдання? Ми вирушаємо  до Швейцарії! Ви готові? (Так! ) Клас!  Струнко! Право-руч! Ліворуч по залу кроком руш!

2) Різновиди ходьби і бігу

- Звичайна ходьба з коловими рухами рук вперед і назад;

- ходьба на носочках, на п’ятках;

- на зовнішній та внутрішній частині стопи;

- ходьба на півзігнутих ногах;

- ходьба у повному присіді;

- ходьба з високо піднятим коліном;

          Діти, перед нами багниста місцевість, вам необхідно обережно перебратися по купинах.

  • Стрибки «по купинах»

Перед нами звивиста стежка.

  • Ходьба «змійкою»

Мені здається, що ми не туди йдемо (сигнал свистка – поворот в іншу сторону).

Дивіться, тут лежать якісь дерева, давайте їх переступати.

  • Ходьба випадом.

Залишилося зовсім трішечки, вже скоро ми будемо у Швейцарії. Давайте пробіжимося!

  • біг зі зміною напрямку (за сигналом свистка);
  • ходьба на відновлення дихання;
  • перешикування у три шеренги.

    Ми у Швейцарії! Це місто славиться своїми горами (слайд 3)  і взимку там катаються на лижах та сноубордах або «сніжна доска». Це спортивний снаряд для спуску із засніжених схилів та гір (слайд 4). Отже зараз ми з вами візьмемо сноуборди та покатаємося на них. Стали на балансіровачну дошку, руки в сторони, тримаємо рівновагу.

3) Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави

  • В.п. – ноги на ширині плечей, руки в сторони. На 1 – руки вгору, на 2 - вперед, на 3 – вниз.
  • В.п. – ноги зігнуті в колінах, руки за спину. На 1 –  нахил тулуба назад, на 2 – В.п.
  • В.п. – о.с. на раз - нахил вперед прогнувшись, руки за голову, лікті в сторону; 2-3 тримати, 4 -  в. п.
  • В.п. – о.с. на раз -присід, руки за голову, лікті в сторону; 2-3 - тримати; 4 – в. п.

Ми спускаємося з гори!

  • В.п. – руки в сторони, ноги на ширині плечей. На раз – нахил тулуба вліво, на два – вправо.

Діти, зараз я прочитаю завдання другого конверта – чорного. Який континент символізує чорний колір? Правильно, Африку.

В Африці є острів Мадагаскар і на цьому острові живуть доброзичливі аборигени – корінні мешканці (слайд 5, 6). У них є традиція танцювати з гостями. От ми зараз з вами виконаємо декілька танцювальних кроків.

4) Виконання танцювальних вправ під музику

Молодці діти, аборигенам сподобалися ваші танці і ми відкриваємо жовтий конверт.

Який континент символізує жовтий колір? Правильно, Азію! Давайте подимимося де на мапі континентів знаходиться Азія (слайд 7). Одна з  країн Азії це Китай (слайд 8). Діти, а ви знаєте чим славиться Китай? В Китаї є найдавніша велика Китайська стіна, її протяжність 21 000 км (слайд 9).  І ми зараз по ній пройдемося.

ІІ. Основна частина

1) Вправи для профілактики плоскостопості

- Ходьба босоніж по ребристій дошці з переходом на гімнастичну лаву  (дві команди, поточний метод).

       У нас на черзі зелений конверт. Який континент символізує зелений колір? Правильно, Австралія (слайд 10). Австралія славиться,  як ми  всі знаємо,   кенгуру. А що вміє робити кенгуру краще всіх? Звичайно стрибати. А ви знаєте, що кенгуру стрибає у висоту майже 3 метри і завдовжки 10-12 м. Тобто наш спортивний зал вона перестрибне одним стрибком (слайд 11) . Зараз ми з вами будемо стрибати як кенгуру.

2) Естафета «Кенгуру»

- Діти по черзі стрибають до кінця зали і назад, тримаючи м’яч між ніг.

Діти, прийшов час відкрити останній конверт. Який континент символізує червоний колір? Вірно, Америка (слайд 13)! В Америці мешкають ковбої, а ковбої дуже влучно стріляють.

3) Естафета «Влучно в ціль»

  • Діти по черзі вибивають кеглі, що стоять в кінці зали, м’ячем ногою. 

ІІІ. Заключна частина

  1. Вправи на відновлення дихання

      Діти, нам вже потрібно повертатися. Ви коли-небудь літали на парашуті? Ні? Тоді давайте полетимо на ньому.

  • Ходьба по колу з відновленням дихання.
  1. Гра «Склади слово»
  • Ось ми і повернулися на Україну, до нашої Батьківщини. І я бачу ще один конверт – білий. Давайте подивимося, що там знаходиться? Ми бачимо літери. Отже нам потрібно скласти з них слово, яке дасть відповідь на наше питання, у чому полягає наше багатство?

Діти з літер викладають слово «ЗДОРОВ’Я»  і відповідають на питання: як треба берегти здоров’я

  • Правильно – здоров’я! Здоров’я наше найголовніше багатство і його треба

берегти. А як треба берегти здоров’я (слайд 14)?

  1.  Підсумок уроку
  • Діти, вам сподобалась подорож?
  • Які країни ви відвідали?
  • Що найбільше вам сподобалося під час  подорожі?
  • Що  вам вдавалося легко, а що важко?
  1. Організований перехід у клас

 

 

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку