8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Самоаналіз вчителя, щодо стану реалізації проблемної теми

Про матеріал
Головним питанням сьогодення в системі нової освіти є опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою досягається шляхом впровадження інноваційних технологій.
Перегляд файлу

Самоаналіз вчителя англійської мови

Гури Світлани Володимирівни,

щодо стану реалізації проблемної теми

«Використання методу проектів на уроках англійської мови»:

І. Пріорітетні напрямки та шляхи реалізації проблемної теми.

Головним питанням сьогодення в системі нової освіти є опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою досягається шляхом впровадження інноваційних технологій.

Проектна робота – одна з найбільш цікавих методик, які може використовувати вчитель. Вона дозволяє: ефективно реалізувати комунікативний підхід у навчальному процесі з іноземної мови, забезпечити активну практику для кожного учня групи з метою формування в учнів необхідних вмінь і навичок мовленнєвої діяльності, знайомити учнів із краєзнавчою тематикою і шукати способи їх включення в активний діалог культур, щоб вони сприймали мову як засіб між культурної взаємодії.

ІІ. Узагальнення концептуальних положень проблемної теми:

  • методична скарбничка із рекомендаціями щодо використання автентичних матеріалів під час уроку англійської мови;
  • публікація конспектів уроків  в «Учительському журналі On-line».
  • публікація конспекту уроку  на сайті Освіта.ua та журналі "Відкритий урок: розробки, технології, досвід".

ІІІ. Практична реалізація теоретичних знань:

- відкритий урок з англійської мови в 5 – Б класі з теми «Їжа» в межах методичного місячника «Психолого -педагогічний супровід адаптації учнів 5 класів до ІІ ступеня навчання»;

- відкритий виховний захід  у 7- В класі  - Практичне заняття  «Профілактика тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків» ;

- відкритий виховний захід (бінарний) в 5 – А класі  з теми «Моя остання шкільна подорож»;

- відкритий урок з англійської мови в 2 – А класі з теми «Ми – щасливі» із  учителем англійської мови Водянської ЗОШ №1 ім. Ф.О. Окатенка Маєвською Н.О., спеціалістом І кваліфікаційної категорії;

- відкритий (інтегрований) урок з англійської мови в 6 – А класі з теми «Ми – сміливі» із  учителем англійської мови Гринь А.Г. в межах міського семінару заступників директорів з НМР «Організація роботи з молодими вчителями»;

- відкритий виховний захід (бінарний) в 6 – A класі: «Проект «Іменник чи Noun?»» в межах атестаційної кампанії.

ІV. Ріст фахової компетентності:

  • виступ в межах засідання педагогічної ради «Рівень педагогічної культури вчителя і педагогічного колективу як одна з важливих умов формування особистості учня»;
  • проведення ділової гри «Який він – сучасний учень?» (засідання педагогічної ради – дебати;
  • виступ із учнями, які вивчають поглиблено англійську мову, на  «Науковому вернісажі»;
  • шкільний конкурс «Управлінський аспект педагогічної діяльності» (I місце);
  • підготовка та проведення семінару для ММО вчителів іноземної мови м. Енергодар з теми «Педагогічна майстерня «Реалізація принципу наступності в початковій та основній школі у викладанні англійської мови в умовах уведення нових Державних стандартів», зокрема, виступ на відкритому засіданні ММО вчителів іноземної мови з теми «Психологічні особливості молодших школярів та п’ятикласників»;
  • підготовка до засідання педагогічної ради «Вдосконалення системи громадянського виховання учнів до вимог обласного  проекту «Громадянин»» з повідомленням  «Система громадянського виховання учнів (погляди песимістів)» (творча група: Гура С.В., Юдицька О.В.);                                
  • участь та призерство у шкільному конкурсі конспектів уроків та виховних заходів з теми «Управлінський аспект педагогічної діяльності» між предметними методичними об’єднаннями ЕНВК №1 (I місце);
  • звіт творчості  учнів із класів з поглибленим вивченням іноземної мови на фестивалі наук;
  • член міської комісії в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу предметних  олімпіад з англійської мови;
  • виступ з теми «Віртуальні подорожі» в межах засідання педагогічної ради «Інформатизація загальноосвітніх навчальних закладів та завдання педагогічного колективу з її реалізації»;
  • виступ на науково – практичній конференції «Нестандартні методи і прийоми та форми організації пізнавальної діяльності школярів» з теми «Нестандартні методи і прийоми та форми організації пізнавальної діяльності школярів (секція для МО іноземної мови)»;
  • наставник в межах Школи становлення вчителя над Шаповал Ю.А., Юдицькою О.В.,Гринь А.Г.

Результати проходження останньої атестації присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»           

V. Вдосконалення педагогічного впливу:

Навчальний рік

Успішність учнів ( %)

Якість знань учнів ( %)

2012 – 2013

 

 

2013 – 2014

 

 

Підготовка учнів до участі в МАН, олімпіадах та інших інтелектуальних конкурсах

Навчальний рік

Назва заходу

ПІБ учня

Рейтинг

2013 – 2014

- міський етап Всеукраїнського конкурсу предметних олімпіад з англійської мови;

- четвертий Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч»;

 

  • участь у проекті «ДТЕК»

Карамушка Олександра

Василенко Анна

Смородіна Діана

Гайтота Аліна

Дунаєва Анастасія

5 – А клас

ІІ місце

 

ІІІ місце

3 срібних сертифіката

2014 – 2015

- участь та призерство учениці 9 – А класу ЕНВК №1 Карамушки Олександри в ХV міській науково-практичній конференції,

як І (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких учнівських робіт;

- міський етап Всеукраїнського конкурсу предметних олімпіад з англійської мови;

- п’ятий Всеукраїнський

конкурс з англійської мови «Гринвіч»

Карамушка Олександра

 

 

 

 

 

 

 

Чорняк Анастасія

ІІІ місце

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ місце