Самопідготовка ГПД для учнів 2 класу
Мета:
● вчити застосовувати на практиці отримані на уроці знання;
● раціонально використовувати час, відведений на самопідготовки;
● розвивати уміння усного мовлення, логічне мислення, увагу та пам’ять;
● виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання;
Обладнання:
мультимедійна презентація, музичні фонограми, олівці кольорові, картки з завданнями.
Підготовча частина:
Підготувати клас до самопідготовки:
Хід самопідготовки
1. Організаційний момент.
Вихователь: Добрий день! Діти, у нас на самопідготовці присутні гості. Привітайтеся з ними.» Раді вітати в нашій оселі”. Доброго дня мої найкращі, найдопитливіших другокласники. Сьогодні 16 грудня, четвер температура у класі ну дуже висока, тут дуже тепло від нашої з вами роботи і сонячних посмішок. Сьогодні я сподіваюсь, що кожен з вас у гарному настрої зараз переконаємося в цьому. Покажіть свою долоньку дайте 5, а тепер будь ласка загніть свій мізинчик якщо ви сьогодні прокинулися в гарному настрої, загніть 2 пальчик якщо у вас сьогодні щось розсмішило або здивувало, загніть третій пальчик ті хто має багато-багато друзів, загніть четвертий пальчик ті хто чекав на сьогоднішню самопідготовку ось в такому настрої я б хотіла щоб пройшла наша самопідготовка
2. Постановка задач.
Перед вами стоїть завдання закріпити ті знання, які ви отримали на уроках в першій половині дня і підготуватися до наступного робочого дня так, щоб завтра на уроках відчувати себе спокійно, впевнено і досягти нових успіхів у опануванні знаннями
3. Планування поточної роботи.
Вихователь: Діти сьогодні до нас завітав Смайлик. Він буде дивитись, як ви будете виконувати завдання. Якщо ви швидко і правильно будете виконувати то отримаєте заохочення «Молодець». Наша самопідготовка буде незвичайною. Ми будемо подорожувати по «Країні Домашніх завдань.» У подорож ми візьмемо гарний настрій, посмішку і звичайно знання. А чи здійсняться наші мрії ми дізнаємось в кінці самопідготовки, заповнивши наше дерево мрій і побажань. На чому ми будемо подорожувати? Щоб дізнатися на чому, я хочу вам загадати загадку, уважно послухайте:
Пасажирський чи товарний?
Металевий він і гарний,
Все ховає у вагонах,
А стає лиш на перонах? (потяг)
Вихователь: Але в потяг ми не можемо потрапити без чого? Без квитків. Зараз щоб отримати квитки, ми виконаєм математичні приклади. Коли виконаєте піднімаєте листочок вгору.
Отже діти: Швидко рахуй! Квиток купуй! Перевірка прикладів.
Вихователь: Ви отримали квитки. А зараз займайте та зручно влаштовуйтесь на своїх місцях, спинку тримайте рівно.
Перед виконанням д/з ми з вами повторимо правила продуктивної праці
Інструктаж «ЯК ТРЕБА ПРАЦЮВАТИ НА ЗАНЯТТІ»:
Наш потяг вирушає до наступної зупинки. Щоб потрапити на цю зупинку нам необхідно виконати домашнє завдання з математики .
Поспішаємо у клас
Математика у нас,
Щоб у небі політати,
І щоб гроші рахувати.
Продавати й купувати
Треба добре її знати.
Смайлик приготував нам цікаві завдання розфарбовки .
Вихователь: Тепер прочитайте завдання.
Виріши усі математичні завдання. Підсумок вкаже на певний колір, в який потрібно розфарбувати відповідну ділянку малюнка.
Кому не зрозуміло як виконувати завдання?
Отже, відкриваємо завдання І трішки розімнемо наші пальчики.
Пальчикова гімнастика .
Пальчик-пальчик, де ти був?
Я з цим братом в ліс ходив,
А з цим братом борщ варив,
З цим я кашки скуштував,
А з найменшим заспівав.
Вихователь: Молодці! Приступайте до самостійного виконання домашнього завдання.
В дорозі ми будемо 10-15 хвилин. Поїхали.
3. Контроль вихователя
Вихователь: Всі активно ми працюємо.
Помилок не буде факт.
Ми уважно помудруємо –
Вийде добрий результат.
- Отже, всі працюють самостійно , а індивідуально я попрацюю_________________________________________________________________________________________________________________________________
Самостійна робота учнів. Стежу за роботою дітей. Здійснюю індивідуальний та диференційований підхід до учнів з огляду на рівень їх самостійності.
КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ ВПРАВИ З математики
Вихователь: Ми з вами під’їжджаємо до станції. Будь ласка, передайте розфарбовки на першу парту (Діти передають та готуються до виконання наступного уроку).
- Швидкісний потяг доставив нас до станції «Весела». Тут ми відпочинемо і проведемо фізкультхвилинку.
Фізкультхвилинка.
Мета:
Активізувати розумову діяльність, підняти настрій, зняти фізичну втомленість учнів шляхом виконання елементарних фізичних вправ.
«Ми добрі діти»
Якщо ви не галасуєте, коли хтось відпочиває,-посмикайте себе за вушка.
Якщо ви допомагаєте мамі мити посуд,
-тричі сплесніть у долоні.
Якщо ви дбаєте про дерева і квіти,
-підніміть праву руку.
Якщо ви не насміхаєтеся з чужого горя,
-погладьте себе по голові.
Якщо ви допомагаєте друзям у біді,
-підніміть обидві руки.
Якщо ви слухаєте батьків, вчителів,
-почухайте носика.
Якщо ви захищаєте слабких, допомагаєте їм,
-покладіть руку на серце.
Якщо ви хочете бути добрими людьми, скажіть голосно:
«ДОБРО ПОЧИНАЄТЬСЯ З МЕНЕ!»
Молодці.
Вихователь: Діти ,а яке в нас свято наближається?(Свято Миколая)
Гра «Так чи не так» До Дня Святого Миколая.
-19 грудня розпочинаються передноворічні ярмарки?(Це правда)
-Щорічно на честь Свята Миколая люди готують паску?(Ні Паску готують на Пасху)
-На свято Миколая дівчата збираються для ворожіння на майбутню долю.(Так. Красуні гадають на перстнях,голці,дзеркальці,нитці,гребінці)
-У День Миколая Чудотворця прийнято пірнати в ополонку? ( Ні така традиція характерна для свята Водохреще)
-19 грудня люди йдуть до дитячих будинків та влаштовують дітям свято.(Так. Оскільки за легендами Миколай вважається покровителем усіх сиріт)
Ви трішки відпочили, а зараз вирушаємо далі.
Вихователь:
Українські діти
Всім говорять сміло:
Свій народ любити —
То велике діло.
Лиш по-українськи
Любо говорити,
І по-українськи
Господа молити.
Треба й чужі мови
Старанно вивчати,
Та з усіх найбільше
Рідну шанувати.
-Мабуть ви здогадались, діти, що ми вже наблизились до міста Укр. мова
- У цьому місті потрібно виконати завдання Смайлик приготував списування на картках. І повинні ми його виконати за 10 хвилин.
„Підготовка домашнього завдання з української мови"
1. Сядь зручніше.
2. Не поспішаючи, приступай до виконання завдання.
3. Пиши не кваплячись, але і не надто повільно. Не відволікайся.
4. Використовуй час призначений для виконання завдання.
5. Якщо не розумієш, спитай у вихователя.
6. Виконай завдання, перевір правильність його виконання.
Виконуємо завдання .
Діти кажуть:
Зошит свій я відкриваю,
Ручку правильно тримаю,
Сяду рівно — не зігнуся,
За роботу я беруся.
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1. Взаємоперевірка відповідей на питання. (Робота в парі)
2. Контроль вихователя.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.
Вихователь: Ну ось ми і закінчилась наша подорож у Країну Домашніх завдань, тепер ми можемо підвести підсумок нашої подорожі.
Підсумки самопідготовки:
Вихователь: Що ви відчуваєте? Вам сподобалось? Чи отримали ви задоволення від нашої подорожі?
Заповнюємо наше дерево, червоні яблучка-цікаво, зелені-не все вийшло
Аналіз старанності, дисциплінованості, організованості учнів під час роботи.
ВИНАГОРОДА ЗА Самопідготовку від Смайлика
Де нам зазначили, що ми чудово працювали є побажання: