"Рухливі ігри та естафети" з фізичної культури в 3-му класі

Про матеріал
Тема уроку : Рухливі ігри та естафети. Завдання: 1. Навчити правилам ігри естафет. 2. Розвивати кмітливість, швидкість та координацію рухів; 3. Виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою.
Перегляд файлу

 

 

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку (12хв.)

1

Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку, правила техніки безпеки на уроках легко атлетики, вимірювання ЧСС, повороти на місці.

 

 

1хв. 30 сек.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття.

2

 

 

 

 

 

 

3

1. Різновиди ходьби:

  • звичайна ходьба;
  • ходьба на носках;
  • на п’ятах;
  • ходьба напівприсідом;
  • присіді;
  • на зовнішній та внутрішній сторонах стопи, виконуючи вправи для кисті рук;

2. Біг у повільному темпі та його різновиди:

  • з високим підніманням стегна;
  • з захлестом гомілки;
  • приставним кроком правим і лівим боком;
  • біг по кочках;
  •  багато скоки;

Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання.

3. ЗРВ на місці :

В.п.-о.с.

1-4 колові оберти головою вправо ;

5-8 колові оберти головою вліво;

Впр.2.

1-2 – руки вгору, мах лівою назад;

3-4 теж з правої

Впр.3.

1 – поворот вліво, руки в сторони;

2- в.п.

3-4 теж вправо 6-8 р.

Впр.4.

Кругові рухи руками:

1-4 Кругові оберти вперед;

5-8 кругові оберти назад;

 

Впр.5.

Рушничок.

Впр.6.

Малюємо коло тулубом.

Впр.7.

В.п. – стійка ноги нарізно

1- нахил до правої ноги ;

2- нахил посередині;

3- нахил до лівої ноги ;

4- в.п.

Впр.8.

Млин.

 

Впр.9.

1 – випад вправо, руки в сторони

2 – в.п.

3-4 теж вліво.

Впр.10.

Присідання.

 

Впр. 11.

В.п.-о.с.

1 – упор присівши

2 – упор лежачи

3 – упор присівши

4 – в.п. 6-8 р.

Впр. 12.

Стрибки:

« Старт ракети»

Впр. 13.

Вправи на відновлення дихання.

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

5хв.

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

 

 

6-8р.

 

10р.

 

 

 

6-8р.

 

 

 

6-8р.

 

 

 

6-8р.

Звернути увагу на правильне виконання.

Руки на пояс.

Руки за голову.

Руки в сторони.

Руки на коліна.

Руки на пояс.

 

 

Руки зігнуті в ліктях, вперед.

Руки ззаду на сідницях зовнішньою стороною кисті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки на поясі.

 

 

Махи виконувати повні.

Повороти повні, руки прямі. Виконувати вірно, з прямими руками, ноги на ширині плечей.

Коліна рівні.

 

 

 

 

 

 

Випади глибокі, спина рівна.

 

Руки за головою.

 

 

 

 

Руки на поясі.

Виконувати чітко і активно.

 

 

 

 

Руки на поясі.

 

Виконувати повільно.

 

 

 

 

Руки за голову. П’яти від підлоги не відриваємо

 

Вдих через ніс, видих через рот.

Основна частина уроку (20хв.)

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Шикування учасників в дві колони та пояснення завдання.

 

Естафета «Хто швидше».

Учасники естафети повинні пробігти змійкою через червоні фішки та повернутись змійкою назад і передати естафету іншому учаснику.

 

Естафета «Теніс».

За сигналом вчителя учасник з тенісною ракеткою та тенісним м’ячем повинен пробігти до фішки так, щоб тенісний м’яч не впав на підлогу.

 

Естафета «Стрибунці».

Учасники повинні прострибати на великому м’ячі з ручками  навколо фішки та повернутись назад звичайним бігом тримаючи м’яч в руках.

 

Естафета «Веселі пари».

Учасники з м’ячем, стиснутим між грудьми, стрибають приставним кроком навколо фішки та так само повертаються назад.

 

Вправи на відновлення дихання.

Перевірка ЧСС.

 

 

 

 

 

 

Рухлива гра «Вибивний».

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

9хв.

Правила безпеки.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним виконанням .



Увага на велике ЧСС!!!

 

 

 

 

 

 

Ігровий метод виконання.

 

 

 

 

 

 

Тримати ручки міцно.

Зігнуті коліна.

 

 

 

 

 

 

 

Руки в сторони.

 

Звернути увагу на самопочуття учнів.

Виконувати  правильно та чесно.

Не штовхатись.

Заключна частина уроку (3 хв.)

1.

Перешикування в одну колону.

  1. Ходьба, вправи на відновлення та заспокоєння дихання.
  2. Вимірювання ЧСС.
  3. Підсумок уроку.

 

1 хвилина

 

1 хвилина

1 хвилина

Звернути увагу на самопочуття учнів.

 

Увага на велике ЧСС!!!

 

1

 

docx
Додано
18 лютого 2021
Переглядів
548
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку