Презентація "Технології компетентнісного навчання"

Про матеріал
У презентації у форматі майндмеп подано основні технології, що забезпечують компетентнісний підхід до організації освітнього процесу, їх суть та потенціал.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

інтелектуальна карта пам`яті КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Компете́нтнісний підхі́д — спрямованість освітнього процесу на досягнення інтегральних (цілісних, нерозривно зв`язаних, єдиних) результатів у навчанні, якими є загальні (базові, ключові) і спеціальні (предметні) компетентності тих, хто навчається.

Номер слайду 4

КОМПЕТЕНЦІЯ чи КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Номер слайду 5

сфера, коло діяльності, щодо яких особистість повинна бути добре обізнана, тобто володіти певним набором знань, умінь, навичок та власного до них ставлення. КОМПЕТЕНЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСТЬ якість особистості, її певне надбання, що ґрунтується на знаннях,досвіді, моральних засадах і проявляється в критичний момент за рахунок вміння знаходити зв’язок між ситуацією та знаннями.

Номер слайду 6

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ: Компетенція-папка з матеріалами. Папок у шафі багато. Компетентність-здатність у потрібний момент швидко дістати і скористатись потрібною папкою.

Номер слайду 7

Компетентнісний підхід реалізується засобами освітніх технологій: *Проблемного навчання *Кооперативного навчання *Розвивального навчання *Особистісно зорієнтованого навчання *Інтерактивного навчання *Проектного навчання *ІКТ *Технологій критичного мислення

Номер слайду 8

Сутність :   спонукання учнів до пізнавальної активності, до самостійних розумових дій, спрямованих на досягнення необхідного результату. В основі -  психологічні закономірності  проблемної ситуації та дослідницький принцип теорії пізнання. ТЕХНОЛОГІЯ проблемного навчання

Номер слайду 9

  СУТЬ: навчання в невеликих групах, можливість обговорення кожної проблеми, доведення, аргументування власного погляду. ЕФЕКТ: сприяє глибшому розумінню  навчального матеріалу, розвитку мислення та мовлення. ТЕХНОЛОГІЯ кооперативного навчання

Номер слайду 10

  СУТЬ:дитина повинна самостійно або з допомогою вчителя осмислити матеріал, творчо застосовувати його в нестандартних умовах та свідомо запам’ятати для дальшого навчання.. ЕФЕКТ: формування активного самостійного творчого мислення учня і на цій основі поступового переходу до самостійного навчання. ТЕХНОЛОГІЯ розвивального навчання Головне завдання педагога – вивчаючи особисті навчально-пізнавальні можливості учня, визначити індивідуальну зону найближчого розвитку дитини, допомогти формуванню її ще не розвинених здібностей.

Номер слайду 11

СУТЬ: розвивати індивідуальні та пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявляти, ініціювати, використовувати індивідуальний (суб’єктивний) досвід дитини; ЕФЕКТ: допомогти особистості пізнати себе, самовизначитися і самореалізуватися, а не формувати заздалегідь задані якості ТЕХНОЛОГІЯ особистісно зорієнтованого навчання

Номер слайду 12

Суть:  навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів ЕФЕКТ: джерелом мотивації є інтерес самого учня; навчальній діяльності притаманний високий рівень активності. Інтерактивні ТЕХНОЛОГІЇ навчання

Номер слайду 13

Суть:  спрямована на здобуття знань у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою ЕФЕКТ: формування специфічних умінь і навичок через системну організацію проблемно-орієнтованого навчального пошуку. Проектні технології

Номер слайду 14

Суть: Комп'ютерні (нові інформаційні технології навчання – це процес підготовки і передачі інформації, де засобом процесу є комп'ютер.   ЕФЕКТ: При цьому комп'ютер не замінює вчителя, а тільки доповнює його. Інформаціно- комунікаційні технології

Номер слайду 15

Суть: ненав'язливість, відсутність категоричності та авторитарності, надання учневі можливості порівняти, дослідити, пізнати себе у процесі отримання знань.   ЕФЕКТ:Критичне мислення - складний ментальний процес, який починається із залучення інформації і закінчується прийняттям рішення. Технології критичного мислення

Номер слайду 16

Види інтерактивних вправ Мікрофон Незакінчені речення Метод «Прес» Крісло автора Акваріум Ажурна пилка Шість капелюхів Два, чотири, всі разом Карусель Дебати Коло ідей Робота в парах Робота в групах Дискусія

Номер слайду 17

*для формування SOFT SKILLS (гнучких навичок, навичок для життя) * *для задоволення потреби: -суспільства-у якісній освіті; -особистості – у життєвонеобхідних (предметних і надпредметних) компетентностях; *вчителя-у фаховому рості, розвитку, самореалізації. ВАЖЛИВО: мотивувати себе щодня на використання інноваційних технологій освіти

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ЗАВДАННЯ: Проаналізуйте, які інноваційні технології є основними і найдієвішими інструментами забезпечення компетентнісного підходу у Вашому навчальному закладі. Проаналізуйте ваш інноваційний потенціал та інноваційну активність . Елементи яких технологій ви використовуєте в освітньому процесі найчастіше?

ppt
Додано
31 січня 2022
Переглядів
1624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку