Рядки, кортежі, списки в Python

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Рядки, кортежі, списки та операції над ними в Python". Містить два варіанти по 18 запитань. 15 тестів з варіантами відповідей та 3 запитання на написання коду.
Перегляд файлу

Учень (учениця) ___________класу

П.І.П.__________________________

 

Контрольна робота з теми «Рядки, кортежі, списки та операції з ними»

Варіант 1

 

  1.     Вкажіть функцію, яка дозволяє повернути ціле число, що дорівнює довжині рядка (0,5 бала):
  1.      count()
  2.     len()
  3.      pop()
  1.     Як необхідно «зрізати» рядок s = «Інформатика», щоб надрукувати у результаті рядок «Іоак» (0,5 бала):
  1.      print(s[1:5])   
  2.     print(s[::3])
  3.      print(s[2:])    
  4.     print(s[:2])     
  1.     У якому випадку виклик методу s.find(s1) (пошук підрядка s1 в рядку s) – повертає  значення -1 (0,5 бала):
  1.      якщо підрядок s1 є останнім елементом рядку s
  2.     якщо підрядок s1 є першим елементом рядку s
  3.      якщо рядок s не містить в собі підрядок s1
  1.     Вкажіть метод, який дозволяє підрахувати ціле число, що дорівнює кількості входжень підрядка s1 в рядку s (0,5 бала):
  1.      s.count(s1)
  2.     len()
  3.      s.pop(s1)
  1.     У результаті застосування методу replace() до рядка s = «Інформатика» було отримано новий рядок «Математика». Напишіть рядки коду, що відтворять такий результат (1,5 бала).

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

  1.     Для перетворення змінної будь-якого типу на кортеж необхідно застосувати функцію (0,5 бала):
  1.      count()
  2.     len()
  3.      tuple()
  4.     str()
  1.     У результаті застосування операції конкатенації до кортежів a = (1, 2, 3) і
    b = (4, 5, 6) було отримано кортеж (1, 2, 3, 4, 5, 6). Напишіть необхідні рядки коду.

(1 бал)

_________________________________________________________

_________________________________________________________

  1.     Яким  буде результат звернення до першого елемента кортежу
    a = (('a', 1, 3.14), 'abc', ((1), (2, ))) ? (0,5 бала)
  1.      кортеж ('a', 1, 3.14)
  2.     рядок 'abc'
  3.      кортеж ((1), (2, ))
  1.     Як називається кортеж, що має лише один елемент? (0,5 бала)
  1.      синглтон
  2.     одинарний
  3.      одноелементний
  1. Якщо здійснити операцію розпакування до кортежу з 5 елементів, то у результаті буде отримано (0,5 бала):
  1.      п’ять кортежів з одного елемента
  2.     п’ять змінних, що відповідають елементам кортежа
  3.      список з п’яти елементів
  4.     рядок з п’яти слів
  1. Для перетворення змінної будь-якого типу на список необхідно застосувати функцію (0,5 бала):
  1.      count()
  2.     list()
  3.      tuple()
  4.     str()
  1. Вкажіть тип послідовності, елементи якої можна змінювати (0,5 бала):
  1.      Рядок
  2.     Кортеж
  3.      Список
  1. Вкажіть метод, який дозволяє повернути кількість повторень значення x в списку (0,5 бала):
  1.      count()
  2.     len()
  3.      pop()
  1. Щоб визначити позицію значення x в списку застосовуються наступні методи (0,5 бала):
  1.      index(x)
  2.     count()
  3.      pop()
  4.     index(x, from) 
  1. Створені два списки: непарних і парних чисел від 1 до 10. За допомогою якого методу можна додати до списків необхідні числа у порядку зростання та збільшити діапазон до 20 (0,5 бала):
    1.      insert(index, x)
  1.     append(x)
  2.      extend(otherList)
  1. Створені два списки: чисел від 1 до 5 та чисел від 6 до 10. За допомогою якого методу можна створити один список, в якому розмістити ці числа у порядку зростання (0,5 бала):
  1.      insert(index, x)
  2.     append(x)
  3.      extend(otherList)
  1. Напишіть код для умов завдання 16 (2 бала):

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

 

  1. Який метод необхідно застосувати до списку myList = [5, 4, 3, 2, 1], щоб упорядкувати значення списку за зростанням (0,5 бала):
  1.      remove(x)
  2.     append(x)
  3.      reverse()

Ваша оцінка__________________ Вчитель__________________________

Учень (учениця) ___________класу

П.І.П.__________________________

 

Контрольна робота з теми «Рядки, кортежі, списки та операції з ними»

Варіант 2

  1.     Якщо здійснити операцію розпакування до кортежу з 5 елементів, то у результаті буде отримано (0,5 бала):
  1.      п’ять кортежів з одного елемента
  2.     п’ять змінних, що відповідають елементам кортежа
  3.      список з п’яти елементів
  4.     рядок з п’яти слів
  1.     Для перетворення змінної будь-якого типу на список необхідно застосувати функцію (0,5 бала):
  1.      count()
  2.     list()
  3.      tuple()
  4.     str()
  1.     Вкажіть тип послідовності, елементи якої можна змінювати (0,5 бала):
  1.      Рядок
  2.     Кортеж
  3.      Список
  1.     Вкажіть метод, який дозволяє повернути кількість повторень значення x в списку (0,5 бала):
  1.      count()
  2.     len()
  3.      pop()
  1.     Щоб визначити позицію значення x в списку застосовуються наступні методи (0,5 бала):
  1.      index(x)
  2.     count()
  3.      pop()
  4.     index(x, from) 
  1.     Створені два списки: непарних і парних чисел від 1 до 10. За допомогою якого методу можна додати до списків необхідні числа у порядку зростання та збільшити діапазон до 20 (0,5 бала):
  1.      insert(index, x)
  2.     append(x)
  3.      extend(otherList)
  1.     Створені два списки: чисел від 1 до 5 та чисел від 6 до 10. За допомогою якого методу можна створити один список, в якому розмістити ці числа у порядку зростання (0,5 бала):
  1.      insert(index, x)
  2.     append(x)
  3.      extend(otherList)
  1.     Напишіть код для умов завдання 16 (2 бала):

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

  1.     Який метод необхідно застосувати до списку myList = [5, 4, 3, 2, 1], щоб упорядкувати значення списку за зростанням (0,5 бала):
  1.      remove(x)
  2.     append(x)
  3.      reverse()
  1. Вкажіть функцію, яка дозволяє повернути ціле число, що дорівнює довжині рядка (0,5 бала):
  1.      count()
  2.     len()
  3.      pop()
  1. Як необхідно «зрізати» рядок s = «Інформатика», щоб надрукувати у результаті рядок «Іоак» (0,5 бала):
  1.      print(s[1:5])   
  2.     print(s[::3])
  3.      print(s[2:])    
  4.     print(s[:2])     
  1. У якому випадку виклик методу s.find(s1) (пошук підрядка s1 в рядку s) – повертає  значення -1 (0,5 бала):
  1.      якщо підрядок s1 є останнім елементом рядку s
  2.     якщо підрядок s1 є першим елементом рядку s
  3.      якщо рядок s не містить в собі підрядок s1
  1. Вкажіть метод, який дозволяє підрахувати ціле число, що дорівнює кількості входжень підрядка s1 в рядку s (0,5 бала):
  1.      s.count(s1)
  2.     len()
  3.      s.pop(s1)
  1. У результаті застосування методу replace() до рядка s = «Інформатика» було отримано новий рядок «Математика». Напишіть рядки коду, що відтворять такий результат (1,5 бала).

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

  1. Для перетворення змінної будь-якого типу на кортеж необхідно застосувати функцію (0,5 бала):
  1.      count()
  2.     len()
  3.      tuple()
  4.     str()
  1. У результаті застосування операції конкатенації до кортежів a = (1, 2, 3) і
    b = (4, 5, 6) було отримано кортеж (1, 2, 3, 4, 5, 6). Напишіть необхідні рядки коду.

(1 бал)

_________________________________________________________

_________________________________________________________

  1. Яким  буде результат звернення до першого елемента кортежу
    a = (('a', 1, 3.14), 'abc', ((1), (2, ))) ? (0,5 бала)
  1.      кортеж ('a', 1, 3.14)
  2.     рядок 'abc'
  3.      кортеж ((1), (2, ))
  1. Як називається кортеж, що має лише один елемент? (0,5 бала)
  1.      синглтон
  2.     одинарний
  3.      одноелементний

 

Ваша оцінка__________________ Вчитель__________________________

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
1918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку