Самоаналіз вчителя англійської мови
Гури Світлани Володимирівни,
щодо стану реалізації проблемної теми
«Використання методу проектів на уроках англійської мови»:
І. Пріорітетні напрямки та шляхи реалізації проблемної теми.
Головним питанням сьогодення в системі нової освіти є опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою досягається шляхом впровадження інноваційних технологій.
Проектна робота – одна з найбільш цікавих методик, які може використовувати вчитель. Вона дозволяє: ефективно реалізувати комунікативний підхід у навчальному процесі з іноземної мови, забезпечити активну практику для кожного учня групи з метою формування в учнів необхідних вмінь і навичок мовленнєвої діяльності, знайомити учнів із краєзнавчою тематикою і шукати способи їх включення в активний діалог культур, щоб вони сприймали мову як засіб між культурної взаємодії.
ІІ. Узагальнення концептуальних положень проблемної теми:
ІІІ. Практична реалізація теоретичних знань:
- відкритий урок з англійської мови в 5 – Б класі з теми «Їжа» в межах методичного місячника «Психолого -педагогічний супровід адаптації учнів 5 класів до ІІ ступеня навчання»;
- відкритий виховний захід у 7- В класі - Практичне заняття «Профілактика тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків» ;
- відкритий виховний захід (бінарний) в 5 – А класі з теми «Моя остання шкільна подорож»;
- відкритий урок з англійської мови в 2 – А класі з теми «Ми – щасливі» із учителем англійської мови Водянської ЗОШ №1 ім. Ф.О. Окатенка Маєвською Н.О., спеціалістом І кваліфікаційної категорії;
- відкритий (інтегрований) урок з англійської мови в 6 – А класі з теми «Ми – сміливі» із учителем англійської мови Гринь А.Г. в межах міського семінару заступників директорів з НМР «Організація роботи з молодими вчителями»;
- відкритий виховний захід (бінарний) в 6 – A класі: «Проект «Іменник чи Noun?»» в межах атестаційної кампанії.
ІV. Ріст фахової компетентності:
Результати проходження останньої атестації присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
V. Вдосконалення педагогічного впливу:
Навчальний рік |
Успішність учнів ( %) |
Якість знань учнів ( %) |
2012 – 2013 |
|
|
2013 – 2014 |
|
|
Підготовка учнів до участі в МАН, олімпіадах та інших інтелектуальних конкурсах
Навчальний рік |
Назва заходу |
ПІБ учня |
Рейтинг |
2013 – 2014 |
- міський етап Всеукраїнського конкурсу предметних олімпіад з англійської мови; - четвертий Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч»;
|
Карамушка Олександра Василенко Анна Смородіна Діана Гайтота Аліна Дунаєва Анастасія 5 – А клас |
ІІ місце
ІІІ місце 3 срібних сертифіката |
2014 – 2015 |
- участь та призерство учениці 9 – А класу ЕНВК №1 Карамушки Олександри в ХV міській науково-практичній конференції, як І (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких учнівських робіт; - міський етап Всеукраїнського конкурсу предметних олімпіад з англійської мови; - п’ятий Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч» |
Карамушка Олександра
Чорняк Анастасія |
ІІІ місце
ІІІ місце |