Розвиток життєвих навичок молоді й запобігання розповсюдження ВІЛ/СНІДу за допомогою рухливих ігор з елементами баскетболу та футболу .

Про матеріал

Розвиток життєвих навичок молоді й запобігання

розповсюдження ВІЛ/СНІДу за допомогою рухливих

ігор з елементами баскетболу та футболу .

Перегляд файлу

Тема : Молодь за здоровий спосіб життя

 

 

 

Мета : Розвиток життєвих навичок молоді й запобігання

           розповсюдження ВІЛ/СНІДу за допомогою  рухливих

            ігор з елементами баскетболу та футболу .
 

 

 

 

 

 

                                Відкритий захід

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Вчитель-методист .

                                                            Заворотна А.О.

 

Вед. Сьогодні у нас підсумковий урок-гра  за програмою

 проекту «Чесна-гра». В цій грі приймають участь учні 7-А

 та 7-Б класу . На протязі уроку ми будемо грати в ігри, естафети,

відповідати на питання і врешті решт виявимо яка команда краще засвоїла знання про соціально-небезпечні захворювання ,(в тому числі ВІЛ/СНІД)формування навичок розпізнання й запобігання ризикової поведінки ,яка може призвести до захворювань на ВІЛ

та СНІД .

Перша гра : «Врятуємо землю»(з парашутом )

                 Діти тримають парашут, в центрі якого  знаходиться   

                  м`яч (розмальований під глобус ).

           Завдання :  Опускаючи та  піднімаючи парашут діти повинні    

                               протримати   м`яч , який котиться по колу , 

                                якомога довше (Земля рухаеться по колу )

                                якщо м`яч вилетів за межі парашута ,гра

                                 зупиняється .

             Виграє та команда , яка довше протримала м`яч на орбіті .

Друга гра : «Закріпи імунітет» - естафета .

            Команди шикуються за лінією старту . Навпроти   кожної команди    шість стійок , а на відстані 12 м, знаходиться обруч  в якому хаотично  розкладені картки  на яких написано : « Що треба для зміцнення імунітету ?» та «Чого треба запобігти ,щоб зберегти імунітет ?»

Завдання : Кожен учасник команди повинен провести баскетбольний м`яч між стійками правою рукою ,вибрати картку з правильною відповіддю й повернутись (ведення м`яча лівою рукою між стійками )   передаючи естафету .

             Кожен гравець зберігає картку до кінця естафети.

             Коли всі гравці повернуться на свої місця з картками, гра закінчується.

             При підрахунку результату зараховується  не тільки яка команда першою виконала завдання. А й кількість правильних відповідей.

Третя гра : «Світлофор» - естафета.

             Команди стоять за лінією старту парами. На відстані 12 м знаходиться обруч в якому лежать картки – ствердження      ( яким чином передається чи не передається ВІЛ)   та футбольний  м`яч.

Завдання: За сигналом пари рухаються приставними кроками і                             виконують передачу від грудей  б/больним  м`ячем. Дійшовши до обруча кладуть м`яч, кожен учень бере картку, та виконуючи передачу в парах ногою футбольним м`ячем повертаються до своєї команди. Наступна пара виконує спочатку передачу футбольним мя`чем, а повертається – передача б/больним м`ячем.  Перемогає та команда , яка першою набере більшу кількість балів в двох раундах .

Четверта гра : «Зона ризику» - естафета .

             Навпроти кожної команди  знаходиться по 4 фішки на яких надпис : «Алкоголь», «Тютюн», «Наркотик», «Братання кров`ю».

Завдання : Кожен гравець команди виконує ведення б/больного    м`яча спиною вперед змійкою між фішками . Якщо м`яч збиває фішку учень виконує вправи :

              Алкоголь – 5 присідів .

             Тютюн – 5 згинань та розгинань рук в упорі лежачі .

            Наркотики – упор присід,упор лежачи ,упор присід.В.П.-3р.

             Братання кров`ю-10 стрибків на одній нозі .                                Ведення м`яча виконується і в прямому і в зворотньому напрямку .                                                                                    Виграє та команда ,яка першою закінче естафету .

П`ята гра : «ВІЛ атакує»                                                                         В грі приймають участь учні однієї команди та два гравця з іншої .                                                                                          Команда стає в коло на відстані 5м від центру . В центрі лежить обруч в якому стоїть учасник іншої команди , біля обруча – другий .

Завдання : Учасники команди повинні вибити м`ячем учня ,який стоїть в обручі ,а учень ,який стоїть біля обруча ,захистити його.                                                                                                    Гра починається за сигналом й закінчується коли буде вибитий учень ,що стоїть в обручі . Час фіксується .           Перемагає та команда ,яка скоріше виб`є гравця в обручі .

Шоста гра : Конкурс капітанів .

В чаші знаходяться папірці на яких написані питання :

  1. ВІЛ предається через їжу ?
  2. Вживання алкоголю,збільшує ризик інфікування ВІЛ?
  3. Завжди можна побачити , чи людина ВІЛ-інфікована?
  4. Товарищувати з ВІЛ-позитивною людиною безпечно?
  5. ВІЛ/СНІД можна ліквідувати ,але не можна вилікувати ?
  6. Якщо цілуватись з ВІЛ інфікованою людиною,то можна заразитись ВІЛ?
  7. Роботодавець повинен знати ВІЛ статус своїх робітників?
  8. Куріння ,укріплює імунітет?
  9. Заняття фізичною культурою та спортом послаблює імунітет ?
  10.     Чи можна  використовувати чужі засоби особистої гігієни ?

Капітани по черзі витягують папірці та відповідають на питання .

Перемагає та команда капітан якої дасть більше правильних відповідей .

Вед. Ми з вами закінчили програму проекту «Чесна гра» . І зараз журі підведе підсумок змагань.Учні якого класу краще засвоїли знання з розвитку життєвих навичок та запобігання поширенню ВІЛ/СНІДу?                                                                   Слово журі

Нагородження .

docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку