Одна з тенденцій розвитку людської цивілізації полягає в тому, що кожна нова історична епоха висуває до психології живе в ній людини абсолютно нові вимоги. Протягом великого відрізку існування людського суспільства творчість було долею одиниць, і ця ситуація задовольняла громадські структури минулого. Сучасне технологічне суспільство рухається шляхом передачі функцій рутинного мислення машин, комп'ютерів, очікуючи від людини творчого мислення, продуктивного. Бути ходячою енциклопедією нікому не заборонено, але робити це необов'язково, оскільки будь-яка інформація, що цікавить нас може бути отримана за досить короткий термін завдяки комп'ютеру. Від людини все більше очікується зовсім інше, а саме - вміння придумувати і створювати. Школа повинна прореагувати на ці мінливі соціальні умови: ми повинні вчити креативності точно так само, як і читання, математики та інших предметів. Переорієнтація школи на навчання творческости - завдання надзвичайно трудомістка і, що найголовніше, здійсненне тільки вчителями.