Кабанова Наталія Петріва , методист
КЗ СОР Глухівський ліцей
з посиленою військово-фізичною підготовкою
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА «ЧОМУЧКИ?»
Мета. Ключова компетентність. Формувати компетентність «вміння вчитись» (організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі) .
Предметні компетентності. Формувати вміння знаходити закономірності
та називати їх, продовжувати та завершувати заданий ряд предметів, повторити склад чисел, закріпити навички додавання та віднімання в межах 10. Розвивати логічне мислення, здатність до аналізу і порівняння. Виховувати товариськість, бажання допомагати один одному, кмітливість, бажання навчатися.
ХІД ЗАНЯТТЯ
І. Організація дітей.
- Щоб добре нам навчатись,
То треба всім старатись.
На занятті не лінитись
І завзято всім трудитись.
Будуть в нас знання міцні,
Всі ми будем МОЛОДЦІ!.
- Вихователь. Діти, давайте візьмемось всі за руки, хто з ким може і налаштуємось на дружну роботу. Адже ми йдемо за міцними знаннями і хочемо стати знавцями.
Повідомлення теми і мети заняття.
- Вихователь. Діти, сьогодні на заняття до нас завітала пані Логіка. Принесла з собою цікаві завдання. Прийшла вона не сама, а із своїми помічниками. Їх звати: пам’ять, увага, кмітливість, фантазія. Вони нам сьогодні будуть допомагати, адже справжнім знавцям математики вони дуже потрібні.
ДЕВІЗ НАШОЇ ГРИ:
«Щоб усе чудово знати,
Будем добре рахувати.
Додавати, віднімати
І свій розум розвивати».
Вихователь. Перше завдання від пані Логіки.
Порахуйте скільки метеликів на галявині?
(Діти виконують завдання)
(Перевірка виконання завдання. Поясніть, чому саме так слід було зробити.)
(Діти по черзі записують склад чисел).
МОЛОДЦІ!
Вихователь. Наступне завдання , яке ми виконаємо так і називається «ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ»
-Молодці !
Вихователь. Ми виконали всі завдання пані Логіки . Я переконана вона задоволена вашою роботою. Ви за цей час багато дізналися нового, цікавого.
На завершення я пропоную провести вправу «мікрофон».
1