САМОАНАЛІЗ професійної діяльності за атестаційний період 2015-2020 роки вчителя опорного закладу «Охтирська ЗОШ І-ІІІ ступенів» Гуцової Людмили Олександрівни

Про матеріал
У міжатестаційний період із 2015 по 2020 роки працювала над методичною темою «Впровадження музикотерапії як здоров’язбережувальної технології в освітньому процесі початкової школи».
Перегляд файлу

САМОАНАЛІЗ
професійної діяльності за атестаційний період 2015-2020 роки
вчителя опорного закладу «Охтирська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
Гуцової Людмили Олександрівни

У міжатестаційний період із 2015 по 2020 роки  працювала  над методичною темою «Впровадження музикотерапії як здоров’язбережувальної технології в освітньому процесі початкової школи».  Матеріали узагальнила та систематизувала у посібник для вчителів початкових класів, надруковано статтю за данною темою в інтернет виданні на сайті «Всеосвіта», 24 січня
2020 року провела майстер-клас для вчителів 4-х класів міста Охтирки.

ПРОХОДЖЕННЯ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

ДАТА

НАЗВА

23.01. -27.01.2017 у. с.

27.02.- 03.03.2017 е. с.

Курси підвищення кваліфікації вчителів початкового навчання

10.09-14.10.2018 у. с.

17.10.-19.10.2018 е. с.

Курси підвищення кваліфікації вчителів музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу “Мистецтво”

30 годин

2017

Онлайн-курс “Вчимося жити разом”.

Превентивна освіта

60 годин

05.06.2018

Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Курс розроблений МОН України, студією онлайн-освіти EdEra та громадською спілкою “Освіторія”

60 годин

2019

Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо навчання учнів перших класів відповідно до  Концепції “Нова українська школа”

ПРОХОДЖЕННЯ ОНЛАЙН-КУРСІВ

ДАТА

НАЗВА КУРСУ

Тривалість

5 тижнів

01.11.2017

Онлайн-курс  платформи Prometheus  «Психологія стресу та способи боротьби з ним».

Викладач курсу Наталія Стефаненко, психолог, викладач психології в Київському університеті імені Бориса Грінченка

Тривалість -

 3 блоки

Онлайн-курс платформи ВУМ «Вступ до критичного мислення».

Викладач Карачинський Олексій, психотерапевт, військовий психолог

Тривалість–

9 модулів

Онлайн-курс платформи ВУМ «Креативне мислення».

Викладачі: Микола Скиба - експерт напрямку "Освіта" Українського Інституту майбутнього, співзасновник ГО "Агенція культурних стратегій" та осв. платформи Next Generation Business School , Володимир Лісін - Арт-директор, дизайнер, викладач у транссистемному підході (TSD-TSA). Євангеліст світових реформ освіти, дизайну як інструменту нової соціальної взаємодії.

Тривалість

5 тижнів

(30 годин)

04.12.2017

Онлайн-курс  платформи Prometheus «Критичне мислення для освітян».

Сертифікат наданий Сергієм Терно, Наталією Степановою та Сергієм Горбачовим через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus.

Розрахований на 30 годин.

Сертифікат виданий 02.02.2020

Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами».
Курс розроблений ГО «Смарт Освіта» та студією онлайн-освіти EdEra в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.

Розрахований на 20 годин.

Сертифікат виданий 02.02.2020

Онлайн-курс «Бери й роби».

Курс розроблено Громадською Спілкою «Освіторія» та компанією Lenovo Ukraine у партнерстві зі студією онлайн-освіти EdEra  

УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ МАРАФОНАХ, ІНТЕРАКТИВНІЙ ШКОЛІ ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ

ДАТА

№ СЕРТИФІКАТА

 

НАЗВА

І сесія:

28.03.-07.04.

2016

ІІ сесія:

25.04.-07.05.

2016

Видавнича школа творчого вчителя

  1. Літературне читання. 4 клас
  2. Навчання грамоти. 1 клас. Повний навчально-методичний комплект із формування навички письма першокласників за допомогою художніх образів літер.
  3. Математика. 1-2 класи. Величини. Гроші. Математика. 4 клас. Методика вивчення дробів у 4 класі

І сесія:

28.03.-07.04.

2016

ІІ сесія:

25.04.-07.05.

2016

Видавнича школа творчого вчителя

  1. Природознавство. 4 клас. Як вивчити тіла і речовини за допомогою проектів.
  2. Основи здоров’я у 4 класі. Теорія і практика.
  3. Я у світі. 3-4 класи. Як навчати дітей охороняти природу за допомогою міні-проектів.
  4. Математика. 4 клас. Методика навчання розв’язування задач в 4-му класі: складені задачі, що містять дроби

Зимова сесія:

16-28.01.

2017

№ 161241

  1. Математика. 3 клас. Методика формування обчислювальних навичок додавання і віднімання, множення та ділення на підставі нумерації чисел у концентрі «Тисяча».
  2. Математика. 4 клас. Методика формування вмінь розв’язувати задач на знаходження невідомих за двома різницями. Методика формування вмінь розв’язування задач на пропорційне ділення.
  3. Я у світі. 4 клас. Працюємо за оновленими програмами.

Зимова сесія:

16-28.01.

2017

№ 161242

  1. Математика. 2 клас. Геометричний матеріал в курсі математики 2-го класу. Методика роботи над складеними задачами. Формування обчислювальних навичок додавання та віднімання чисел з переходом через розряд (76+7, 42-8)
  2. Природознавство. 4 клас. Сучасний учень початкової школи: труднощі та шляхи подолання. Від задуму до реальності. (Організація проектної діяльності  в початковій школі)
  3. Навчання грамоти. 1 клас. Напрями і зміст роботи з розвитку мовлення першокласників у період навчання грамоти

 

УЧАСТЬ У СЕМІНАРАХ, ТРЕНІНГАХ

ДАТА

НАЗВА

ХТО

ПРОВОДИТЬ

01.03.2017

Міжрегіональний семінар.

Науково-практичний семінар «Навчання грамоти в контексті компетентнісно- орієнтованого навчання».

Майстер-клас «Сучасні тенденції удосконалення каліграфічної навички молодших школярів» – Цепова І.В., кандидат пед. наук, доцент Харківського нац. пед. університету
ім. Г.С. сковороди

Сумський інститут післядипломної освіти

27.03.2017

Міні-EdCamp Охтирка «Обмін досвідом – шлях до взаємозбагачення»

Охтирська гімназія

27.04.2017

Міський семінар учителів 1-х класів “Використання предметних заходів у 1-х класах як інноваційний елемент класно-урочної системи при формуванні життєвих, природознавчих та міжпредметних компетентностей молодших школярів”

Організований учителями

ЗОШ №5

30.08.2017

Тренінг із методологій моніторингу ЗМІ

М. Суми, центр журналістики

2017

Міський семінар-практикум  учителів 4-х класів «Формування у молодших школярів уміння вчитися в умовах психолого-педагогічного комфорту»

Організований учителями

ЗОШ №11

2018

Методичний вернісаж для вчителів початкових класів «Впровадження інноваційних технологій як умови підвищення рівня навченості та виховання учнів»

Організований учителями

ЗОШ №9

29.03.2019

Зустріч-воркшоп «Розвиток компетентностей молодших школярів методом ігрової діяльності»

Організований учителями ЗОШ№11

2019

Виїзний методичний вернісаж учителів початкових класів «Секрети педагогічної майстерності в умовах НУШ»

Організований учителями ЗОШ№2

24.01.2020

Майстер-клас Гуцової Л.О. «Впровадження музикотерапії як здоров’язбережувальної технології в освітньому процесі початкової школи»

Опорний заклад “Охтирська ЗОШ

І-ІІІ ступенів”

УЧАСТЬ У КОНКУРСАХ  ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

ДАТА

НАЗВА

2016

Участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу “Учитель року” – ІІ місце

2016

Учасник І Всеукраїнського Інтернет конкурсу “Учитель року – 2016” за версією науково-популярного природничого журналу  “Колосок” у номінації  “Початкова школа”

01.09.2019

№БД-0819163

Учасник конкурсу навчальних розробок “Фантастична п'ятірка (серпень) від освітнього проекту “На урок”

Грудень 2017

Свідоцтва

№ВК - 1217163

Представлення на Всеукраїнському рівні власних педагогічних розробок, що пройшли редакційну експертизу і є доступними для загального ознайомлення на сторінках освітнього проекту “На урок” -

ІІІ місце у номінації “Педагог місяця”  Всеукраїнського конкурсу для вчителів (грудень 2017);

ІІІ місце у номінації “Природознавство”;

ІІ місце у номінації “Класному керівникові”;

ІІ місце у номінації “Математика”;

І місце у номінації “Основи здоровя”;

І місце у номінації “Навчання грамоти”;

І місце у номінації “Трудове навчання”

 

 

 

 

ДРУКОВАНІ   ПУБЛІКАЦІЇ

Назва

Рік

1.

           Посібник для вчителів початкових класів «Проектна технологія на уроках природознавства у початковій школі», рекомендований до друку за рішенням Методичної ради методичного кабінету відділу освіти Охтирської міської ради Сумської області (протокол № 1 від 24.01.2018 року).

           Даний посібник укладений творчою групою вчителів початкових класів міста.

2018

2.

          Посібник для вчителів початкових класів “Впровадження музикотерапії як здоровязберігаючої технології в освітньому процесі початкової школи”

2019

3.

Надрукована на освітній платформі «Всеосвіта» стаття «Впровадження музикотерапії як здоровязберігаючої технології у навчально-виховному процесі початкової школи»

2018

ОПУБЛІКУВАННЯ ВЛАСНИХ     МАТЕРІАЛІВ  У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

НАЗВА САЙТУ

КІЛЬКІСТЬ ВИДАНЬ

НА УРОК

20 видань

ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ

3 видання

АБЕТКАland

1 видання

SUPER. UROK-UA.com

2 видання

UROK-UA.com

2 видання

ВСЕОСВІТА

50 видань

МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

1 видання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У рамках проєкту «Всеосвіта» нагороджена грамотами за науково-просвітницьку та освітню діяльність; за активне використання інформаційно-комунікативних технологій у педагогічній діяльності; за високий професіоналізм, виявлений у процесі створення та розвитку власної інформаційної сторінки; за активну участь у роботі, спрямованій на підвищення якості освіти.

Залучаю учнів до участі у різноманітних інтелектуальних конкурсах: «Безпечна дорога до школи», «Екологічна грамотність», онлайн-олімпіада з української мови, організовані освітнім проєктом «Всеосвіта»; онлайн-олімпіада з української мови та літератури, математики, конкурс «Безпечний Інтернет», «Слово до слово», організовані освітнім проєктом «На урок»; Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”, Міжнародний конкурс з інформатики “Бобер”, Міжнародний конкурс з інформатики “Бобер”, природознавча гра “Геліантус”, Міжнародний природничий інтерактивний конкурс “Колосок”, Всеукраїнський українознавчий конкурс “Соняшник”, Вcеукраїнська гра з англійської мови “Гринвіч”. Результативно готую учнів до участі у міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика: 2015-2016 н.р. – Марущенко С. (ІІ місце), 2018-2019н.р. -  Кулик В. (ІІІ місце), 2019-2020 н.р. – Кулик В. (ІІІ місце).

Як класний керівник працюю над темою  «Формування здорового, позитивного клімату в класному колективі як необхідної умови для розкриття творчого потенціалу кожної особистості, повноцінного навчання, становлення психічного і фізичного здоров`я». Були організовані краєзнавчо-туристичні поїздки до містечка Тростянець, села Комиші на конну ферму, село Опішня – столицю гончарства, міста Полтави до музеїв космонавтики та авіації; міста Суми на перегляд дитячих театральних вистав. Підготовлені та проведені родинне свято «Будьмо знайомі!», свято «Прощавай, Букварику!», година спілкування «Чи вміємо ми дружити?», новорічні квести тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Перець Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1056
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку