Розвиваюче заняття для 1 класу

Про матеріал
Даний матеріал розрахований на формування вміння знаходити закономірності та називати їх, продовжувати та завершувати заданий ряд предметів, повторити склад чисел, закріпити навички додавання та віднімання в межах 10. Сприяє розвитку логічного мислення, здатності до аналізу і порівняння.
Перегляд файлу

 

                            Кабанова Наталія Петріва , методист

КЗ СОР Глухівський ліцей

з посиленою військово-фізичною підготовкою

 

 

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА  «ЧОМУЧКИ?»

 Мета. Ключова компетентність. Формувати компетентність «вміння вчитись» (організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі) .

Предметні компетентності. Формувати вміння знаходити закономірності

та називати їх, продовжувати та завершувати заданий ряд предметів, повторити склад чисел, закріпити навички додавання та віднімання в межах 10.  Розвивати логічне мислення, здатність до аналізу і порівняння. Виховувати товариськість,  бажання допомагати один одному, кмітливість, бажання навчатися.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організація дітей.

- Щоб добре нам навчатись,

То треба всім старатись.

На занятті  не лінитись

І завзято всім трудитись.

Будуть в нас знання міцні,

 Всі  ми будем МОЛОДЦІ!.

- Вихователь.  Діти, давайте візьмемось всі за руки, хто з ким може і налаштуємось на дружну роботу. Адже ми йдемо за міцними знаннями і хочемо стати знавцями.

Повідомлення теми і мети заняття.

- Вихователь. Діти, сьогодні на заняття до нас завітала пані Логіка.  Принесла з собою цікаві завдання.  Прийшла вона не сама, а із своїми помічниками. Їх звати: пам’ять, увага, кмітливість, фантазія. Вони нам сьогодні будуть допомагати, адже справжнім знавцям математики вони дуже потрібні.

ДЕВІЗ НАШОЇ ГРИ:

«Щоб усе чудово знати,

Будем добре рахувати.

Додавати, віднімати

І свій розум розвивати».

Вихователь.  Перше завдання від пані Логіки.

Порахуйте скільки метеликів на галявині?

  •                  Вихователь. Молодці!  А комахи теж хочуть подивитися, чи навчилися ви рахувати в школі? Покажемо, що  ми дружимо з математикою?

(Діти виконують завдання)

  • Молодці!
  • Вихователь. А тепер Логіка пропонує пригадати ще раз про її підлеглих. У вас на парті є аркуші паперу, на яких зображені геометричних фігур. Послухайте уважно, а потім виконайте.
  • Я навмисне не вставила деякі фігури. Подивіться уважно і подумайте, яку фігуру і куди слід поставити і поставте їх на місце.

(Перевірка  виконання  завдання.  Поясніть, чому саме так слід було зробити.)

  • Молодці!
  • Вихователь. Я знаю, що ви любите працювати з конструктором ЛЕГО. Але ж пані Логіка жінка не проста. Завдання її дуже цікаве. І виконати його зможе лише той, хто уважно порахує приклади і відповідно до відповідей складе чарівну паличку.
  • ( вправи з ЛЕГО).
  • Молодці! Пані Логіка вами задоволена.
  • ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
  • Вихователь. Але ж пані Логіка підготувала завдання не тільки з математики, вона нам пропонує пограти у гру «СКЛАДИ СЛОВА».

  • МОЛОДЦІ!
  • Вихователь. Пані Логіка не могла не підготувати нам завдання про склад чисел. Давайте заселимо будиночки звірят

(Діти по черзі  записують склад чисел).

МОЛОДЦІ!

  • Вихователь. Помічник пані логіки мудрий гном підготував для вас цікаві задачі. (Робота в групах)
  • Молодці!
  • Вихователь. На лісовій галявині зібралися звірята і хочуть побачити чи дійсно ви розумні, чи вмієте логічно мислити, як їм розповідала сама пані логіка.
  • Давайте доведемо, що ми вміємо не тільки рахувати, писати, читати, а й мислити.

Вихователь.  Наступне завдання , яке ми виконаємо так і називається «ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ»

  1. З якої тарілки не можна наїстися?
  2. У школу йшло 5 хлопчиків, а назустріч їм  - 4 дівчинки. Скільки дітей ішло в школу ?
  3. Два хлопчики зустрілися біля дверей і ніяк не можуть розійтися. Хто з них повинен дати дорогу, якщо відомо, що Мишкові 5 років, а Олегові – 7?
  4. На дубі росло 2 яблука, а на сосні 4. Скільки яблук росло на цих деревах?

-Молодці !

Вихователь. Ми виконали всі завдання пані Логіки . Я переконана вона задоволена вашою роботою. Ви за цей час багато дізналися нового, цікавого.

На завершення я пропоную провести вправу «мікрофон».

  • Чи сподобалися вам завдання, які підготувала пані логіка?
  • Які завдання сподобалися найбільше?
  • Що треба знати, щоб бути помічником пані Логіки?
  • Дякую за увагу. До наступного заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

           

 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку