Самоаналіз уроку літературного читання.

Про матеріал
Самоаналіз уроку літературного читання з використанням навчального посібника «Українська мова та читання» (підручник для 4 класу) О.Савченко у 4 класі на тему Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця»
Перегляд файлу

Самоаналіз  уроку літературного читання у 4 класі

Вчитель: Гаврилюк Т.В.

Дата: 24.04.2023

Кількість учнів у класі: 25

Кількість присутніх :

Урок літературного читання  проведено  за підручником О. Савченко. Виходячи з календарного планування, цей  урок  розділу «Фантазуємо, творимо і мріємо». 

Тема уроку:  Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця»

Знаючи особливості учнів класу та їхній освітній рівень, характер пізнавальної діяльності та свою готовність до застосування інноваційних технологій навчання на уроці використала елементи критичного мислення .

Мета уроку:  продовжувати знайомити учнів з сучасними українськими письменниками; досліджувати та аналізувати прочитане; удосконалювати навички правильного виразного читання; розвивати мовленнєву компетентність, уяву, фантазію учнів, збагачувати словниковий запас, розширювати світогляд учнів; виховувати любов до рідного слова.

Очікувані результати: учні виразно читають, вміють працювати з текстом, аналізувати прочитаний твір, визначати головну думку та ідею твору, вміють висловлювати свою думку на задану тему, роблять висновки, володіють прийомами самоаналізу.

    У системі класного читання це урок ознайомлення з новим художнім твором. 

Всі етапи уроку були направлені на досягнення мети і завдань уроку  з урахуванням особливостей учнів класу. На протязі всього уроку велась системна робота по формуванню читацької компетентності молодших школярів з позиції усвідомлення себе як грамотного читача, здатного  до творчої діяльності.

Методи і прийоми :,  творча робота, гра. читання для себе, читання мовчки, виразне читання, читання «ланцюжком»,   правильне наголошування слів, відповіді на питання до тексту, створення хмаринки думок і т.д. …

  При виборі змісту навчального матеріалу керувалася науковими фактами,   Державним стандартом початкової освіти, програмою початкової школи, використовувала інтерактивні технології, прийом критичного мислення.

Інформаційно – ілюстративні, проблемно-пошукові методи роботи, принципи   зв’язку з життям, доступності, фронтальні  та групові форми роботи дали змогу розвивати в школярів ці компетентності. Саме завдання для розвитку творчих здібностей дали мені можливість організувати  пошукову, самостійну, групову роботу учнів.

  На уроці читання здійснювала розвиток загальнокультурних, навчально-пізнавальних, інформаційних, комунікативних, здоров’я-збережувальних, та читацької компетентностей.

При проведенні організаційного моменту була візуально перевірена підготовка дітей до уроку та встановлено перший емоційний контакт з учнями класу, що дозволив створити сприятливу атмосферу для роботи; постановка проблемної ситуації на початку уроку, дозволила всім дітям активно включитися в творчу пошукову роботу.

Розподіл часу відповідав запланованому у конспекті, був доцільним для кожного етапу уроку та виду діяльності.

 На протязі всього уроку велась робота над розвитком мовлення учні, діти були достатньо активні,  висловлювали своє відношення до  прочитаного, не боялися дати неправильну відповідь.

  Розвиток і виховання школярів відбувався на всіх етапах уроку. Учні отримували нові знання, аналізували навчальний матеріал, вчились узагальнювати, самостійно відкривали та отримували нову навчальну інформацію.    Комунікативність учнів проявлялась в умінні вести навчальний діалог, розмірковувати і відповідати на поставлені запитання, активно співпрацювати в групі.

Працездатність на протязі всього уроку забезпечувалась за рахунок реалізації особистісно-зорієнтованого навчання, системно-діяльнісного підходу, різноманітних завдань і   зміни видів діяльності.

 Розминка для очей та фізкультхвилинка  - здоров’я-збережувальні  технології навчання.

Поєднання різноманітних прийомів критичного мислення  сприяє не тільки набуттю учнями необхідної системи знань, умінь та навичок, але й досягненню високого рівня їх  розумового розвитку, формуванню в них здатності до самостійної творчої діяльності, розвиває інтерес до навчальної праці, забезпечує ґрунтовні результати навчання.

Атмосфера доброзичливості, задоволення від проробленої роботи на уроці дозволили учням піти з уроку з гарним настроєм.

Я вважаю, що поставлена мною мета досягнута, план реалізовано.

 

 

 

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку