Тема (математика) Засвоєння таблиць множення і ділення.
Модель навчання «Перевернутий клас» (Flipped Class) являє собою різновид змішаного навчання, головною особливістю якого є те, що домашнім завданням для учнів є робота в онлайн-середовищі: перегляд навчальних відеоматеріалів або інформаційних ресурсів для опрацювання нового навчального матеріалу або закріплення вже вивченого. Натомість у класі діти під керівництвом і за допомогою вчителя виконують практичні завдання до тієї теми, яку засвоїли вдома.
Зазвичай школярі мають певний запит до тьютора. І в результаті взаємодії спеціаліст допомагає учню розібратися з конкретними проблемами. Утім, у тьюторингу є і глобальні цілі! У процесі співпраці тьютор допомагає учням їх досягти.
Сруктура комбінованого уроку сприяла вирішенню основних завдань уроку. Раціонально виділене місце на уроці для опитування , вивчення нового матеріалу, закріплення вивченого тощо. Більше часу було відведено на вивчення нового матеріалу методом евристичної бесіди. Між етапами уроку були логічними зв’язки у формі заповнення корабельного журналу. Закріплення вивченого матеріалу проводилося у формі прийому «Блиц-опитування» за допомогою тестів на платформі кластайм та за допомогою презентації
Акцентувалася увага на основних наукових поняттях з даної теми (периметр, властивості квадрата, задачі на зведення до одиниці, творча робота з таблицею множення), також створювалася композиція акробатична з розрізнених вправ.
Особистісно зорієнтований підхід до учнів здійснювався під час роботи над тестами, самостійній роботі над задачею, прийому «Пошуку скарбів» - кожен знайшов свій скарб.
Диференційований підхід знайшов себе у підготовці до уроку фізкультури.
Для розкриття нового матеріалу були вибрані такі
- методи навчання : монологічний, демонстративний, діалогічний, пошуковий, алгоритмічний;
- методи викладання:інформаційно-повідомляючий; пояснювальний; спонукаючий;
- методи роботи учнів : виконавський; реконструктивний: частково-пошуковий; творчий;
- принципів навчання: науковість; доступність; наочність; проблемність; самостійність і активність учнів; системність і послідовність; врахування індивідуальних особливостей учнів; диференціація; стійкість засвоєння знань, умінь і навичок; зв’язок навчання з життям; єдність освітніх, розвиваючих, виховних функцій навчання;
- методи опитування учнів: фронтальні; «ввімкни мікрофон»; виконання вправ; тестові, показ фізичних вправ, регулювання фізичного навантаження
- форми опитування учнів: індивідуальні; фронтальні; письмові; усні; групова робота відео матеріал під час виконання вправ.
Під час уроку були використані такі засоби навчання:
- таблиці,
- ілюстрації,
- ТЗН(колонка ),
- книги,
- підручники,
- записи на дошці,.
За рахунок психологічного налаштування, хвилинок фізкультури, прийому «Похвала» , спокійної мови вчителя на уроці підтримувалась хороша психологічна атмосфера спілкування.
За рахунок використання зміни форм роботи, ілюстрацій, інструментів інтернету, перехід від одного уроку до другого, переходи між собою пов'язані, забезпечувалось на уроці раціональне використання часу, попередження перевтоми учнів.
Були продумані «запасні методичні ходи» на випадок непередбачуваної ситуації – додаткова інформація від підготовлених учнів
Поставлені завдання вдалося повністю реалізувати . Фізичні вправи виконано, у дітей є можливість потренуватися, повторити математичні правила
Оцінювання роботи учнів складалося з декількох етапів : самооцінювання (на полях зошита сніжинками, виконання тестових завдань «Блиць-опитування»., підрахунок « скарбів»
Домашнє завдання подавалося у формі айсберга. Надводна частина для всіх учнів, підводна – для учнів з високим рівнем знань творчого пошукового характеру.
За допомогою виставлення монет у зошитах вдалося організувати роботу дітей з оцінки власної діяльності на уроці.
План-конспект уроку було реалізовано повністю. Мети уроку досягнуто.