Самоаналіз виховного заходу

Про матеріал
Виховний захід «Не скупіться на теплі слова, бо без них в світі так мало тепла» проведено 9 грудня 2020 року у класній кімнаті для вихованців ГПД 5. Форма заходу – школа ввічливості. Метою заходу є: Формувати у дітей навички комунікації та культури поведінки в різних ситуаціях; Узагальнити знання про вживання слів ввічливості, вчити користуватися цими словами, закріпити правила культури поведінки; Сприяти вихованню ввічливості, доброти, розвитку дружніх стосунків між дітьми. Виховувати прагнення бути культурною людиною.
Перегляд файлу

Самоаналіз виховного заходу на тему: «Не скупіться на теплі слова, бо без них в світі так мало тепла» проведеного вихователем ГПД 5 Алєксєєвич Г.С.

 

 Виховний захід «Не скупіться на теплі слова, бо без них в світі так мало тепла» проведено 9 грудня  2020 року у класній кімнаті для вихованців ГПД 5. Форма заходу – школа ввічливості. Метою заходу є:  Формувати у дітей навички комунікації та культури поведінки в різних ситуаціях; Узагальнити знання про вживання слів ввічливості, вчити користуватися цими словами, закріпити правила культури поведінки; Сприяти вихованню ввічливості, доброти, розвитку дружніх стосунків між дітьми. Виховувати прагнення бути культурною людиною.

Підготовкою виховного заходу займалась самостійно, вихованці участь у підготовчій роботі не брали.  Готувалась використовуючи інтернет – ресурси для пошуку загадок, відео та картинок для презентації. При плануванні виховного заходу враховувались вікові особливості дітей, їх інтереси та  потреби. Було підготовлено обладнання та наочність: компьютер, плакати, макет каміну, роздатковий матеріал. Сам клас спеціально не був оформлений для заходу.

Під час вступної частини заходу у вихованців було викликане розуміння необхідності та значущості виховного заходу. Також вступне слово вихователя наштовхнуло їх на сприйняття теми. На реалізацію мети було спрямовано ряд різноманітних методів та прийомів, які є педагогічно доцільними для учнів 5 класів. Серед використаних методів та прийомів можна виділити: слово вихователя, бесіда з вихованцями, висловлення думок, перегляд коротенького відео пов’язаного з темою заходу тощо.

У своєму мовленні старалась не використовувати суржик, не заповнювати паузи різними звуками (на зразок «аааа», «ееее», «хммм»), не робити довжелезні без всілякої на те причини паузи і не використовувати некоректно побудованих речень. Було нелегко підтримувати спокійну поведінку в колективі, оскільки діти звикли бурно реагувати, але я старалась. Сподіваюсь в майбутньому мені краще буде вдаватися вирішувати цю проблему.

Під кінець заходу діти зробили власні висновки про ввічливе ставлення один до одного та  створили вогник зі словами ввічливості, та зігрівали цими словами один одного. Як на мене, то поставлену мету було цілком досягнуто. Діти приймали активну участь під час проведення з ними даного заходу. Сподіваюсь,  після цього заходу діти спілкуючись між собою не будуть вживати лайливі та образливі слова. Хлопці  вмітимуть виражати своє ставлення до  дівчат правильно,  а дівчата не будуть вважати, що вживання ненормативної лексики робить їх крутими. У майбутньому я планую провести з дітьми захід на тему ввічливого ставлення.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
12 жовтня 2021
Переглядів
1028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку