САМОАНАЛІЗ
професійної діяльності за атестаційний період 2015-2020 роки
вчителя опорного закладу «Охтирська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
Гуцової Людмили Олександрівни
У міжатестаційний період із 2015 по 2020 роки працювала над методичною темою «Впровадження музикотерапії як здоров’язбережувальної технології в освітньому процесі початкової школи». Матеріали узагальнила та систематизувала у посібник для вчителів початкових класів, надруковано статтю за данною темою в інтернет виданні на сайті «Всеосвіта», 24 січня
2020 року провела майстер-клас для вчителів 4-х класів міста Охтирки.
ПРОХОДЖЕННЯ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ДАТА |
НАЗВА |
23.01. -27.01.2017 у. с. 27.02.- 03.03.2017 е. с. |
Курси підвищення кваліфікації вчителів початкового навчання |
10.09-14.10.2018 у. с. 17.10.-19.10.2018 е. с. |
Курси підвищення кваліфікації вчителів музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу “Мистецтво” |
30 годин 2017 |
Онлайн-курс “Вчимося жити разом”. Превентивна освіта |
60 годин 05.06.2018 |
Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Курс розроблений МОН України, студією онлайн-освіти EdEra та громадською спілкою “Освіторія” |
60 годин 2019 |
Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо навчання учнів перших класів відповідно до Концепції “Нова українська школа” |
ПРОХОДЖЕННЯ ОНЛАЙН-КУРСІВ
ДАТА |
НАЗВА КУРСУ |
Тривалість 5 тижнів 01.11.2017 |
Онлайн-курс платформи Prometheus «Психологія стресу та способи боротьби з ним». Викладач курсу Наталія Стефаненко, психолог, викладач психології в Київському університеті імені Бориса Грінченка |
Тривалість - 3 блоки |
Онлайн-курс платформи ВУМ «Вступ до критичного мислення». Викладач Карачинський Олексій, психотерапевт, військовий психолог |
Тривалість– 9 модулів |
Онлайн-курс платформи ВУМ «Креативне мислення». Викладачі: Микола Скиба - експерт напрямку "Освіта" Українського Інституту майбутнього, співзасновник ГО "Агенція культурних стратегій" та осв. платформи Next Generation Business School , Володимир Лісін - Арт-директор, дизайнер, викладач у транссистемному підході (TSD-TSA). Євангеліст світових реформ освіти, дизайну як інструменту нової соціальної взаємодії. |
Тривалість 5 тижнів (30 годин) 04.12.2017 |
Онлайн-курс платформи Prometheus «Критичне мислення для освітян». Сертифікат наданий Сергієм Терно, Наталією Степановою та Сергієм Горбачовим через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. |
Розрахований на 30 годин. Сертифікат виданий 02.02.2020 |
Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами». |
Розрахований на 20 годин. Сертифікат виданий 02.02.2020 |
Онлайн-курс «Бери й роби». Курс розроблено Громадською Спілкою «Освіторія» та компанією Lenovo Ukraine у партнерстві зі студією онлайн-освіти EdEra |
УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ МАРАФОНАХ, ІНТЕРАКТИВНІЙ ШКОЛІ ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ
ДАТА № СЕРТИФІКАТА |
НАЗВА |
І сесія: 28.03.-07.04. 2016 ІІ сесія: 25.04.-07.05. 2016 |
Видавнича школа творчого вчителя
|
І сесія: 28.03.-07.04. 2016 ІІ сесія: 25.04.-07.05. 2016 |
Видавнича школа творчого вчителя
|
Зимова сесія: 16-28.01. 2017 № 161241 |
|
Зимова сесія: 16-28.01. 2017 № 161242 |
|
УЧАСТЬ У СЕМІНАРАХ, ТРЕНІНГАХ
ДАТА |
НАЗВА |
ХТО ПРОВОДИТЬ |
01.03.2017 |
Міжрегіональний семінар. Науково-практичний семінар «Навчання грамоти в контексті компетентнісно- орієнтованого навчання».
Майстер-клас «Сучасні тенденції удосконалення каліграфічної навички молодших школярів» – Цепова І.В., кандидат пед. наук, доцент Харківського нац. пед. університету |
Сумський інститут післядипломної освіти |
27.03.2017 |
Міні-EdCamp Охтирка «Обмін досвідом – шлях до взаємозбагачення» |
Охтирська гімназія |
27.04.2017 |
Міський семінар учителів 1-х класів “Використання предметних заходів у 1-х класах як інноваційний елемент класно-урочної системи при формуванні життєвих, природознавчих та міжпредметних компетентностей молодших школярів” |
Організований учителями ЗОШ №5 |
30.08.2017 |
Тренінг із методологій моніторингу ЗМІ |
М. Суми, центр журналістики |
2017 |
Міський семінар-практикум учителів 4-х класів «Формування у молодших школярів уміння вчитися в умовах психолого-педагогічного комфорту» |
Організований учителями ЗОШ №11 |
2018 |
Методичний вернісаж для вчителів початкових класів «Впровадження інноваційних технологій як умови підвищення рівня навченості та виховання учнів» |
Організований учителями ЗОШ №9 |
29.03.2019 |
Зустріч-воркшоп «Розвиток компетентностей молодших школярів методом ігрової діяльності» |
Організований учителями ЗОШ№11 |
2019 |
Виїзний методичний вернісаж учителів початкових класів «Секрети педагогічної майстерності в умовах НУШ» |
Організований учителями ЗОШ№2 |
24.01.2020 |
Майстер-клас Гуцової Л.О. «Впровадження музикотерапії як здоров’язбережувальної технології в освітньому процесі початкової школи» |
Опорний заклад “Охтирська ЗОШ І-ІІІ ступенів” |
УЧАСТЬ У КОНКУРСАХ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
ДАТА |
НАЗВА |
2016 |
Участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу “Учитель року” – ІІ місце |
2016 |
Учасник І Всеукраїнського Інтернет конкурсу “Учитель року – 2016” за версією науково-популярного природничого журналу “Колосок” у номінації “Початкова школа” |
01.09.2019 №БД-0819163 |
Учасник конкурсу навчальних розробок “Фантастична п'ятірка (серпень) від освітнього проекту “На урок” |
Грудень 2017 Свідоцтва №ВК - 1217163 |
Представлення на Всеукраїнському рівні власних педагогічних розробок, що пройшли редакційну експертизу і є доступними для загального ознайомлення на сторінках освітнього проекту “На урок” - ІІІ місце у номінації “Педагог місяця” Всеукраїнського конкурсу для вчителів (грудень 2017); ІІІ місце у номінації “Природознавство”; ІІ місце у номінації “Класному керівникові”; ІІ місце у номінації “Математика”; І місце у номінації “Основи здоров’я”; І місце у номінації “Навчання грамоти”; І місце у номінації “Трудове навчання” |
ДРУКОВАНІ ПУБЛІКАЦІЇ
№ |
Назва |
Рік |
1. |
Посібник для вчителів початкових класів «Проектна технологія на уроках природознавства у початковій школі», рекомендований до друку за рішенням Методичної ради методичного кабінету відділу освіти Охтирської міської ради Сумської області (протокол № 1 від 24.01.2018 року). Даний посібник укладений творчою групою вчителів початкових класів міста. |
2018 |
2. |
Посібник для вчителів початкових класів “Впровадження музикотерапії як здоров’язберігаючої технології в освітньому процесі початкової школи” |
2019 |
3. |
Надрукована на освітній платформі «Всеосвіта» стаття «Впровадження музикотерапії як здоров’язберігаючої технології у навчально-виховному процесі початкової школи» |
2018 |
ОПУБЛІКУВАННЯ ВЛАСНИХ МАТЕРІАЛІВ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
НАЗВА САЙТУ |
КІЛЬКІСТЬ ВИДАНЬ |
НА УРОК |
20 видань |
ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ |
3 видання |
АБЕТКАland |
1 видання |
SUPER. UROK-UA.com |
2 видання |
UROK-UA.com |
2 видання |
ВСЕОСВІТА |
50 видань |
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ |
1 видання |
У рамках проєкту «Всеосвіта» нагороджена грамотами за науково-просвітницьку та освітню діяльність; за активне використання інформаційно-комунікативних технологій у педагогічній діяльності; за високий професіоналізм, виявлений у процесі створення та розвитку власної інформаційної сторінки; за активну участь у роботі, спрямованій на підвищення якості освіти.
Залучаю учнів до участі у різноманітних інтелектуальних конкурсах: «Безпечна дорога до школи», «Екологічна грамотність», онлайн-олімпіада з української мови, організовані освітнім проєктом «Всеосвіта»; онлайн-олімпіада з української мови та літератури, математики, конкурс «Безпечний Інтернет», «Слово до слово», організовані освітнім проєктом «На урок»; Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”, Міжнародний конкурс з інформатики “Бобер”, Міжнародний конкурс з інформатики “Бобер”, природознавча гра “Геліантус”, Міжнародний природничий інтерактивний конкурс “Колосок”, Всеукраїнський українознавчий конкурс “Соняшник”, Вcеукраїнська гра з англійської мови “Гринвіч”. Результативно готую учнів до участі у міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика: 2015-2016 н.р. – Марущенко С. (ІІ місце), 2018-2019н.р. - Кулик В. (ІІІ місце), 2019-2020 н.р. – Кулик В. (ІІІ місце).
Як класний керівник працюю над темою «Формування здорового, позитивного клімату в класному колективі як необхідної умови для розкриття творчого потенціалу кожної особистості, повноцінного навчання, становлення психічного і фізичного здоров`я». Були організовані краєзнавчо-туристичні поїздки до містечка Тростянець, села Комиші на конну ферму, село Опішня – столицю гончарства, міста Полтави до музеїв космонавтики та авіації; міста Суми на перегляд дитячих театральних вистав. Підготовлені та проведені родинне свято «Будьмо знайомі!», свято «Прощавай, Букварику!», година спілкування «Чи вміємо ми дружити?», новорічні квести тощо.