Самоаналіз відкритого заняття
Тема заняття: Емоційний стан людини.
Метою заняття є: закріпити вміння та навички з міміки; розвивати вміння та навички виражати емоції в міміці та пантоміміці; розвивати акторську майстерність; виховувати колективну творчість в процесі групового спілкування через сумісні вправи, театральні ігри.
Обладнання: костюми персонажів, піктограми з емоційним станом людини, музичний супровід, маски, роздатковий матеріал.
Тип заняття: комбіноване заняття, повторення та закріплення, бінарне.
Форма заняття: групове.
Дане заняття має безпосередній з в’язок з минулими.
Заняття було підготовлено для дітей різновікового складу. На занятті я використала такі методи, як наочні, словесні, практичні.
Обрана структура заняття раціональна для розв’язання постелених переді мною цілей завдань. Вона відповідає віковим та фізіологічним особливостям вихованців гуртка. У структурі занятті раціонально було відведене місце для повторення та закріплення вивченого матеріалу. Кожен етап заняття має безпосередній та логічний зв’язок.
На занятті увага акцентувалась вправам на тренування відтворення емоційного стану людини, зокрема емоцій горя, злості, здивування, страху, радості.
Протягом заняття я використовувала наочність (піктограми з емоціями), роздатковий матеріал ( Вправа «Пазли», речення із завданнями), музичний супровід.
Висока працездатність вихованців гуртка протягом заняття підтримувалась за рахунок правильно обраного типу заняття, структури, методів та прийомів роботи, швидкій зміні навчальної діяльності. Хороша психологічна атмосфера підтримувалась завдяки гарного та позитивного настрою керівника гуртка та правильного психологічного налаштування дітей на роботу на занятті.
Для попередження перевтоми на занятті були використані різноманітні форми роботи, була проведена фізкультхвилинка в ігровій формі.
З позиції досягнення поставлених цілей власної діяльності на занятті мені вдалося організувати роботу вихованців.. Поставленої мети було досягнуто.