Розвиток життєвих навичок молоді й запобігання
розповсюдження ВІЛ/СНІДу за допомогою рухливих
ігор з елементами баскетболу та футболу .
Тема : Молодь за здоровий спосіб життя
Мета : Розвиток життєвих навичок молоді й запобігання
розповсюдження ВІЛ/СНІДу за допомогою рухливих
ігор з елементами баскетболу та футболу .
Відкритий захід
Вчитель-методист .
Заворотна А.О.
Вед. Сьогодні у нас підсумковий урок-гра за програмою
проекту «Чесна-гра». В цій грі приймають участь учні 7-А
та 7-Б класу . На протязі уроку ми будемо грати в ігри, естафети,
відповідати на питання і врешті решт виявимо яка команда краще засвоїла знання про соціально-небезпечні захворювання ,(в тому числі ВІЛ/СНІД)формування навичок розпізнання й запобігання ризикової поведінки ,яка може призвести до захворювань на ВІЛ
та СНІД .
Перша гра : «Врятуємо землю»(з парашутом )
Діти тримають парашут, в центрі якого знаходиться
м`яч (розмальований під глобус ).
Завдання : Опускаючи та піднімаючи парашут діти повинні
протримати м`яч , який котиться по колу ,
якомога довше (Земля рухаеться по колу )
якщо м`яч вилетів за межі парашута ,гра
зупиняється .
Виграє та команда , яка довше протримала м`яч на орбіті .
Друга гра : «Закріпи імунітет» - естафета .
Команди шикуються за лінією старту . Навпроти кожної команди шість стійок , а на відстані 12 м, знаходиться обруч в якому хаотично розкладені картки на яких написано : « Що треба для зміцнення імунітету ?» та «Чого треба запобігти ,щоб зберегти імунітет ?»
Завдання : Кожен учасник команди повинен провести баскетбольний м`яч між стійками правою рукою ,вибрати картку з правильною відповіддю й повернутись (ведення м`яча лівою рукою між стійками ) передаючи естафету .
Кожен гравець зберігає картку до кінця естафети.
Коли всі гравці повернуться на свої місця з картками, гра закінчується.
При підрахунку результату зараховується не тільки яка команда першою виконала завдання. А й кількість правильних відповідей.
Третя гра : «Світлофор» - естафета.
Команди стоять за лінією старту парами. На відстані 12 м знаходиться обруч в якому лежать картки – ствердження ( яким чином передається чи не передається ВІЛ) та футбольний м`яч.
Завдання: За сигналом пари рухаються приставними кроками і виконують передачу від грудей б/больним м`ячем. Дійшовши до обруча кладуть м`яч, кожен учень бере картку, та виконуючи передачу в парах ногою футбольним м`ячем повертаються до своєї команди. Наступна пара виконує спочатку передачу футбольним мя`чем, а повертається – передача б/больним м`ячем. Перемогає та команда , яка першою набере більшу кількість балів в двох раундах .
Четверта гра : «Зона ризику» - естафета .
Навпроти кожної команди знаходиться по 4 фішки на яких надпис : «Алкоголь», «Тютюн», «Наркотик», «Братання кров`ю».
Завдання : Кожен гравець команди виконує ведення б/больного м`яча спиною вперед змійкою між фішками . Якщо м`яч збиває фішку учень виконує вправи :
Алкоголь – 5 присідів .
Тютюн – 5 згинань та розгинань рук в упорі лежачі .
Наркотики – упор присід,упор лежачи ,упор присід.В.П.-3р.
Братання кров`ю-10 стрибків на одній нозі . Ведення м`яча виконується і в прямому і в зворотньому напрямку . Виграє та команда ,яка першою закінче естафету .
П`ята гра : «ВІЛ атакує» В грі приймають участь учні однієї команди та два гравця з іншої . Команда стає в коло на відстані 5м від центру . В центрі лежить обруч в якому стоїть учасник іншої команди , біля обруча – другий .
Завдання : Учасники команди повинні вибити м`ячем учня ,який стоїть в обручі ,а учень ,який стоїть біля обруча ,захистити його. Гра починається за сигналом й закінчується коли буде вибитий учень ,що стоїть в обручі . Час фіксується . Перемагає та команда ,яка скоріше виб`є гравця в обручі .
Шоста гра : Конкурс капітанів .
В чаші знаходяться папірці на яких написані питання :
Капітани по черзі витягують папірці та відповідають на питання .
Перемагає та команда капітан якої дасть більше правильних відповідей .
Вед. Ми з вами закінчили програму проекту «Чесна гра» . І зараз журі підведе підсумок змагань.Учні якого класу краще засвоїли знання з розвитку життєвих навичок та запобігання поширенню ВІЛ/СНІДу? Слово журі
Нагородження .