Рухливі ігри, які можна використовувати під час першого та другого років вивчення варіативного модуля «Настільний теніс»

Про матеріал
Рухливі ігри для учнів 5-6 класів,які вивчають варіативний модуль"Настільний теніс".Матеріал можуть використовувати вчителі молодших класів,вчителі фізичної культури та вихователі груп продовженого дня.
Перегляд файлу

Рухливі ігри,

які можна використовувати під час першого та другого років вивчення варіативного модуля «Настільний теніс»

Рухлива гра «КАРУСЕЛІ»

Мета: удосконалювати  навички ходьби та бігу; розвивати ритмічність рухів і спритність.                                                                      Хід гри

 Посередині  майданчика  (зали) вчитель  кладе  на  землю  звязаний  у  вигляді  кола  шнур.  Це  «карусель».  Діти  граються, ходять, бігають, підстрибують, танцюють. По сигналу вчителя

«На каруселідіти піднімають шнур із землі та починають ритмічно ходити по колу, промовляючи: 

Карусель спочатку тихо

Завертілась нам на втіху.

Потім все пішло кругом

І бігом, бігом, бігом!

Після слів «Бігом, бігом, бігомдіти починають бігти. Коли вчитель дасть команду «Кругом!», вони на ходу швидко беруть шнур другою рукою і біжать у протилежний бік.

Вчитель:Тихше, тихше, не спішіть,

Каруселі зупиніть!

Раз-два, раз-два,

Вже закінчилася гра!

Рух  «каруселі»  поступово  вповільнюється,  а  після  останніх слів діти зупиняються. Вони разом кладуть шнур на землю і розбігаються майданчиком (залою). Гра повторюється.

Рекомендації до гри

Вчителю необхідно стежити, щоб діти ходили по колу ритмічно та легко бігали. Після кількох повторень гри дітей можна обєднати у три-чотири підгрупи, а замість шнура покласти в різних  місцях  майданчика  (зали)  3–4  обручі  (маленькі  каруселі).  Діти беруться за обручі, як за шнур.

 

Рухлива гра «КВАЧ»

Мета:  удосконалювати  навички  швидкого  бігу;  розвивати швидкість і спритність.                                                        Хід гри

Діти  стоять  у  різних  кінцях  майданчика.  Одну  дитину  обирають  «квачем»,  їй  дають  до  рук  кольорову  стрічку,  і  вона  стає  посередині майданчика. Вчитель :Квачик, квачик, раз, два, три, Швидше ти дітей лови! «Квач» намагається когось догнати (квацнути). Той, кого він квацнув,  відходить  убік.  Гра  завершується,  якщо  «квач»  зловить  трьох-чотирьох  дітей  (за  домовленістю).  Потім  вчитель призначає «квачем» найспритнішу дитину, яку жодного разу не спіймали.

Рекомендації до гри

Спійманим  уважається  той,  кого  «квач»  квацнув,  він  відходить  убік.  Якщо  «квач»  протягом  30–40  с  не  може  нікого  квацнути, то необхідно призначити іншу дитину.

Рухлива гра  «ХИТРА ЛИСИЦЯ»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спостережливість та витримку.                                                        Хід гри

Діти  стоять  у  колі  пліч-о-пліч,  заклавши  руки  за  спину. Вчитель проходить за колом і непомітно торкається кого-небудь із  них. Дитина, якої торкнувся вчитель, стає «хитрою лисицею».

Вчитель пропонує кому-небудь із дітей уважно подивитися на  своїх товаришів, пошукати очима «хитру лисицю». Якщо дитина  відразу  не  знайде,  діти  всі  разом  запитують:  «Хитра  лисице,  де ти?»  І  пильно  стежать  за  обличчям  кожного,  чи  не  викаже  себе  «хитра лисиця». Після трьох запитань ласиця відповідає: «Я тут і вбігає в коло, а діти швидко розбігаються, «Лисиця» їх ловить(торкається рукою). Коли буде спіймано 2–3 дітей, гра завершується.

Рекомендації до гри

Якщо  «лисиця»  викаже  себе  раніше,  ніж  її  запитають,  діти обирають іншу «лисицю».

 

docx
Додав(-ла)
Гелета Зіновій
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
1529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку