Самопідготовка в ГПД 2-4 класів
Мета: Створити умови для виконання домашнього завдання. Закріпити програмовий матеріал, вивчений на уроках. Активізувати розумові здібності учнів під час виконання домашнього завдання, вчити дітей самостійно долати труднощі та отримуючи радість від навчання. Розвивати навички усного рахунку, вироблення навичок каліграфічного письма, виразного читання. Розширювати словниковий запас.
Виховувати самостійність, старанність, охайність, почуття дружби і взаємодопомоги; навички контролю і самоконтролю.
Обладнання: Картки “Таблиця множення. Знаходження невідомого множника”, роз даткові картки з математики, плакати із висловами “Один розум добре, а два краще”, “Пам’ятки для учнів” (алгоритми виконання домашніх завдань окремих предметів), “Смайлики”, стенд з додатковою літературою.
Хід самопідготовки
І. Підготовчий етап.
- Діти, сьогодні до нас завітали гості, тож давайте їх привітаємо і подаруємо такі слова:
Шановні гості!
Хай красною буде учительська доля,
Щоб добре вам всім працювалося в школі.
Рятує хай Ангел – хранитель всіх вас,
Щасливі й здорові були щоб весь час.
Девізам нашої роботи будуть такі слова: “Один розум добре, а два краще”.
Протягом усієї самопідготовки ми працюватимемо в парах та групах, отже на стежині Дружби всі тримаються разом, допомагають один одному. (Правила розповідають учні)
Повторимо правила для учнів під час самопідготовки.
ІІ. Самостійна робота учнів.
Математика – це наука точна і серйозна, і прожити нам без неї навіть дня не можна.
2 клас :
Задача. Маса поросяти 20кг., а гуски – 5кг.
Яка маса поросяти і 9 гусок?
Завдання №914. Знайдіть половину, третину і чверть числа 12.
Задача. За 4 год. робітники лісництва посадили 72 дерева. Скільки годин їм треба працювати, щоб посадити 60 дерев, якщо за 1 год. вони саджатимуть на 2 дерева більше.
Завдання: №989. Скласти рівність.
2,3,4,7 |
160,270 |
99:33 98:14 480:3
78:39 64:16 540:2
Фізкультхвилинка
Ось квадратики і числа
Завітали у наш клас.
Працювали, натомились
Й відпочити попросились
Вийдем з ними ми з-за парти
Й розпочнемо веселі старти.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки.
1-2-3-4
Мокрі пальчики струсили
І до низу опустили.
Тихо сядемо за парти –
Працювать продовжить варто
(Вчитель перевіряє чернетки. Діти переписують з чернеток в зошити)
Учні 4-го класу, які виконали завдання назначаються “консультантами” і допомагають учням 2-3 класів.
Свої “смайлики” діти наклеюють на дошку, що означає – математику виконано.
ІІІ. Підведення підсумків