Календарно-тематичне планування для учнів 4 класу з помірною розумовою відсталістю на 1 семестр
УКРАЇНСЬКА МОВА
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
1-П. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо букв, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
2-Ч. |
Звуки [в], [в′]. Буква В, в («ве»). Читання складів, слів, речень і тексту |
|
|
3-П. |
Письмо малої та великої букв В,в. Письмо закритої і відкритої букви в, прямих, обернених складів з малою буквою в |
|
|
4-Ч. |
Закріплення вміння читати букву В, в у складах, словах і текстах |
|
|
5-П. |
Порівняння великої букви В з великою буквою З. Письмо букв В, З. Списування друкованих букв. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
6-Ч. |
Буква Е, е. Відпрацювання умінь читати слова з буквою е |
|
|
7-П. |
Письмо малої букви е. Письмо слів і речень з буквою е |
|
|
8-П. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо букв, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
9-Ч. |
Закріплення вивченої букви Е, е. Удосконалення навички читання |
|
|
10-П. |
Письмо великої букви Е. Письмо складів, слів і речень з великою Е |
|
|
11-Ч. |
Звуки [д], [д′],[т],[т′] Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д′] у зіставленні з [т], [т′] |
|
|
12-П. |
Письмо малих букв д,т. Письмо букв в складах і словах |
|
|
13-Ч. |
Закріплення звуків [д], [т],букви д,т |
|
|
14-П. |
Письмо великих букв Т, Д. Письмо буквосполучень з буквами Т, Д, слів, речень. Списування друкованого речення |
|
|
15-П. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо букв, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
16-Ч. |
Букви з, с. Відпрацювання літературної вимови слів з виучуваними звуками |
|
|
17-П. |
Письмо букв з, с. Письмо складів і слів. Складання речення за малюнком |
|
|
18-Ч. |
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою З, з. Заучування скоромовки |
|
|
19-П. |
Порівняння форми великих букв З і Е. Письмо великих букв З, Е. Списування речень |
|
|
20-Ч. |
Удосконалення навичок читання. Інтонаційне читання речень, різних за метою висловлювання |
|
|
21-П. |
Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Складання слів із букв, записування. Диктант букв, складів |
|
|
22-П |
Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Складання слів із букв, записування. Диктант букв, складів |
|
|
23-Ч. |
Буква ь («знак м’якшення»). Позначення цим знаком м’якості приголосних звуків |
|
|
24-П. |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою ь. Письмо речення зі словами, в яких є ь |
|
|
25-Ч. |
Закріплення букви ь («знака м’якшення»). Вправляння у порівняльному звуко - буквеному аналізі слів з м’якими приголосними в кінці слова і складу |
|
|
26-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова з вивченими буквам |
|
|
27-Ч. |
Букви б, п. Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Вправи на зіставлення вимови слів зі звуками [б], [п] |
|
|
28-П. |
Письмо букв б, п. Добір слів для закінчення речення. Записування букв у вказаній послідовності |
|
|
29-П. |
Встановлення відповідності між вивченими великими і малими буквами. Диктант букв, складів |
|
|
30-Ч. |
Закріплення букви Б, б. Робота над інтонацією питальних речень |
|
|
31-П. |
Письмо великої букви Б. Письмо слів, речень з буквою Б |
|
|
32-Ч. |
Букви г, ґ. Засвоєння дзвінкої вимови звука [ґ] |
|
|
33-П. |
Письмо малихбукв г,ґ. Письмо букв в складах, словах і реченнях. Зображення букв у вказаній послідовності |
|
|
34-Ч. |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
35-П. |
Письмо великих букв Г,Г. Письмо слів, речень з вивченими буквами |
|
|
36-П. |
Письмо слів, речень з вивченими буквами |
|
|
37-Ч. |
Буква Яя.Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях |
|
|
38-П. |
Порівняння малої букви я з малими буквами л, м, г. Письмо малих букв. Списування друкованих букв |
|
|
39-Ч. |
Буква Яя.Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях |
|
|
40-П. |
Порівняння великої букви Я з великими буквами Л, М, Г. Письмо великих букв. Списування друкованих букв, речень. Диктант коротких слів |
|
|
41-Ч. |
Розрізнення подібних за звучанням голосних (а-я, у-ю, е-є, и-і) та приголосних (с-ш, с-з, б-п, д-т), складання з ними під керівництвом учителя слів з розрізної абетки після звукобуквеного аналізу |
|
|
42-П. |
Порівняння друкованих і писаних, великих і малих букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих слів, речення |
|
|
43-Ч. |
Розрізнення подібних за звучанням голосних (а-я, у-ю, е-є, и-і) та приголосних (с-ш, с-з, б-п, д-т), складання з ними під керівництвом учителя слів з розрізної абетки після звукобуквеного аналізу |
|
|
44-П. |
Порівняння друкованих і писаних, великих і малих букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих слів, речення |
|
|
45-Ч. |
Звук [ч], буква Чч («че»). Робота над орфоепічно правильним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними, крім [і]. Заучування скоромовки |
|
|
46-П. |
Аналіз складових елементів малої букви ч. Письмо малої букви ч. Письмо слів, речення з малою буквою ч. |
|
|
47-Ч. |
Закріплення букви Чч. Бесіда про Українські Карпати. Розвиток артикуляігійно-вимовних умінь учнів. Вивчення вірша «Карпати» |
|
|
48-П. |
Поелементний аналіз великої букви Ч. Зіставлення великих букв Ч, У. Письмо великої букви Ч. Письмо слів, речень з великою буквою Ч. |
|
|
49-П. |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Списування речень. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
50-Ч. |
Закріплення вивчених букв на букварних текстах та текстах Супутника букваря. |
|
|
51-П. |
Порівняння друкованих і писаних, великих і малих букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих слів, речення |
|
|
52-Ч. |
Звуки [ц], [ц'], літера Цц («це»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Заучування скоромовки |
|
|
53-П. |
Поелементний аналіз малої букви ц. Порівняння малої букви ц з малими буквами и, й. Письмо малої букви ц. Письмо складів, слів і речень з малою буквою ц |
|
|
54-Ч. |
Закріплення літери Цц. Опрацювання казки «Родичі» |
|
|
55-П. |
Поелементний аналіз великої букви Ц. Порівняння великої букви Ц з великими буквами И, Й. Письмо великої букви Ц складів, слів і речень з нею |
|
|
56-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
57-Ч. |
Закріплення літери Цц. Опрацювання вірша В.Лучука «Уставати рано треба». |
|
|
58-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
59-Ч. |
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов'язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
60-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
61-Ч. |
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов'язаних з вивченими буквами на текстах Букваря та Супутника букваря |
|
|
62-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
63-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
64-Ч |
Буква Щщ («ща»), позначення нею звукосполучення [шч]. Бесіда на тему «Наша Батьківщина» |
|
|
65-П. |
Аналіз складових елементів малої букви щ. Порівняння малої букви щ з малими буквами ш, ц. Письмо малої букви щ, слів і речень |
|
|
66-Ч. |
Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквений аналіз слів |
|
|
67-П. |
Аналіз складових елементів великої букви Щ. Порівняння великої букви Щ з великими буквами Ш, Ц. Письмо великої букви Щ. Закріплення вміння писати вивчені букви |
|
|
68-Ч. |
Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквений аналіз слів |
|
|
69-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова та речення з ними |
|
|
70-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова та речення з ними |
|
|
71-Ч. |
Звук [ф], буква Фф («еф»). Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф] |
|
|
72-П. |
Аналіз складових елементів малої букви ф. Порівняння малої букви ф з малою буквою о. Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів та речення |
|
|
73-Ч. |
Закріплення звука [ф], букви Фф. Вправи на звуко-буквений аналіз слів |
|
|
74-П. |
Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і речень з великою буквою Ф |
|
|
75-Ч. |
Закріплення вивчених букв. Читання речень, текстів |
|
|
76-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
77-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
78-Ч. |
Закріплення вивчених букв. Читання речень, текстів |
|
|
79-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами |
|
|
80-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
81-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
82-Ч. |
Звуки [дз], [дз`] буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз`] |
|
|
83-П. |
Письмо буквосполучення Дз, дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з. Письмо буквосполучень, слів і речень. Самодиктант |
|
|
84-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
85-Ч. |
Складання слів з букв розрізної азбуки, їх читання |
|
|
86-П. |
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення |
|
|
87-Ч. |
Закріплення вивчених букв. Читання текстів |
|
|
88-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
89-Ч. |
Складання слів з букв розрізної азбуки, їх читання |
|
|
90-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
91-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
92-Ч. |
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж |
|
|
93-П. |
Письмо буквосполучення Дж, дж, слів і речень |
|
|
94-Ч. |
Закріплення вивчених букв та звуків. Читання текстів |
|
|
95-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
96-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
97-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
98-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
99-Ч. |
Чітке поскладове читання речень з таблиць, карток, виготовлених учителем |
|
|
100-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
101-Ч. |
Чітке поскладове читання речень з таблиць, карток, виготовлених учителем |
|
|
102-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
103-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
104-П. |
Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень |
|
|
105-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
106-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
107-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
108-Ч. |
Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
109-П. |
Списування з проговоренням з букваря простих речень після попередньої підготовчої роботи під керівництвом учителя |
|
|
МАТЕМАТИКА
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
1. |
Називання і письмо чисел від 1 до 10. Доповнення числового ряду, починаючи з будь-якого числа |
|
|
2. |
Називання і письмо чисел від 1 до 10. Доповнення числового ряду, починаючи з будь-якого числа |
|
|
3. |
Називання і письмо чисел від 1 до 10. Визначення сусідів числа |
|
|
4. |
Називання і письмо чисел від 1 до 10. Визначення сусідів числа |
|
|
5. |
Називання і письмо чисел від 1 до 10. Знаходження пропущеного числа, сусідів чисел |
|
|
6. |
Називання і письмо чисел від 1 до 10. Знаходження пропущеного числа, сусідів чисел |
|
|
7. |
Лічба пряма і зворотна в межах 10. Відтворення ряду чисел, починаючи з будь-якого числа |
|
|
8. |
Лічба пряма і зворотна в межах 10. Відтворення ряду чисел, починаючи з будь-якого числа |
|
|
9. |
Лічба пряма і зворотна в межах 10. Відтворення ряду чисел, починаючи з будь-якого числа. Самостійна робота |
|
|
10. |
Списування й запис на слух чисел від 1 до 10. Доповнення числового ряду, починаючи з будь-якого числа |
|
|
11. |
Контрольна робота |
|
|
12. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
13. |
Числа і цифри 2 і 3. Склад чисел 2 і 3. Розв'язування прикладів в межах 10 |
|
|
14. |
Число і цифра 4. Склад числа 4. Розв'язування прикладів в межах 10 |
|
|
15. |
Число і цифра 5. Склад числа 5. Розв'язування прикладів в межах 10 |
|
|
16. |
Число і цифра 6. Склад числа 6. Розв'язування прикладів в межах 10 |
|
|
17. |
Число і цифра 7. Склад числа 7. Розв'язування прикладів в межах 10 |
|
|
18. |
Число і цифра 7. Тиждень. Назви днів тижня |
|
|
19. |
Число і цифра 8. Склад числа 8. Розв'язування прикладів в межах 10. Повторення назв днів тижня |
|
|
20. |
Число і цифра 9. Склад числа 9. Розв'язування прикладів в межах 10 |
|
|
21. |
Число 10. Склад числа 10. Розв'язування прикладів в межах 10 |
|
|
22. |
Число і цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання |
|
|
23. |
Додавання і віднімання числа 0. Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання чисел 0 і 1. Самостійна робота |
|
|
24. |
Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання |
|
|
25. |
Контрольна робота |
|
|
26. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
27. |
Ознайомлення з поняттям і терміном «задача» та її елементами. Складання і розв’язування задач на знаходження суми та остачі |
|
|
28. |
Складання і розв’язування задач на знаходження суми та остачі. Розв’язування прикладів |
|
|
29. |
Складання і розв’язування задач. Обчислення виразів |
|
|
30. |
Складання і розв’язування задач на знаходження суми та остачі. Розв’язування прикладів |
|
|
31. |
Складання і розв’язування задач на знаходження суми та остачі. Розв’язування прикладів |
|
|
32. |
Складання і розв’язування задач на знаходження суми та остачі. Розв’язування прикладів |
|
|
33. |
Таблиця додавання і віднімання числа 1. Розв’язування прикладів та задач |
|
|
34. |
Таблиця додавання і віднімання числа 1. Повторення складу чисел |
|
|
35. |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 2. Розв’язування прикладів та задач |
|
|
36. |
Таблиця додавання і віднімання числа 2. Розв’язування прикладів. Повторення складу чисел |
|
|
37. |
Вправи на додавання і віднімання числа 2. Повторення складу чисел |
|
|
38. |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. |
|
|
39. |
Таблиця додавання і віднімання числа 3. Складання виразів за числовими відрізками |
|
|
40. |
Табличне додавання і віднімання числа 3. Креслення прямих, кривих, ламаних ліній |
|
|
41. |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів |
|
|
42. |
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів |
|
|
43. |
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел |
|
|
44. |
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Креслення прямих, кривих, ламаних ліній |
|
|
45. |
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Розв’язування прикладів та задач |
|
|
46. |
Розв’язування прикладів. Креслення прямих, кривих, ламаних ліній. Самостійна робота |
|
|
47. |
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел |
|
|
48. |
Контрольна робота |
|
|
49. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
50. |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Креслення ліній |
|
|
51. |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Креслення ліній |
|
|
52. |
Складання і розв’язування прикладів. Креслення ліній |
|
|
53. |
Таблиці додавання і віднімання числа 7. |
|
|
54. |
Розв’язування прикладів та задач на застосування табличного додавання і віднімання |
|
|
55. |
Таблиці додавання і віднімання чисел 8, 9. Розв’язування прикладів та задач |
|
|
56. |
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання |
|
|
57. |
Додавання і віднімання чисел в межах 10. Розв’язування прикладів та задач |
|
|
58. |
Додавання і віднімання чисел в межах 10. Розв’язування прикладів та задач. Самостійна робота |
|
|
59. |
Розв’язування прикладів та задач. |
|
|
60. |
Контрольна робота |
|
|
61. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
62 |
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
|
1. |
Людина – частина живої природи. Як зберігати здоров’я та молодість. Фізкультура, гартування, гігієна, здорове харчування |
|
|
|
2. |
Твоя країна – Україна. Символи України – герб, прапор, гімн. Столиця країни – Київ. |
|
|
|
3. |
Твоя країна – Україна. Символи України – герб, прапор, гімн. Столиця країни – Київ. |
|
|
|
4. |
Природні умови України. Характерні особливості тваринного і рослинного світу України. Господарська діяльність |
|
|
|
5. |
Рідний край на території України. Розташування рідного краю на карті України. Село, де ми живемо |
|
|
|
6. |
Екскурсії до підприємств, установ, та інших закладів села |
|
|
|
7. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота |
|
|
|
8. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
9. |
Земля - планета на якій ми живемо. Добовий рух Землі. Частини доби. Дні тижня |
|
|
|
10. |
Рух Землі навколо Сонця |
|
|
|
11. |
Рух Землі навколо Сонця |
|
|
|
12. |
Глобус. Земля на глобусі і карті. Визначення суші і води на глобусі |
|
|
|
13. |
Осінь. Назви та основні ознаки осінніх місяців на основі власних спостережень та дослідів |
|
|
|
14. |
Зима. Назви та основні ознаки зимових місяців на основі власних спостережень та дослідів |
|
|
|
15. |
Весна. Назви та основні ознаки весняних місяців на основі власних спостережень та дослідів |
|
|
|
16. |
Літо. Розширення уявлень про літо, як пору року: назви та послідовність літніх місяців; основі ознаки літа у живій та неживій природі, житті людей |
|
|
|
17. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота |
|
|
|
18. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
19. |
Нежива природа . Ґрунти. Визначення, склад. Види ґрунтів: чорноземи, піщані, лісові. Їх значення і охорона |
|
|
|
20. |
Ґрунти. Визначення, склад. Види ґрунтів: чорноземи, піщані, лісові. Їх значення і охорона |
|
|
|
21. |
Ґрунти. Практична робота. Проведення дослідів, що показують: водопроникність піску водонепроникність глини |
|
|
|
22. |
Корисні копалини України: кам’яне вугілля, нафта, природний газ, вапняки (вапняк, мармур, крейда), граніт, пісок, глина, кам’яна сіль. Значення і використання |
|
|
|
23. |
Корисні копалини України: кам’яне вугілля, нафта, природний газ, вапняки (вапняк, мармур, крейда), граніт, пісок, глина, кам’яна сіль. Значення і використання |
|
|
|
24. |
Вода на землі. Значення води для людей, тварин, рослин |
|
|
|
25. |
Стан (рідкий, твердий і газоподібний); перетворення води (вода і пара, сніг і лід) |
|
|
|
26. |
Водойми. Річка: початок, русло, береги (лівий, правий), гирло, притоки. Використання і охорона річок |
|
|
|
27. |
Річка: початок, русло, береги (лівий, правий), гирло, притоки. Використання і охорона річок |
|
|
|
28. |
Водойми України Моря (Чорне, Азовське) |
|
|
|
29. |
Водойми України Моря (Чорне, Азовське) |
|
|
|
30. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота |
|
|
|
31. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
32. |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
1. |
Здоров’я та хвороби. Інфекційні захворювання (інфекційні хвороби, шлунково-кишкові інфекції, шлунково-кишкові інфекції). Збудники інфекційних хвороб (бактерії, віруси, паразити). Шляхи поширення інфекційних захворювань. Правила запобігання інфекційних хвороб |
|
|
2. |
Особливо небезпечна хвороба СНІД. Шляхи зараження ВІЛ-інфекцією (через кров, ушкоджену шкіру чи слизову оболонку). Небезпечність ігор із використаними шприцами та голками |
|
|
3. |
Медичні заклади України (пункти медичної допомоги (кабінет лікаря у школі); поліклініка; служба швидкої медичної допомоги; лікарня; санаторій) |
|
|
4. |
Здоров’я та харчування. Харчові отруєння, їх причини та ознаки. Ознаки неякісного стану продуктів харчування |
|
|
5. |
Запобігання харчовим отруєнням. Запобігання отруєння грибами |
|
|
6. |
Рух і здоров’я. Рух людини за допомогою м’язів. Види рухів |
|
|
7. |
Сила м’язів. Необхідність занять фізичними вправами для збільшення й зміцнення м’язів. Тренування сили м’язів за допомогою фізичних вправ. Правила тренування сили м’язів |
|
|
8. |
Формування правильної постави. Ознаки правильної постави. Шкідливі звички, що негативно впливають на формування постави. Вправи для формування правильної постави |
|
|
9. |
Здоров’я у сім’ї. Доброзичливі та турботливі стосунки між членами родини. Алгоритм дій у разі хвороби когось із членів родини |
|
|
10. |
Здоров’язбережувальна поведінка. Шкідливий вплив тютюнового диму та алкоголю на дитячий організм |
|
|
11. |
Токсикоманія. Токсичні речовини. Наслідки вживання токсичних речовин |
|
|
12. |
Вживання наркотичних речовин. Руйнівна сила наркотиків |
|
|
13. |
Правила поведінки в громадських місцях. Як себе поводити у школі, бібліотеці, магазині, лікарні, аптеці, театрі тощо |
|
|
14. |
Правила поведінки на вулиці, у транспорті |
|
|
15. |
Ввічлива поведінка при спілкуванні з дорослими |
|
|
16. |
Узагальнення та систематизація знань учнів |
|
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Првед. факт. |
1. |
Інструктаж із БЖД. Декоративне малювання. Малювання за зразком візерунка із квадратів |
|
|
2. |
Малювання в колі візерунка з ягід та листячка |
|
|
3. |
Малювання геометричного орнаменту в квадраті (побудувати в квадраті осьові лінії, отримані трикутники розфарбувати кольоровими олівцями) |
|
|
4. |
Малювання геометричного орнаменту за зразком (у прямокутнику, квадраті, трикутнику, смузі) |
|
|
5. |
Декоративне оформлення вітальної листівки до Дня вчителя |
|
|
6. |
Малювання рослинних символів українського орнаменту |
|
|
7. |
Малювання в смузі візерунка з осінніх квітів та листя. Виставка дитячих робіт |
|
|
8. |
Інструктаж із БЖД. Малювання з натури. «Виросла ріпка велика-превелика». Малювання овочів і фруктів (картопля, морква, груша, вишня) |
|
|
9. |
«Ягоди на кетязі горобини» |
|
|
10. |
Малювання мухомора |
|
|
11. |
Малювання крони дерева |
|
|
12. |
Малювання дерев різної породи |
|
|
13. |
Малювання парасольки |
|
|
14. |
Малювання з натури предметів домашнього вжитку (наприклад, ножа, виделки, ложки) |
|
|
15. |
«Стоїть у полі терем- теремок» |
|
|
16. |
Малювання з натури гілки ялинки з іграшками. Виставка дитячих робіт |
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
1. |
Інструктаж із БЖД. Робота з природним матеріалом. Засоби праці з природними матеріалами. Павук із шкаралупи горіха, дроту, пластиліну |
|
|
2. |
З'єднання деталей пластиліном, клеєм, паличками. Баран із качанів кукурудзи, паличок і дроту |
|
|
3. |
Інструктаж із БЖД. Робота з папером і картоном. Аплікація «Тварини» |
|
|
4. |
Аплікація «Фрукти та овочі» |
|
|
5. |
Аплікація «Одяг» |
|
|
6. |
Інструктаж із БЖД. Робота з текстильним матеріалом. Намотування ниток на картон. Китички |
|
|
7. |
Зв’язування ниток, перев'язування плетіння. Стилізовані фігурки із ниток |
|
|
8. |
Ґудзики, пришиті на цупкому папері |
|
|
9. |
Інструктаж із БЖД. Елементи сільськогосподарської роботи. Правила догляду за кімнатними рослинами |
|
|
10. |
Інструктаж із БЖД. Елементарне конструювання. Види конструювання. Виготовлення із металевого конструктора драбинки |
|
|
11. |
Виготовлення із металевого конструктора стільця |
|
|
12. |
Виготовлення виробів із пластикового конструктора (на вибір) |
|
|
13. |
Інструктаж із БЖД. Робота з папером і картоном. Симетричне вирізування. Метелик |
|
|
14. |
Симетричне вирізування. Листочок |
|
|
15. |
Розмічання картону та паперу за шаблонами. Ялинкові прикраси (на вибір) |
|
|
16. |
Розмічання картону та паперу за шаблонами. Ялинкові прикраси (на вибір) |
|
|
Я У СВІТІ
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата провед. |
Провед. факт. |
1. |
Людина як особистість. Людина – частина живої природи. Правила життя людини у природі |
|
|
2. |
Відношення українського народу до природи рідного краю |
|
|
3. |
Людські чесноти українського народу: працелюбство, ввічливість, делікатність, акуратність |
|
|
4. |
Добро і зло |
|
|
5. |
Щедрість і жадібність |
|
|
6. |
Людина серед людей. Правила співжиття та взаємодії людей у родині, колективі, суспільстві |
|
|
7. |
Взаємні обов’язки батьків і дітей |
|
|
8. |
Відповідальність за свої вчинки |
|
|
9. |
Правопорушення. Ознайомлення з юридичною відповідальністю за правопорушення, поширені серед дітей |
|
|
10. |
Правопорушення. Ознайомлення з юридичною відповідальністю за правопорушення, поширені серед дітей |
|
|
11. |
Людина у суспільстві. Правила життя людини у суспільстві |
|
|
12. |
Твоя родина - твій родовід |
|
|
13. |
Твоя школа – історія і традиції школи |
|
|
14. |
Твоя країна – Україна. Україна – твоя держава. Культурна спадщина України |
|
|
15. |
Твоя країна – Україна. Україна – твоя держава. Культурна спадщина України |
|
|
16. |
Узагальнення та систематизація знань учнів |
|
|